ВІДЕО. Майстер-клас зі стратегічних комунікацій для НУО

У благодійних організацій чимало аудиторій та стейкхолдерів – суспільство, донори, партнери, отримувачі допомоги, органи влади. Спілкування з ними – процес постійний, неперервний та надзвичайно важливий, адже від комунікацій часто залежить здатність організації знаходити ресурси, працювати для досягнення своєї мети та допомагати тим, хто цього потребує.

Благодійники в пошуках підтримки закономірно тиснуть на болючі точки суспільства, але резистентність до комунікацій з позиції «жертви» зростає і це вже не працює. Тим часом, загальний розвиток сфери комунікацій дає всі можливості для зміни комунікаційної парадигми та побудови системи стратегічних комунікацій.

Питання для обговорення:

Чи може комунікація благодійних організацій та фондів не залежити від зовнішнього середовища?  Яким чином комунікації окремих організацій можуть впливати на імідж інших, позиціювання певних проблем в суспільстві і навіть на сприйняття України в світі? Страждання та жертовність або ефективне вирішення проблем – можливі стратегії позиціонування благодійної організації. Яка принесе більше користі в майбутньому?

Як виглядає брендинг благодійних організацій з точки зору експертів цієї галузі? Чим відрізняється брендинг для НУО від комерційного?

Яку користь можуть приносити одне одному благодійники та креативні агенції? Чого бракує для якісного партнерства? Як зробити комунікації ефективними?

Спікери:

Ярина КЛЮЧКОВСЬКА, директор зі стратегії та розвитку агенції GROU

Дмитро АДАБИР, виконавчий директор креативної агенції PROVID

Олександр ГОРЛОВ, керуючий партнер рекламного холдингу CMS Group, засновник Біржи соціальної реклами.

Модератор:

Катерина ЗАСУХА, виконавчий директор агенції GROU

Майстер-клас відбувся під час VIII Міжнародної конференції Українського форуму благодійників «Стратегічна філантропія: мистецтво змінювати світ».

 


Останні публікації цього розділу:

VI Національний рейтинг благодійників. Урочисте вручення відзнак

Комунікації у галузі охорони здоров'я — Саад Б. Омер

Анна Суходольська: як комунікаційні кампанії змінюють ставлення до вакцинації

Тенденції соціального маркетингу — Наталія Попович, Наталя Ольберт-Сінько

5-й форум місцевих ініціатив у Луцьку

10 інструментів комунікацій для соціальних змін — Анастасія Нуржинська