Адміністративний/а асистент/ка

Зафіксувати у Google календарі!


Vacancy_dfrfycsz2
Адміністративний/а асистент/ка

Рада бізнес-омбудсмена шукає кандидатів на посаду адміністративного/ної асистента/асистентки

Хто ми:

Рада бізнес-омбудсмена (РБО)− неурядова організація, незалежний постійно діючий дорадчий орган Кабінету Міністрів, створений за участі ЄБРР, ОЕСР, провідних українських бізнес-асоціацій та КМУ. РБО розглядає скарги B2G щодо зловживань державних органів, та пропонує системні рішення для усунення цих проблем і покращення бізнес-клімату.

Основні вимоги:

  • Щонайменше 2 роки відповідного досвіду роботи.
  • Вища освіта (бажано у сфері відповідно до описаних нижче обов’язків).
  • Володіння англійською мовою – не нижче рівня Advanced/Upper Intermidiate.
  • Вільне володіння українською мовою (усною та письмовою).
  • Хороші навички комунікації та роботи в команді.
  • Впевнений користувач ПК та оргтехніки; впевнений користувач MS Office (Excel, Word, Outlook обов’язково) та оргтехніки.
  • Самостійність, відповідальність, ініціативність та багатозадачність у роботі. 

Посадові обов’язки:

  • Прийом та обробка вхідних телефонних дзвінків/листів та їх розподіл між співробітниками РБО.
  • Реєстрація та надсилання вхідної/вихідної кореспонденції.
  • Адміністрування Telegram-чату РБО, пряме спілкування з існуючими та потенційними скаржниками.
  • Зустріч відвідувачів (кава, чай).
  • Надсилання документів електронною поштою та кур’єрами (водієм тощо).
  • Забезпечення безперебійного постачання та операційної діяльності офісу (закупівля чаю, кави, канцелярського приладдя, поповнення запасів, замовлення службових перепусток за потреби тощо).
  • Організація навчальних тренінгів для співробітників РБО (пошук підрядників, узгодження дат проведення з учасниками, планування та координація заходів).
  • Обробка первинної документації (договори, акти приймання, рахунки-фактури тощо), комунікація з підрядниками/аутсорсинговою компанією щодо отримання та їх передачі.
  • Допомога в організації відряджень для персоналу (збір інформації від персоналу та її надсилання до логістичної компанії для організації поїздок; збір та перевірка звітів про відрядження від персоналу)
  • Допомога з питань кадрового менеджменту та рекрутингу, а саме оновлення описів вакансій разом з командою за потреби та їх публікація.
  • Спілкування з потенційними кандидатами, первинний відбір, формування списку кандидатів, надання зворотного зв’язку кандидатам та команді.
  • Збір необхідних документів для організації працевлаштування нових членів команди, адаптації кандидатів тощо.
  • Допомога за потреби з будь-якими іншими адміністративними запитами та дорученнями.

Що ми пропонуємо:

  • Роботу в професійній команді з високими етичними стандартами та нульовою толерантністю до корупції.
  • Офіційне оформлення згідно з КЗпП.
  • Конкурентну заробітну плату з прив’язкою до курсу долара США.
  • Медичне страхування після проходження випробувального терміну (3 місяці)
  • Гібридний формат праці з понеділка по п’ятницю (можливість працювати дистанційно з періодичною присутністю в офісі у м. Києві та, за необхідності).
  • Привітний та підтримуючий колектив.
  • Офіс центрі міста (поруч зі станцією метро Контрактова).
  • Оплачувані лікарняні дні, 24 дні відпустки на рік, святкові дні.

Кінцевий строк подання резюме: 27 листопада 2025, 23:59

Заохочуємо усіх зацікавлених кандидатів подати заявку, надіславши своє резюме (до 2 сторінок), вказавши в темі листа «Вакансія адміністративного/ної асистента/асистентки» на електронну адресу [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Координатор/ка з питань реагування на надзвичайні ситуації / Emergency Response Coordinator Ukraine Chernihiv

Фахівець/чиня з організації майнової та особистої безпеки / Humanitarian Access and Safety Officer Ukraine Chernihiv

Політичнийа консультант/ка / Political Consultant

Графічний/а дизайнер/ка до Сумської ОВА / Graphic Designer for Sumy RMA

Фотограф/ка до Херсонської ОВА / Photographer for Kherson RMA