Послуги тренера/ки для проведення тренінгу з бюджетування та управлінського обліку

Зафіксувати у Google календарі!


бізнес тренінг семінар менеджер
Послуги тренера/ки для проведення тренінгу з бюджетування та управлінського обліку

Карітас України є членом Caritas Internationalis, однієї з найбільших міжнародних мереж благодійних організацій у світі та Європі, і має мережу з понад 40 місцевих організацій по всій Україні. Національні представництва Карітасу знаходяться в Києві та Львові.

Карітас України розробляє та реалізує національні програми соціальної допомоги та підтримки найбільш незахищених верств населення України незалежно від національності та віросповідання.

З метою проведення тренінгу в рамках проєкту «Навчальний шлях ІV» Карітас України планує закупити послуги з проведення тренінгу з бюджетування та управлінського обліку. Детальний опис вимог знаходиться в тендерній документації за посиланням https://zakupivli.pro/commercial/tenders/r-ua-2025-07-15-1000046-k . 

Тендерна пропозиція повинна бути подана на e-mail до [email protected]

Загальна інформація

Територія: м. Львів або с. Брюховичі (Львівська область), офлайн
Дата проведення: 17-19.09, або 23-25.09
Очікувана тривалість: 2,5 дні (9 сесій по 1,5 год).
Ко-тренер: так, потрібен (оскільки буде 33 учасники і ми б хотіли, щоби кожна команда під час роботи в групах отримувала фідбек)

Описова інформація:

Проєкт «Навчальний шлях ІV» розрахований на молоді, чи новостворені Карітаси, які ще не мають багато, або взагалі не мають досвіду. Усі організації – це парафіяльні Карітаси, тобто Карітаси, які засновані парафіями Української Греко-Католицької Церкви. До них належать такі Карітаси: Глибока, Снятин, Городенка, Більшівці, Долина, Вигода, Збараж, Теребовля, Ковель, Черкаси, Лозова.

У багатьох організацій ще немає бухгалтерів, лише люди з бухгалтерською освітою, які час від часу допомагають на волонтерських засадах, тому інформація, подана під час тренінгу, має бути зрозумілою звичайному менеджеру.

Частина організацій має досвід розробки проєктів, які отримали позитивні відповіді від донорів. Усі організації пройшли навчання із розробки проєктів і мають драфти своїх проєктних заявок, але над бюджетами проєктів вони ще працюють.

Цільова аудиторія тренінгу: директори та працівники/волонтери парафіяльних Карітасів. Всього очікується 33 учасники з 11 Карітасів.

Формат тренінгу: на тренінг очікуємо 11 організацій, які будуть представлені міні-командами по 3 особи (директор та два працівники/волонтери). Очікується, що на тренінгу учасники будуть працювати по своїх командах, тобто має бути 11 міні-груп по 3 людини. Ми вже мали досвід проведення тренінгу із розробки проєкту, в якому був такий формат роботи: подача матеріалу та пояснення завдання і робота в групах, під час якої всі 11 команд отримують фідбек від тренера про свою роботу. Часу на 11 презентацій після кожної тренінгової сесії немає, тому ми намагалися дати вичерпний фідбек кожній із команд під час їхньої роботи, а презентацію напрацювань по всьому тренінгу зробити на завершення тренінгу. Приблизно такий формат роботи очікуємо на тренінгу із бюджетування та управлінського обліку.

На тренінгу із розробки проєктів, який вже проведений, кожна команда працювала над своєю проблемою, складала свої логічні матриці та розробляла окремі проєкти. В цьому випадку ми пропонуємо, щоби всі команди працювали над однаковими завчасно розробленими завданнями, наприклад: тренеру необхідно завчасно створити ввідні дані для розробки бюджету міні-проєкту, адміністративного бюджету, капітальних витрат і щоби кожна команда працювала над однаковим завданням, що допоможе тренерам під час надання фідбеку при роботі в групах швидше зорієнтуватися і не вникати в історію окремих бюджетів організацій. Думаємо, що такий підхід хоч і не забезпечить учасників своїми власними бюджетами, але дасть можливість пройти від початку до кінця процес створення усіх бюджетів, необхідних для розробки консолідованого бюджету організації.

Цілі тренінгу: 

По завершенню тренінгу учасники (11 команд):

  • Мають здобути практичні навички у розробці таких бюджетів: (проєктного, адміністративного, капітальних витрат, річного), пройшовши повний цикл бюджетування.
  • Мають розуміти як управляти цими типами бюджетів, зокрема також як управляти бюджетом руху грошових коштів (якщо на бюджет ругу грошових коштів буде час).

Підтеми тренінгу:

  • Роль бюджету в організації. Для чого потрібний, що розробляється незалежно від того чи має організація кошти на заплановану діяльність; розробляється для розуміння скільки коштів потрібно організації для здійснення діяльності.
  • Цикл бюджетування, як плануються бюджети від стратегічного до проєктного. Які бувають типи бюджетів: стратегічний, плановий річний/консолідований/зведений річний, проєкту, адміністративний, бюджет капітальних витрат, бюджет руху грошових коштів (якщо на останній бюджет буде час).
  • Різниця між бухгалтерським та управлінським обліком. Важливість управлінського обліку.
  • Структура бюджету, основні розділи. Шаблони для адміністративного, проєктного, капітальних витрат, зведеного бюджету та бюджету руху грошових коштів.
  • Зарплатний пакет, бюджетування зарплат персоналу за трудовим договором, за ЦПХ.
  • Класифікація витрат: можливість віднесення на конкретний проєкт (прямі, непрямі); цільова спрямованість (проєктні, адміністративні); об’єми діяльності (постійні, змінні); принципи фінансування (допустимі, недопустимі).

Опис обов’язків / Обсяг роботи:

  • Тренер розробляє програму для тренінгу, практичні завдання для роботи в групах.
  • Розробляє шаблони необхідних бюджетів, роздаткові матеріали.
  • Проводить тренінг на тему “Бюджетування та управлінський облік”.
  • Впродовж тренінгу разом з ко-тренером допомагає учасникам в їхніх командах у розробці бюджетів.

Вимоги до тренера:

  • Вища освіта у сфері фінансів чи бухгалтерського обліку *
  • Досвід роботи з неприбутковими організаціями*
  • Вміння працювати з аудиторією (вміння тримати увагу аудиторії, зацікавити, вміння лагідно скеровувати учасників до теми тренінгу, коли вони хочуть поговорити про свої болі, або просто поговорити) *
  • Демонстрація високих моральних якостей та прийняття цінностей та етичних стандартів Карітасу України *
  • Бажаний досвід проведення тренінгів для Карітасу України, чи організацій мережі Карітас України

* обов’язкові пункти

Форма та терміни оплати: безготівково по перерахунку на підставі укладеного договору, 100% післяплата у гривнях.

Для участі в тендері необхідно подати:

9.1. Зміст Технічного пакету

  1. а) Копії реєстраційних документів учасника, що містять витяг з ЄДР (або виписку не старшу за 2024 рік), витяг з реєстру платників податку, Статут (для ТОВ), наказ на призначення директора (для ТОВ);
    b) Додаток C Декларація доброчесності (підписана та завірена печаткою)
    c) Документи, що підтверджують кваліфікацію тренера*:

    - CV/резюме, включно з інформацією про проведені тренінги

    - Свідоцтва/Сертифікати в напрямку тренерські/фасилітаційні послуги

    - Портфоліо проектів/тренінгів/фасилітаційних сесій (замовник, назва заходу, тривалість, кількість учасників)

    - Листи відгуки/рекомендації (не менш двох). Бажаний досвід проведення тренінгів для Карітасу України  чи організацій мережі Карітас України.

    - Драфт програми тренінгу

    - Інші документи, що можуть підтвердити експертність, якість послуг, тощо.

    *Учасники тендеру повинні продемонструвати:

    - свою кваліфікацію, експертизу і досвід, включаючи, але не обмежуючись документально підтвердженими проектами, в яких зазначено минулий досвід компанії та оцінку ефективності наданих послуг;

    - що можуть забезпечити належним чином кваліфікований персонал, щоб взяти на себе обов’язки та виконати повний спектр завдань, включених до Технічного завдання.

    9.2. Зміст Комерційного пакету (подається окремо)

    Комерційна пропозиція включатиме всі витрати, пов’язані з реалізацією контракту, включаючи всі витрати, пов’язані з проведенням тренінгу, логістичними витратами, проживанням тренера в місті проведення тренінгу, харчуванням, написання описового звіту та інше. Жоден прибуток, збори, податки, транспортні чи додаткові витрати не можуть бути додані після обрання переможця Тендеру. Уся фінансова інформація має бути виражена в гривнях.

    а) Документ Е-Комерційна пропозиція (окремий підписаний документ у форматі pdf). Прохання надати деталізований кошторис витрат, а не однією сумою!

    Результати моніторингу та звітність: Після надання послуг, тренер надає описовий звіт. 

  • Контакт для уточнень: [email protected] або за тел +38 067 422 73 22 у робочий час.


Останні публікації цього розділу:

Керівник/ця аналітичного напряму (GovTech Observatory)

Senior Finance and Administrative Officer / Старший/а фінансовий/а та адміністративний/а спеціаліст/ка

Комунікаційний/а менеджер/ка (Запоріжжя)

Фахівець/чиня із соціальної роботи

Консультант/ка для розробки програми та проведення робочої зустрічі на тему "Реалізація проєктів в важкодоступних прифронтових територіях: побудова роботи мобільних команд, аналіз існуючого досвіду та запровадження кращих практик"

Тренер/ка для проведення дводенного тренінгу з розробки фандрейзингової стратегії Організації