Тендер на закупівлю «Навчальні матеріали та тренувальне обладнання для класу безпеки в с. Голубівка»
ГО «Ініціативний крок» в межах грантового проєкту «232-SC-SCI-25 «Створення класу безпеки в с. Голубівка, Самарівського р-ну, Дніпропетровської обл.»,
в рамках проєкту «Підтримка ініціатив спільнот в Україні»,
що впроваджується МБФ «Альянс громадського здоров’я»
за фінансової та технічної підтримки Шведської церкви і Christian Aid,
оголошує проведення
Конкурсних торгів (тендеру) на закупівлю
«Навчальні матеріали та тренувальне обладнання для класу безпеки в с. Голубівка»
Дата оголошення про тендер: 16 червня 2025 року
Термін подання тендерних пропозицій: 14 робочих днів з дня опублікування цього Оголошення – до 04 липня 2025 року включно
День розкриття тендерних пропозицій: 05 липня 2025 року
Про результати процедури закупівлі: результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру до 07 липня 2025 року шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам тендеру електронною поштою.
Предметом закупівлі є поставка комплекту навчальних матеріалів та тренувального обладнання для облаштування класу безпеки в с. Голубівка за адресою: вул. Лесі Українки, 20, с. Голубівка, Самарівський район, Дніпропетровської області, Україна, 51230
В комплект «Навчальні матеріали та тренувальне обладнання для класу безпеки в с. Голубівка» входить:
№ |
Найменування |
Одиниці виміру |
Кількість |
1 |
Манекен для відпрацювання навичок надання розширеної невідкладної допомоги при травмах, Тип 2 |
шт |
1 |
2 |
Набір стендів в клас безпеки Комплекс “Різнокольоровий” |
шт |
1 |
3 |
Набір дорожніх знаків та моделі світлофора |
шт |
1 |
Специфікація (технічні вимоги до предмета закупівлі) «Навчальні матеріали та тренувальне обладнання для класу безпеки в с. Голубівка» зазначено у Додатку 1 до Оголошення.
Відповідно до пункту 26 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, Постанови Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2013 року № 284 «Деякі питання ввезення на митну територію України товарів і постачання на митній території України товарів та надання послуг, що оплачуються за рахунок грантів (субгрантів) Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні» закупівля буде відбуватись без ПДВ (перерахування коштів Постачальнику буде здійснюватися без ПДВ).
Строк надання товарів: з дати укладення Договору протягом 5 робочих днів. У вартість повинна бути включена доставка товару до місця призначення – вул. Лесі Українки, 20, с. Голубівка, Самарівський район, Дніпропетровської області, Україна, 51230
Вимоги до постачальника товарів – учасника тендеру:
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи постачальника на ринку, наявність матеріально-фінансової спроможності, наявність ліцензій, дозволів на здійснення відповідного виду діяльності тощо, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та надання оригіналів супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, сертифікати якості на товар, гарантійні зобов’язання).
Учасник тендеру надає організатору наступні документи:
- Тендерні пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:
- підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується);
- фізична особа – підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та копію діючої ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується).
- фізична особа – підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується).
- Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі;
- Тендерна пропозиція (Додатки 2, 3, 4, 5) (чіткий та точний опис товарів, інформація щодо можливості визначення вартості товарів під час здійснення закупівель має бути представлена в одиницях виміру, які дозволяють однозначно порівняти пропозиції потенційних учасників (шт., м. тощо);
- Лист з інформацією про юридичну та фактичну адресу, П.І.Б. керівника та контактної особи, номери телефонів керівника та контактної особи, електронна пошта керівника та контактної особи, посилання на веб-сайт тощо (Додаток 3);
- Оригінал Рахунка-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ФОП (якщо є);
- Зразок договору поставки товару;
- Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні поставки тощо за бажанням).
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
- Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення та вимогам до постачальника товарів – учасника тендеру;
- Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
- Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора;
- Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів.
Тендерні процедури:
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 03 липня 2025 року включно.
До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення передачі товару.
Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані керівником або уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та:
- у електронному вигляді (кольорові скани документів у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ГО «Ініціативний крок» [email protected] з темою листа «Відкритий тендер 232-SC-SCI-25, Навчальні матеріали та тренувальне обладнання для класу безпеки в с. Голубівка, назва учасника» до 04 липня 2025 року включно;
- у письмовій формі у відповідно оформлених конвертах із зазначенням «Відкритий тендер 232-SC-SCI-25, назва учасника: закупівля «Навчальні матеріали та тренувальне обладнання для класу безпеки в с. Голубівка» кур‘єрською поштою або власноруч за адресою: 51220, м. Перещепине, вул. Шевченка, 42, у строк до 04 липня 2025 року включно, контактна особа: Булава Світлана, телефон: 097-716-58-44.
Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 00.01 години 05 липня 2025 року, розгляду не підлягатимуть.
Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 06 липня 2025 року.
Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру до 07 липня 2025 року шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам тендеру електронною поштою.
Додаткові застереження:
Учасник Конкурсних торгів (тендеру) на закупівлю «Навчальні матеріали та тренувальне обладнання для класу безпеки в с. Голубівка» приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
Учасник Конкурсних торгів (тендеру) на закупівлю «Навчальні матеріали та тренувальне обладнання для класу безпеки в с. Голубівка» надсилаючи документи для участі за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Контактна особа: Булава Світлана, телефон: 097-716-58-44
Додаток 1
Специфікація
(технічні вимоги до предмета закупівлі)
«Навчальні матеріали та тренувальне обладнання
для класу безпеки в с. Голубівка»
232-SC-SCI-25
Ця специфікація містить основні вимоги до предмета закупівлі «Навчальні матеріали та тренувальне обладнання для класу безпеки в с. Голубівка», що наведені в таблиці.
№ |
Найменування |
Технічні вимоги |
Кількість |
1 |
Манекен для відпрацювання навичок надання розширеної невідкладної допомоги при травмах, Тип 2 |
Розмір тіла: 90x35x52cm Вага: 20 кг Три режими роботи:
У складі: модель тіла для розширеної реанімації, вдосконалений контролер дисплея, жорсткий пластиковий ящик для людського манекену з ручним витягуванням, реанімаційна подушка, адаптер живлення, лінія передачі даних, коробка бар’єрної маски (50 аркушів / коробка), чотири набори змінних легеневих мішків, одна обгортка, два рулони паперу для термодруку, інструкція з експлуатації |
1 |
2 |
Набір стендів в клас безпеки Комплекс “Різнокольоровий” |
Склад: 4 стенда різнокольорових:
Матеріал виготовлення: 3 мм якісний пластик Розмір кожного: 500х1000 мм Особливості: Кожен стенд наповнений зрозумілою інформацією, яка подана у легкій для сприйняття дитиною формі, друк якісний, кольори насичені, матеріали міцні |
1 |
3 |
Набір дорожніх знаків та моделі світлофора |
Комплектація:
Особливості: друк якісний, кольори насичені, матеріали міцні |
1 |
Строк поставки Товару: з дати укладення Договору протягом 10 робочих днів.
Вартість Товару повинна включати в себе транспортні витрати, навантаження, розвантаження в місці призначення – вул. Лесі Українки, 20, с. Голубівка, Самарівський район, Дніпропетровської області, Україна, 51230, а також інші податки і збори (страхування, сплату митних тарифів, податків, зборів тощо).
Примітка: характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці. Невиконання вимог цього розділу документації у пропозиції Учасника призводить до її відхилення. Усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» та обладнання із іншими характеристиками, аніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну характеристику та обґрунтування того, що запропоноване обладнання є кращим.
Еквівалентом є товари будь-якої торгівельної марки, фірми, конструкції, типу обладнання або матеріалу, джерела його походження або виробника, з рівнозначними, рівноцінними технічними, якісними характеристиками та показниками зазначеними у технічному завданні.
У разі надання еквіваленту, учасник надає порівняльну таблицю із зазначенням конкретної назви, технічних, кількісних, якісних характеристик запропонованого еквіваленту у відповідності до технічних вимог встановлених Додатком 1 до тендерної документації.
Обґрунтування посилання в тексті тендерної документації на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмету закупівлі, джерело його походження або виробника: посилання здійснюється з метою забезпечення поставки якісних товарів, робіт, послуг, які за своїми характеристиками не повинні бути гіршими, ніж в вищезазначених посиланнях.
Загальні вимоги до предмету закупівлі:
- Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів та відповідати параметрам та вимогам, зазначеним у цьому додатку.
- Якісно поставленим товаром вважається товар, який відповідає вимогам, що зазвичай ставляться до товару відповідного характеру.
- Товар, який постачається, повинен бути таким, що не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання не порушені.
- Гарантійний строк на обладнання повинен становити не менше гарантійного строку, визначеного виробником обладнання, але не менше 12 місяців з дати його отримання замовником (з дати підписання видаткової накладної).
- В комплекті з обладнанням предмету закупівлі замовнику передаються: інструкції з експлуатації обладнання (за наявності), гарантійні документи (обов’язково).
- Транспортні послуги та інші витрати (пакування, розвантаження, встановлення та монтаж обладнання, інсталяція програмних компонентів, а також придбання необхідних додаткових матеріалів, інструментів та приладдя тощо) здійснюватися за рахунок постачальника.
Додаток 2
ЗРАЗОК
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ
232-SC-SCI-25
м. ___________ «____» _______2025 року
_____________________________________________________________________________
(повне найменування постачальника)
Код ЄДРПОУ ______________ ________________________________________________________________
(юридична адреса)
надає свою пропозицію ГО «Ініціативний крок» щодо участі у Конкурсних торгах (тендері) на закупівлю «Навчальні матеріали та тренувальне обладнання для класу безпеки в с. Голубівка», в межах грантового проєкту «232-SC-SCI-25 «Створення класу безпеки в с. Голубівка, Самарівського р-ну, Дніпропетровської обл.», в рамках проєкту «Підтримка ініціатив спільнот в Україні», що впроваджується МБФ «Альянс громадського здоров’я» за фінансової та технічної підтримки Шведської церкви і Christian Aid, згідно з вимогами, висунутими ГО «Ініціативний крок» згідно тендерного оголошення №6 від 16.06.2025 року.
Вивчивши тендерні вимоги ГО «Ініціативний крок» _________________________(повне найменування постачальника) цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується поставити товари ГО «Ініціативний крок» відповідно до наступних умов:
- Навчальні матеріали та тренувальне обладнання для класу безпеки в с. Голубівка (найменування товарів, чіткий та точний опис товарів, інформація щодо можливості визначення вартості товарів під час здійснення закупівель має бути представлена в одиницях виміру, які дозволяють однозначно порівняти пропозиції потенційних учасників (шт., м. тощо): _____________________________________.
- Якість товарів відповідатиме: _____________________________________________.
- Ціна за одиницю кожного з товарів (грн., без ПДВ): згідно фінансової пропозиції.
- Строк поставки товарів: __________________________________________________.
- Загальна вартість тендерної пропозиції, без ПДВ: ____________________________.
- Умови оплати: __________________________________________________________.
- Податковий статус постачальника: _________________________________________.
- КВЕД:_________________________________________________________________.
Загальна вартість пропозиції ______ ,00 грн. (___________________________________грн. 00 коп.) без ПДВ. |
До цієї Пропозиції додається (вказати повний перелік документів, що додається):
- Оригінал рахунку-фактури №____ від ______ року з підписом керівника або відповідальної особи та печаткою організації/ФОП (якщо є);
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
- Копія документу, що підтверджує податковий статус;
- Зразок Договору поставки товару;
- Інші документи.
ПІБ керівника __________________(підпис та печатка)
Додаток 3
ВІДОМОСТІ ПРО КОМПАНІЮ ТА ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ |
|
Назва компанії (ПІБ фізичної особи-підприємця) |
|
Код ЄДРПОУ (ідентифікаційний код) |
|
Юридична адреса |
|
Фактична адреса |
|
Телефон |
|
Е-мейл |
|
Посилання на веб-сайт |
|
Контактна особа (ПІБ і посада) Телефон Е-мейл |
|
БАНКІВСЬКА ІНФОРМАЦІЯ |
|
Назва банку |
|
МФО |
|
Розрахунковий рахунок |
UA________________________ |
ПІБ керівника __________________(підпис та печатка)
Додаток 4
ТЕХНІЧНА ПРОПОЗИЦІЯ
Назва постачальника |
|||
Технічні вимоги замовника: |
Відповідь учасника: |
||
Запропонована назва, ТМ, характеристика товару, фото (за наявності) |
|||
|
Розмір тіла: 90x35x52cm Вага: 20 кг Три режими роботи:
У складі: модель тіла для розширеної реанімації, вдосконалений контролер дисплея, жорсткий пластиковий ящик для людського манекену з ручним витягуванням, реанімаційна подушка, адаптер живлення, лінія передачі даних, коробка бар’єрної маски (50 аркушів / коробка), чотири набори змінних легеневих мішків, одна обгортка, два рулони паперу для термодруку, інструкція з експлуатації |
||
|
Склад: 4 стенда різнокольорових:
Матеріал виготовлення: 3 мм якісний пластик Розмір кожного: 500х1000 мм Особливості: Кожен стенд наповнений зрозумілою інформацією, яка подана у легкій для сприйняття дитиною формі, друк якісний, кольори насичені, матеріали міцні |
||
|
Комплектація:
Особливості: друк якісний, кольори насичені, матеріали міцні |
ПІБ керівника __________________(підпис та печатка)
Додаток 5
ФІНАНСОВА ПРОПОЗИЦІЯ
Назва постачальника |
|||||||
№ |
Найменування |
Одиниці виміру |
Кількість |
Ціна, грн, без ПДВ |
Вартість, грн, без ПДВ |
||
1 |
Манекен для відпрацювання навичок надання розширеної невідкладної допомоги при травмах, Тип 2 |
шт |
1 |
||||
2 |
Набір стендів в клас безпеки Комплекс “Різнокольоровий” |
шт |
1 |
||||
3 |
Набір дорожніх знаків та моделі світлофора |
шт |
1 |
||||
Загалом ціна тендерної пропозиції, грн., без ПДВ: |
ПІБ керівника __________________(підпис та печатка)