Закупівля послуг тренерів з ГЗН, закупівля послуг конференц-сервісу, закупівля послуг з проживання в готелі та закупівля готових страв для учасників тренінгів
ЗАВЕРШЕНО

ФОРМА. АНАЛІЗ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ
20 травня 2025 року
Благодійна Організація «Благодійний Фонд «Вітри змін» (надалі БФ «Вітри змін» або «Замовник») в рамках реалізації Проєкту за підтримки CARE, пропонує постачальникам надати свої цінові пропозиції за чотирма лотами в цілому або за окремими з них згідно додатку № 1 (закупівля послуг тренерів з ГЗН, закупівля послуг конференц-сервісу, закупівля послуг з проживання в готелі та закупівля готових страв для учасників тренінгів)
На закупівлю виноситься чотири окремі лоти (див. додаток 1).
Кінцевий термін подачі цінових пропозицій від Учасників до 17.00 години 06 червня 2025 року (за київським часом).
Постачальники надають свої цінові пропозиції електронною поштою з темою повідомлення: «БФ «Вітри змін», закупівля згідно оголошення від 20 травня 2025 року» на електронну пошту Замовника: [email protected], або в запечатаному конверті, який забезпечує конфіденційність вмісту з вказаною назвою і номером закупівлі за адресою: м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, буд. 76, офіс 26. Контактні особи Руснак Алена, Опаренко Олег, тел. +38 (050) 052-65-84.
Пропозиції складаються з: комерційної пропозиції або рахунку-фактури з описом запропонованих послуг, їх характеристик, ціни по кожній позиції та загальної ціни за усі позиції за окремим лотом. Строк чинності пропозицій Учасників не менше 30 календарних днів. До пропозиції слід додати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виписку про систему оподаткування, довідку про досвід роботи в подібній сфері, резюме (щодо послуги тренерів). У кожній пропозиції Учасника має бути зазначено за яким із лотів вона подається. Якщо Учасник подає пропозицію на декілька лотів одночасно, в такому разі пропозиція подається на кожен лот окремо.
Строк надання послуг: протягом червня – липня 2025 року, місто Одеса.
Розрахунки будуть проводитись в безготівковій формі в українській гривні.
Додаток № 1
Лот № 1:
Надання послуги 2 (двома) тренерками на тему попередження гендерно-зумовленого насильства в рамках проведення чотирьох дводенних тренінгів для 15 ромських жінок та дівчат в червні – липні 2025 року в місті Одесі. Тренінг протягом 8 годин протягом 1 дня. Запропонувати вартість послуг 1 тренера за вказаною темою за 1 день проведення тренінгу.
Лот № 2:
Оренда приміщення конференц-зали для проведення чотирьох дводенних тренінгів в червні – липні 2025 року в місті Одесі для 15 ромських жінок та дівчат. Приміщення має розташовуватися в центральній частині міста Одеси, має бути оснащене бомбосховищем або принаймні найпростішим укриттям, резервним електропостачанням, необхідними меблями та світло і звуковим обладнанням необхідним для проведення тренінгів.
Лот № 3:
Закупівля послуг готелю (не менше 3 зірки) для проживання 15 жінок – учасниць чотирьох дводенних тренінгів (загалом чотири ночі проживання) в червні – липні 2025 року в місті Одесі. Готель має розташовуватись в центральній частині міста Одеси, мати зручну транспорту розв’язку, мати бомбосховище або принаймні найпростіше укриття.
Лот № 4:
Закупівля готових страв, кава-брейк для 15 учасниць і 2 тренеркок чотирьох дводенних тренінгів в місті Одесі в червні – липні 2025 року. Постачальникам запропонувати асортимент і вартість виходячи з кількості учасників і днів проведення тренінгів.
_________________________________________________