Набір учасників польсько-українського освітнього проекту “Барви навчання”

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
oprocak

тренінги навчання команда
Набір учасників польсько-українського освітнього проекту “Барви навчання”

ЛМГО «Центр освітньої політики» (м. Львів, Україна) та  Польське товариство педагогів та аніматорів KLANZA (м. Люблін, Польща) оголошують набір учасників польсько-українського освітнього проекту “Барви навчання – застосування сучасних методів навчання в українській початковій школі”. Проект співфінансується Польсько-Американським Фондом Свободи в рамках програми RITA – “Зміни в регіоні”, яку реалізує Фонд “Освіта для демократії”.

Проект триватиме з 1 червня до кінця 2020 року. Його спрямовано на вчителів початкових класів з українських шкіл. Упродовж червня – вересня 2020 року тренери KLANZA проведуть для українських вчителів шість тригодинних вебінарів, які охоплюватимуть такі тематичні блоки:

ПРИРОДНИЧА ОСВІТА

  • пропозиція навчальної діяльності на основі активних методів, які поглиблюють контакт учня з природою;
  • приклади ігор, які дають учням змогу ознайомитися з будовою дерев, їх значенням і циклом розвитку, позитивним і негативним впливом довкілля на цей розвиток, роллю лісників, які доглядають за лісом, ярусами лісу, породами дерев, з різними типами настрою, які дають змогу відчути «проблеми» дерев;
  • проекти у сфері природничої освіти на прикладі авторського проекту «Календар одного дерева»;
  • рухливі, музичні, мистецькі ігри, які зближують дітей з природним довкіллям, приклади діяльності у класі і за його межами;
  • творча діяльність з використанням природніх зразків з найближчого довкілля;
  • пропозиція навчальної діяльності для спільного цікавого проведення часу під час екскурсій, мандрівок;
  • способи активізації групи під час екскурсії/прогулянки.

МАТЕМАТИЧНА ОСВІТА З ЕЛЕМЕНТАМИ КОДУВАННЯ

  • математичні забави та ігри на основі музики, руху, художньої діяльності та логічного мислення з використанням простих матеріалів (паперу, хулахуп, ударних інструментів, ігрових костей тощо);
  • приклади ігор для розвитку логічного мислення, аналізування і розв’язування проблем, пошуку і сприйняття інформації, набування навичок і вправності рахування;
  • забави та ігри, які вводять дітей у світ кодування без використання комп’ютерів на основі найпростіших загальнодоступних матеріалів – карток, ігрових костей, келихів тощо;
  • прості приклади навчальної діяльності та ігор, які розвивають логічне мислення, креативність, аналізування і розв’язування проблем, кодування і розуміння інформації, перенесення коду на конкретні дії, а також способи самостійного виготовлення планшетів і реквізитів для навчальної діяльності.

НАТХНЕННІ ФОЛЬКЛОРОМ – ТРАНСФЕР КУЛЬТУРНИХ РЕСУРСІВ КРАЇНИ У НАВЧАННЯ ДІТЕЙ

  • пропозиції ігор для привітання і прощання, а також танців, ритмічно-рухливих ігор на основі народної музики;
  • приклади простих забав та інтеграційних танців на основі народних мелодій;
  • приклади мистецької діяльності, на які надихнули елементи народного мистецтва;
  • використання народної музики у мовленнєвій та математичній освіті, приклади сценаріїв занять;
  • значення танцю, музики, руху у роботі з групою;
  • значення музично-рухливих забав на основі традиційних народних мелодій;
  • значення використання народної музики у формуванні національної ідентичності через популяризацію народної культури.

МОВНА ОСВІТА НА ОСНОВІ МЕТОДИЧНИХ ПОРАДНИКІВ «НАВЧАЄМОСЬ, ГРАЮЧИ»

  • забави для формування мовленнєвих компетентностей дітей;
  • традиційні рахувалки, римування і приклади використання їх у мовній освіті;
  • приклади використання віршиків різної тематики, пристосованої до календаря навчального року, і приклади їх використання;
  • склади, слова і речення – вправи, які готують до читання, ігри для розвитку словникового запасу й оперування ним;
  • пропозиції використання у мовній освіті простих і доступних матеріалів, які зроблять навчання цікавішим, формування у дітей позитивного ставлення до навчання і розвиток зацікавлення у пізнанні навколишнього світу.

ВІЗУАЛЬНЕ МИСЛЕННЯ у роботі вчителя

  • планування простору на плакаті (рамки, тіні, назви, шрифт, стрілки);
  • практичні приклади використання візуального мислення в освіті;
  • як малюнок може підвищити ефективність технік запам’ятовування;
  • поточні потреби учасників.

Вебінари відбуватимуться у середовищі Zoom (повній версії). Вестимуть їх польські тренери, але ми забезпечимо синхронний переклад на українську мову.

Тренери:

Люцина Бзовска (Lucyna Bzowska) – тренер III ст. PSPiA KLANZA, авторка методичних посібників “Навчаємо, граючи (І-ІІІ кл.)”, “Натхненні фольклором” (співавтор), “Забави з вовною – порадник”, “Фольклорна забава 1 і 2″. Щороку проводить понад 500 годин тренінгів.

Аґата Якушко-Собоцка (Agata Jakuszko-Sobocka) – тренер візуального мислення, graphic recorder, ілюстратор, експерт зі скетчноутингу (графічних нотаток) – http://www.drawthewords.

Просимо усіх охочих зголошуватися до участі у проекті, заповнивши анкету у Google-формі, яка доступна за посиланням.

Останній день подання заповнених анкет – 15 червня 2020 року.

Перевагу під час відбору матимуть учителі початкових класів опорних шкіл, розташованих на території ОТГ. До безпосередньої участі у вебінарах ми відберемо 40 українських вчителів початкових класів.

Якщо у Вас виникають запитання чи потреба у додатковій інформації, просимо звертатися до українського партнера проекту ЛМГО «Центр освітньої політики» на електронну поштою: [email protected] або телефоном на номер (050) 5192006 (контактна особа – Олег Процак).


Останні публікації цього розділу:

НДІ оголошує конкурс на консультаційні послуги з гендерних питань

Тендер на закупівлю ІТ обладнання RFQ UCBI4-163-1

Конкурс на відбір консультантів/ок з аналізу положень чинних нормативних документів та підготовки проєктів змін до НПА

Закупівля меблів для Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради

БА «4Бізнес» запрошує представників органів місцевого самоврядування Сумщини на тренінги

Закупівля послуг із організації Навчального візиту у Польщу представників 20 ТГ Тернопільської, Івано-Франківської, Харківської та Херсонської областей