Медіа та аналітика: 5 порад для зростання аудиторії та прибутку

Аудиторія, гроші і контент – три ключових питання, над якими думають власники або головні редактори майже кожного медіа. Як знайти аудиторію і зрозуміти, що її цікавить? Як перетворити медіа в ...

Додано:
pereklad

медіа
Медіа та аналітика: 5 порад для зростання аудиторії та прибутку

Аудиторія, гроші і контент – три ключових питання, над якими думають власники або головні редактори майже кожного медіа. Як знайти аудиторію і зрозуміти, що її цікавить? Як перетворити медіа в прибутковий бізнес? Як залучити рекламодавців і партнерів? 

Отримати відповіді на питання про те, як працювати з аудиторією, контентом і рекламодавцями, допоможе відео-інструктаж про дані та Google Analytics.

 А також п’ять порад, які допоможуть поліпшити відвідуваність та читабельність вашого медіа:

1. Зверніться до Google Analytics. Пам’ятайте, що доступ до даних аналітики повинен мати не тільки редактор, але й інші члени команди. Це допоможе їм аналізувати ефективність своєї роботи і вдосконалюватися. 

2. Цікавтеся своєю аудиторією. Кількість переглядів – не єдиний показник, на який варто звертати увагу при роботі з даними. Приділіть увагу і тим, хто читає ваше ЗМІ. Хто ці люди, де вони живуть, скільки їм років і з яких пристроїв чи операційних систем вони заходять на ваш сайт? 

3. Будьте готові розповісти рекламодавцеві про себе і про свого читача. Сучасний рекламодавець платить не за «місце» на вашому сайті, а за доступ до аудиторії. Можливо, дистриб’ютор нових бігових кросівок захоче розмістити рекламу саме на вашому сайті, тому що люди люблять читати вашу спортивну колонку? Подумайте, яку пропозицію бізнес-партнерам можете зробити саме ви. 

4. Відстежуйте трафік. Коли ви розібралися з тим, хто вас читає, можна перейти до наступного пункту – як читачі знаходять ваше медіа? Хтось перейшов по посиланню з Facebook, а хтось шукав новини з певної теми в пошуковику? Проаналізувавши, звідки приходить ваш читач, ви будете знати, які канали слід посилити. Можливо, потрібно більше уваги приділити сторінкам в соціальних медіа, або подумати над SEO-оптимізацією сайту?

5. Не забувайте: медіа – це бізнес. Багато хто вважає, що робота у ЗМІ – це лише креатив та творча робота. Але не варто забувати, що медіа – це теж бізнес і він повинен приносити прибуток. Будьте готові, що бізнес-плани і менеджер з продажу тепер стануть вашими надійними помічниками. 

Відео підготовлено громадською організацією «Інтерньюз-Україна» за підтримки Швеції та Internews.


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

Сила місцевої демократії: завершилася програма із залучення громадян до врядування

Тиждень стратегічних діалогів ZDOROVI про відкритість, демократію та роль громадянського суспільства

Відбувся захід про втрати громадянського суспільства під час війни Росії проти України

Завершилось публічне обговорення проєкту Статуту Ріпкинської селищної територіальної громади

Пам’ять про війну в умовах нової війни: як Україна переосмислює Другу світову

День Європи. Долучайтесь до кінематографічної подорожі Європою з EU Youth Cinema: Green Deal