ГО “ДЕСПРО” оголошує конкурс про проведення процедури закупівлі послуг із логістичного супроводу заходів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
despro

42540313_538071263290253_5569538840118427648_n
ГО “ДЕСПРО” оголошує конкурс про проведення процедури закупівлі послуг із логістичного супроводу заходів

Громадська організація “ДЕСПРО” (далі – Замовник) в рамках виконання проекту “Програма місцевого системного розвитку”, який фінансується проектом USAID “Підтримка аграрного і сільського розвитку”, оголошує тендер на закупівлю послуг із логістичного супроводу тренінгів та робочих груп в 6 областях України: Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій, Луганській, Харківській та Херсонській.

Метою проекту є розвиток спроможності ОТГ здійснювати управління земельними  ресурсами в межах територіальних громад та залучати інвестиції на основі партисипативного лідерства й державно-приватного партнерства. 

Для виконання цієї мети заплановано ряд навчальних тренінгів (10-15 осіб),  а також проведення засідань робочих груп (по 20 осіб) у кожній із 6 областей.

Планується проведення щонайменше 13 тренінгів, а також щонайменше по 3 засідання робочих груп у кожній області. За результатами тендеру буде підписана угода терміном не менше ніж 10 місяців. 

З даною метою Замовник шукає партнера, який надаватиме послуги з логістичного супроводу зазначених вище заходів, а саме організації харчування та кава-пауз учасникам. 

КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ: 

1. Лист-звернення про участь у тендері (у довільній формі) з підписом відповідальної особи;
2. Перелік корпоративних клієнтів, а також листи-відгуки (за наявності);
3. Перелік та кількість проведених заходів у 2017-2018 роках;
4. Сканкопія Статуту і витягу з протоколу про призначення керівника (для юридичних осіб) або Свідоцтво про реєстрацію фізичної особи-підприємця;
5. Витяг з ЄДР з видами діяльності (бажано 82.30)

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:

Для фінансового звітування за проведені заходи Виконавець повинен надавати копії первинної документації про розрахунки з третіми сторонами, а саме: рахунок від закладів харчування, платіжне доручення чи документ про оплату, акт виконання робіт між закладом харчування та Виконавцем, рахунок та/або видаткова накладна на закупівлю продуктів харчування, прайс-листи на харчування (кава-паузи, обіди), меню. 

Даний перелік не є вичерпним, вимоги до первинної документації можуть змінюватися залежно від специфіки заходів. 

Заявки мають бути складені у відповідності до Технічного завдання (Додаток 1) та надіслані до 7 листопада 2018 року, 00:00 в електронному вигляді на адресу [email protected] з поміткою “Тендер на закупівлю послуг з логітичного супроводу заходів”.

Оголошення результатів – не пізніше 15 листопада 2018 р.

У разі виникнення запитань звертайтесь за номером + 38067 548 50 55 або електронною поштою [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з розвитку лідерства та ефективної адвокації

Надання послуг перевезень

Пошук учасників на довгостроковий волонтерський проєкт в Італії

Конкурс на закупівлю посуду та кухонного приладдя для департаменту освіти адміністрації Індустріального району м. Харкова

Тендер на закупівлю технологічних контейнерів

Постачальник оренди автомобіля з водієм для виконання заходів