Як посилити помітність неурядової організації в умовах кризи у Мелітопольському районі

19-21 серпня 2020 р. у Мелітополі відбувся тренінг  "Цифрові інструменти для посилення візібіліті організації в громаді і стабільного фандрейзингу в умовах кризи", у якому взяли активну участь понад ...

документи офіс тренінг дослідження
Як посилити помітність неурядової організації в умовах кризи у Мелітопольському районі

19-21 серпня 2020 р. у Мелітополі відбувся тренінг  “Цифрові інструменти для посилення візібіліті організації в громаді і стабільного фандрейзингу в умовах кризи”, у якому взяли активну участь понад 10 активних членів ГО «Центр кластерного розвитку паліативної та реабілітаційної допомоги «Ми». Захід проводив Олександр Вольф за підтримки ІСАР Єднання, яка надається у межах «Ініціативи секторальної підтримки громадянського суспільства», що фінансується завдяки щирій підтримці американського народу, наданій через Агентство США з міжнародного розвитку.

2-й trening

Метою заходу було опрацювати найкращі практики маркетингової діяльності громадських організацій, зокрема, в сфері охорони здоров’я та запланувати кроки для подальшого розвитку у цьому напрямку для організації.

При виконанні вступних вправ учасники відмічали, що основні причини того, що про паліативну (медичну, психосоціальну) допомогу тяжкохворим громадянам мало інформації в громаді – це «відсутність відповідного закону» та сильна протидія бюрократичних установ.

Проте у ході заходу учасники відзначили, що тема паліативу та реабілітації особисто торкається всіх учасників заходу і всіх членів громади. Виникнення паліативної служби і посилення доступності закладів соціальної та медичної сфери в місті позитивно впливає на всю громаду, а не лише на суто тяжкохворих і осіб з інвалідністю. Адже пандусами або ліфтами в закладах охорони здоров’я можуть користуватися абсолютні всі громадяни. Відповідно, учасникам було запропоновано подивитися на проблему розвитку паліативу в громаді Мелітопольського району під іншим кутом зору, а саме: хто є основним клієнтом і бенефіціаром: лише тяжкохворі громадяни чи вся громада в цілому.

Для визначення того, що, кому, де і як повідомляти, необхідно на початку створити портрет «клієнта» або «аватар» клієнта організації. При чому основний наголос необхідно зробити не лише на соціально-демографічних показниках, таких, як вік і стать, а на цінностях, які має ця людина, емоціях, які вона вже переживає і хотіла би досвідчувати в подальшому тощо. Учасники заходу виконували вправу на створення такого портрету. Виявилося, що така діяльність – хоча й здається складною, але захоплююча, корисна та цікава.

Також члени ГО «Центр кластерного розвитку паліативної та реабілітаційної допомоги «Ми» на вправі щодо використання цифрових площадок, розбирали, де і чому може перебувати цільова аудиторія. Особлива увага була приділена присутності ГО у такій мережі, як Linkedin. Це  соціальна мережа для пошуку і встановлення ділових контактів. У Linkedin зареєстровано понад 400 мільйонів користувачів, що представляють 150 галузей бізнесу з 200 країн. Наприклад, для ГО «Ми» такими контактами могли би бути адміністратори хоспісів, благодійних фондів тощо. Але все ж таки основном каналом просування було обрано Фейсбук. Відповідно має бути створена стратегія просування в цій мережі.

Під час тренінгу було обговорено декілька ідей щодо посилення видимості громадської організації в Мелітопольському районі.  Враховуючи  карантинні обмеження, це могли би бути онлайн вистави на теми паліативної допомоги (на зразок вистави за твором О.Шмідта «Оскар і дама в рожевому», яка розповідає про тяжкохворого хлопчика і його розмови з соціальним працівником) й онлайн консультації щодо корисного контенту (наприклад, на теми першої медичної або психологічної допомоги, реабілітації). Оффлайн заходи могли би включати масові розважальні заходи на зразок таких, які проводяться в Великій Британії чи Польщі.

Також велике зацікавлення викликали такі інструменти просування ГО, як інтернет розсилки, онлайн механізми для генерації ідей новин і редагування текстів Hemingway, Headline Generator, Hubspot та інші.

Учасники заходу висловили побажання наступні заходи присвятити створенню чат ботів і їх використанню в громадському секторі.

Світлана Старигіна, «Центр кластерного розвитку паліативної та реабілітаційної допомоги «Ми» 

 


Тематика публікації:            

Останні публікації цього розділу:

У Житомирі обговорили Рік дії Закону «Про медіа»

Захоплююча подорож до внутрішнього ресурсу: підсумок майстер-класів від Центру АХАЛАР

Інклюзивне відновлення та відбудова: конференція та рекомендації від експертів

В Україні запустили онлайн-курси англійської для працівників ДСНС

Українські благодійники отримали високу оцінку від моніторингової місії Americares

Перспективи міжнародної STEM-стандартизації закладів освіти України у 2024 році