Як Львівський медіафорум реалізує Програму невідкладної підтримки медіа під час війни

Громадська організація «Львівський медіафорум» з 2013 року гуртує довкола себе медійників і журналістів та популяризує на українських теренах найкращі медіапрактики. Львівський медіафорум має два ...

290211125_2278560052292798_5634604217234627762_n
Як Львівський медіафорум реалізує Програму невідкладної підтримки медіа під час війни

Громадська організація «Львівський медіафорум» з 2013 року гуртує довкола себе медійників і журналістів та популяризує на українських теренах найкращі медіапрактики. 

Львівський медіафорум має два ключові напрямки допомоги редакціям: перший — фінансова підтримка операційної діяльності і виробництва контенту, другий — фахова підмога.  

Сьогодні медіа відчувають гостру потребу в консультаціях з SEO оптимізації та цифрової безпеки, щоб захистити свої ресурси від атак ззовні. Тож ми з партнерами допомагаємо їм у цьому. Нам вдалось налагодити партнерські стосунки з компанією «Meta»: обробляємо запити від редакцій та журналістів щодо розблокування їхніх сторінок у соцмережах чи зняття обмежень, які накладаються через скарги російських ботів. 

«До можливої війни більшою мірою наша команда готувалася: за півтора місяця до повномасштабного вторгнення ми розробили план реагування. Прогнозували, що Львів може стати містом-хабом для тих, хто потребуватиме захисту. Оскільки працюємо саме для журналістів та медійників, наш план передбачав надання їм прихистку на базі Львівського медіафоруму. А ще — ми мали перейти на графік роботи 24/7″, — говорить Ольга Мирович, CEO ГО «Львівський медіафорум».

Спектр допомоги розширюється: команда ГО «Львівський медіафорум» нині активно працює і в напрямку психологічного відновлення медійників.  

Загалом з 24 лютого організація закрила 122 медіазапити. А ще: 

  • прийняла 580 дзвінків;
  • надала прихисток у Шелтері у Львові 175 журналістам та членам їхніх родин;
  • закупила 96 одиниць техніки для ЗМІ;
  • провела консультації з кібербезпеки для 29 редакцій;
  • знайшла та орендувала квартири для 25 журналістів та членів їхніх родин;
  • провела 4 консультації з фандрейзингу;
  • організувала консультації з професійними психологами для 4 редакцій.

Як організація зустріла 24 лютого, як змінився її робочий таймлайн та яку важливу Програму невідкладної підтримки медіа вдалось запустити під час війни — про все це детальніше в інтерв’ю EUProstir з Ольгою Мирович, CEO ГО «Львівський медіафорум».


Тематика публікації:        

Останні публікації цього розділу:

30 українських громад створять комунікаційні стратегії

Понад 200 учнів з двох областей взяли участь у ярмарку підприємництва Junior EXPO-2024 в Хмельницькому

Яких інтеграційних заходів потребують ВПО на третьому році війни

Мережа правового розвитку — 2024: інновації інструментів доступу до правосуддя та відповідальне членство

Skills4Recovery та JA Ukraine провели ярмарок молодіжного підприємництва Junior EXPO-2024 у Хмельницькому

Український молодіжний фонд уклав Меморандум з ЮНІСЕФ