Як іванофранківцям краще взаємодіяти з міською владою в онлайні

Які цифрові інструменти допоможуть налагодити ефективну двосторонню комунікацію "влада-громада"? Як міській владі краще взаємодіяти з мешканцями і бізнесом? Як спростити цю взаємодію? Які послуги від ...

01
Як іванофранківцям краще взаємодіяти з міською владою в онлайні

Які цифрові інструменти допоможуть налагодити ефективну двосторонню комунікацію “влада-громада”? Як міській владі краще взаємодіяти з мешканцями і бізнесом? Як спростити цю взаємодію? Які послуги від влади потрібні в онлайні?

Все більш популярними й актуальними в ковід-умовах стають комунікації мешканців з міською владою в інтернеті. Однак часто люди плутаються у різноманітті онлайн-послуг. Буває, що електронні сервіси працюють некоректно, інформація не оновлюється. Важливо не лише підтримувати їх в актуальному і робочому стані, але й реагувати на запити людей.

Для того щоб впорядкувати міські електронні сервіси, виявити, що потрібно мешканцям, та максимально усунути перешкоди в онлайн-комунікації з владою, Департамент стратегічного розвитку, цифрових трансформацій Івано-Франківської міської ради у партнерстві з громадською організацією «Івано-Франківський регіональний центр» запустили опитування. Відповідаючи на 8 питань анкети, можна також ознайомитися з основними електронними сервісами міської влади. А вже незабаром буде складено каталог всіх міських сайтів та електронних сервісів.

опитування про послуги онлайн

 Електронними сервісами є онлайн-ресурси, за допомогою яких людина може звертатися до міської влади, отримувати від неї різні послуги, брати участь в обговореннях і розв’язанні загальноміських питань через інтернет (на комп’ютері чи смартфоні). Це, зокрема, персональний кабінет мешканця (у Центрі надання адміністративних послуг), електронна приймальня, міські петиції, бюджет участі, онлайн-звернення до контакт-центру на 1580, мобільні додатки (Мобільний Івано-Франківськ) та інші.

Відповіді на питання анкети приймаються до 30 листопада 2021 року. Підсумкові результати будуть оприлюднені на фейсбук-сторінках – facebook.com/tsyfra.if і facebook.com/if.regional.center та будуть використані для покращення електронної взаємодії мешканців з міською владою.

мобільний додаток для швидкої комунікації з владою

Також у тестовому режимі в Івано-Франківській громаді можна скористатися мобільним додатком «1580 Івано-Франківськ».

1580 Служба оперативного реагування з додатком

Це більш зручний і швидкий спосіб взаємодії із посадовцями, адже телефон завжди поруч. Що потрібно – зареєструватися, описати коротко суть звернення, додати фото та стежити за виконанням і навіть оцінити його. Крім того, можна отримувати різноманітні сповіщення про життєдіяльність міста.

штрих-код для додатку 1580 Івано-Франківськ

Основний функціонал додатку:

  • отримувати повідомлення міських комунальних служб, що стосуються бажаного будинку
  • описати суть звернення та надіслати звернення
  • додати фото проблемної ділянки будинку, вулиці, району міста
  • стежити за ходом розгляду та опрацювання звернення
  • підтвердити або спростувати фактичний результат опрацювання звернення
  • оцінити якість робіт / отриманий результат.

Детальніше про додаток (з візуалізаціями) – тут. А ось і перші користувачі

Кобильчак Гнатів Іванова

Матеріал підготовлено ГО «Івано-Франківський регіональний центр» у межах проєкту з цифрового розвитку Івано-Франківської громади та залучення мешканців до участі у місцевих справах за підтримки проєкту «3D Project: Розвиток попри перешкоди. Стійке громадянське суспільство в часи пандемії та в майбутньому», що виконується Фондом Східна Європа і фінансується Європейським Союзом. Думки авторів, викладені у цьому матеріалі, можуть не співпадати з позицією грантонадавачів.

Івано-Франківський регіональний центр

 

 


Тематика публікації:        

Останні публікації цього розділу:

У Харкові облаштують школи в протирадіаційних укриттях

Які проблеми є найгострішими для мешканців звільнених територій? Презентовано результати дослідження

Програма USAID «Мріємо та діємо» організовує навчання для дітей, що опинилися в складних життєвих обставинах

Понад 75 тисяч звернень. Юристи-волонтери з Кривого Рогу вже рік консультують ЗСУ, їхні родини та ВПО

Greencubator запускає навчання для майбутніх зелених підприємців

30 українських громад створять комунікаційні стратегії