Як іванофранківцям краще взаємодіяти з міською владою в онлайні

Які цифрові інструменти допоможуть налагодити ефективну двосторонню комунікацію "влада-громада"? Як міській владі краще взаємодіяти з мешканцями і бізнесом? Як спростити цю взаємодію? Які послуги від ...

01
Як іванофранківцям краще взаємодіяти з міською владою в онлайні

Які цифрові інструменти допоможуть налагодити ефективну двосторонню комунікацію “влада-громада”? Як міській владі краще взаємодіяти з мешканцями і бізнесом? Як спростити цю взаємодію? Які послуги від влади потрібні в онлайні?

Все більш популярними й актуальними в ковід-умовах стають комунікації мешканців з міською владою в інтернеті. Однак часто люди плутаються у різноманітті онлайн-послуг. Буває, що електронні сервіси працюють некоректно, інформація не оновлюється. Важливо не лише підтримувати їх в актуальному і робочому стані, але й реагувати на запити людей.

Для того щоб впорядкувати міські електронні сервіси, виявити, що потрібно мешканцям, та максимально усунути перешкоди в онлайн-комунікації з владою, Департамент стратегічного розвитку, цифрових трансформацій Івано-Франківської міської ради у партнерстві з громадською організацією «Івано-Франківський регіональний центр» запустили опитування. Відповідаючи на 8 питань анкети, можна також ознайомитися з основними електронними сервісами міської влади. А вже незабаром буде складено каталог всіх міських сайтів та електронних сервісів.

опитування про послуги онлайн

 Електронними сервісами є онлайн-ресурси, за допомогою яких людина може звертатися до міської влади, отримувати від неї різні послуги, брати участь в обговореннях і розв’язанні загальноміських питань через інтернет (на комп’ютері чи смартфоні). Це, зокрема, персональний кабінет мешканця (у Центрі надання адміністративних послуг), електронна приймальня, міські петиції, бюджет участі, онлайн-звернення до контакт-центру на 1580, мобільні додатки (Мобільний Івано-Франківськ) та інші.

Відповіді на питання анкети приймаються до 30 листопада 2021 року. Підсумкові результати будуть оприлюднені на фейсбук-сторінках – facebook.com/tsyfra.if і facebook.com/if.regional.center та будуть використані для покращення електронної взаємодії мешканців з міською владою.

мобільний додаток для швидкої комунікації з владою

Також у тестовому режимі в Івано-Франківській громаді можна скористатися мобільним додатком «1580 Івано-Франківськ».

1580 Служба оперативного реагування з додатком

Це більш зручний і швидкий спосіб взаємодії із посадовцями, адже телефон завжди поруч. Що потрібно – зареєструватися, описати коротко суть звернення, додати фото та стежити за виконанням і навіть оцінити його. Крім того, можна отримувати різноманітні сповіщення про життєдіяльність міста.

штрих-код для додатку 1580 Івано-Франківськ

Основний функціонал додатку:

  • отримувати повідомлення міських комунальних служб, що стосуються бажаного будинку
  • описати суть звернення та надіслати звернення
  • додати фото проблемної ділянки будинку, вулиці, району міста
  • стежити за ходом розгляду та опрацювання звернення
  • підтвердити або спростувати фактичний результат опрацювання звернення
  • оцінити якість робіт / отриманий результат.

Детальніше про додаток (з візуалізаціями) – тут. А ось і перші користувачі

Кобильчак Гнатів Іванова

Матеріал підготовлено ГО «Івано-Франківський регіональний центр» у межах проєкту з цифрового розвитку Івано-Франківської громади та залучення мешканців до участі у місцевих справах за підтримки проєкту «3D Project: Розвиток попри перешкоди. Стійке громадянське суспільство в часи пандемії та в майбутньому», що виконується Фондом Східна Європа і фінансується Європейським Союзом. Думки авторів, викладені у цьому матеріалі, можуть не співпадати з позицією грантонадавачів.

Івано-Франківський регіональний центр

 

 


Тематика публікації:        

Останні публікації цього розділу:

Громадський сектор чекає на тебе — понад 100 вакансій

Правова допомога під обстрілами: як працює Східний правозахисний центр у Краматорську на Донеччині

Центр громадянських свобод започатковує Премію імені Ігоря Козловського за утвердження людської гідності

Як підтримане проживання змінює життя? «Ліга Сильних» та «Майстерня Мрії» презентували спільне відео

Гаряча лінія, консультації наживо та підтримка громад: «Ліга сильних» запускає новий проєкт

Рівний-рівному: перший досвід взаємопідтримки чоловіків України, які пережили полон і тортури