Як громадським ініціативам працювати з регіональними ЗМІ

Громадським організаціям часто доводиться комунікувати зі ЗМІ. Однак, якщо з національними засобами масової інформації все більш-менш зрозуміло, то як підступитися до регіональних медіа — для ...

social-06
Як громадським ініціативам працювати з регіональними ЗМІ

Громадським організаціям часто доводиться комунікувати зі ЗМІ. Однак, якщо з національними засобами масової інформації все більш-менш зрозуміло, то як підступитися до регіональних медіа — для багатьох залишається загадкою. 

З чого почати? Як будувати стосунки і де шукати орієнтири, розповідаємо на своєму досвіді. 

  • Мета

Визначтеся з метою і цілями, які вам треба досягнути через ЗМІ. А також сформуйте цільову аудиторію, яку хочете охопити, врахувавши кількісні та якісні показники.

  • Аналіз

Проаналізуйте засоби масової інформації всіх рівнів, які є у регіоні. Це можуть бути національні ЗМІ, обласні медіа, або локальні видання. Якщо ви працюєте у новому регіоні, знайдіть місцевих і запитайте, які медіа найбільш популярні. 

  • Синтез

Складіть карту ЗМІ регіону. Визначте, який тип видання, його наклад, або кількість переглядів на сайті. По можливості, дізнайтеся, кому належить конкретне ЗМІ. 

Після цього промаркуйте таблицю кольорами. Зелений — ті, що точно підходять. Жовтий — стануть у нагоді за сприятливих обставин. Червоні — не підходять або не цікавлять.

  • Тексти  

Перегляньте наповнення і жанри видання, в яке ви будете надсилати матеріал. Текст швидше візьмуть, якщо він буде схожим по стилю до того, що вже є на сайті\в газеті\на каналі. Закладіть обов’язково додатковий час для того, щоб відредагувати матеріали у разі прохання редактора.

  • Фото

Обов’язково приготуйте фотоматеріали до вашого матеріалу.  Зберіть в окрему теку на google-диску фото на вибір. Журналіст чи редактор обере ті, які йому до вподоби. 

  • Не тільки сайт

Проаналізуйте всі доступні майданчики для розміщення інформації окремого видання. Адже друкована газета може мати також онлайн-медіа, а канал у Telegram онлайн ЗМІ мати більше переглядів, ніж їх сайт. 

  • Рекомендації

За можливості, знайдіть спільних знайомих, з якими вже працювали ви, і яких знає ЗМІ. У регіональних медіа поважають особисті рекомендації.  

  • Дзвінок, а не електронна пошта

На відміну від національних ЗМІ, у регіональних перший контакт з журналістом краще мати через дзвінок або особисту зустріч. Під час неї запитайте обов’язково, який спосіб зв’язку редактору підходить найбільше і який буде найшвидшим. В іншому випадку, ви ризикуєте побачити свій матеріал на сторінках видання через пів року після того, як він мав вийти.  

  • Часова кишенька

Якщо національні ЗМІ можуть опублікувати матеріал в той же день, як його отримали, з локальними медіа зазвичай треба мати декілька днів у запасі.

  • Теплі стосунки 

Це правило працює з будь-яким медіа. Підтримуйте стосунки з журналістами та редакторами видань, з якими співпрацюєте. Запрошуйте їх на ваші зустрічі та тримайте в курсі вашої діяльності. 

Вероніка Кобзиста, медіаменеджерка, власниця комунікаційної агенції 9.Department


Тематика публікації:        

Останні публікації цього розділу:

Що думаєте про тему деінституціалізації?

Skills4Recovery та JA Ukraine провели ярмарок молодіжного підприємництва Junior EXPO-2024 у Чернівцях

У Сумах хаб ІМІ надає медійникам техніку та захисне спорядження

Юридичне\Волонтерське для ГО, волонтерів та активістів

Відбувся круглий стіл “Наш Південь: ідентичності в умовах війни”

В польському Гданську обговорили гібридні методи Росії з розгортання збройних конфліктів на прикладі першого окупованого міста Донбасу