В Харкові відбувся семінар «Just for Fun. Сучасний фольклор і медіаграмотність»

15 квітня в Хаб социальної активності «Студія 42» відбувся семінар «Just for Fun. Сучасний фольклор і медіаграмотність», організований за ініціативи ГО “Харківський правозахисний альянс” в рамках ...

Додано:
kharkiv.alliance

IMG_1622
В Харкові відбувся семінар «Just for Fun. Сучасний фольклор і медіаграмотність»

15 квітня в Хаб социальної активності «Студія 42» відбувся семінар «Just for Fun. Сучасний фольклор і медіаграмотність», організований за ініціативи ГО “Харківський правозахисний альянс” в рамках проекту “Громадська кампанія з підвищення медіаграмотності мешканців Харківщини як інструмент протидії дезінформації та перешкоджання дестабілізаційним заходам в регіоні в умовах військового конфлікту”.

Тренеркою заходу стала Ганна Старкова, кандидат культурології, викладала на кафедрі телебачення Харківської державної академії культури, консультант з медіасупроводу, має майже десять років досвіду роботи у медіа, займається соціальною та культурно-просвітницькою діяльністю.

 IMG_1630

Про народну творчість – фольклор і навіщо це знати медіаграмотній людині, що таке «культурні гени» й як їх досліджують, чи завжди меми були «смішними малюнками» й які загрози несуть, хто може стати їх творцем і поширювачем, де шукати українські меми та що можна віднайти під час їх аналізу дізнавались учасники семінару та застосовували отримані знання під час роботи в групах.

 IMG_1672

«Деякі речі увійшли в нашу повсякденну культуру, стали невід’ємною частиною нашого спілкування і ми не сприймаємо їх як окремий вид мистецтва. Мода змінюється, з’являються нові тренди і захоплюють простір соціальних мереж. Наприклад меми, як особлива історія цих трендів, що народжуються в людському розумі, виходять на загальний огляд і назавжди залишаються у всесвітній павутині. Безумовно, меми – це мистецтво, оскільки вони, як і будь-яке мистецтво, емоційно передають концентровані смисли. Це прихований і скромний спосіб самовираження. Меми – це зародки нової анонімної культури «іміджборд», і навіть в соціальних мережах вони зберігають свої основні риси». Незалежно від того, будуть вивчати меми як окремий вид мистецтва чи ні, вони продовжують показувати людству фільми, спорт, музику та повсякденне життя зовсім з іншого боку. Хто знає, може, саме вони колись допоможуть звернути увагу і на проблеми нашого часу», – розповідає Ганна Старкова.

Проект “Громадська кампанія з підвищення медіаграмотності мешканців Харківщини як інструмент протидії дезінформації та перешкоджання дестабілізаційним заходам в регіоні в умовах військового конфлікту” реалізується ГО “Харківський правозахисний альянс” за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні.


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

#EMPOWER: покращено ментальне здоров’я більш 700 жителів Березанщини

145 000 доларів грантових коштів для бізнесу: підсумки курсу із соціального підприємництва Impactpreneurship 4.0 у Павлограді

Онлайн-курс від Prometheus: "Навігація повернення ветеранів: покроковий гід для компаній"

Післясмак екопроєкту у Солоному: як молодь змінює світ довкола себе

Менторська програма як можливість покращення діяльності організації

Триває конкурс з відбору кандидатів на членство в Національній раді з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції / CНІДу