Тренінг з протидії мові ворожнечі провели у Кропивницькому

Навчальний тренінг з протидії мови ворожнечі для заступників та заступниць з виховної роботи шкіл міста, психологів і психологинь, соціальних і педагогічних працівників та працівниць провели у ...

334936557_593455579340519_7284244694062207810_n
Тренінг з протидії мові ворожнечі провели у Кропивницькому
Навчальний тренінг з протидії мови ворожнечі для заступників та заступниць з виховної роботи шкіл міста, психологів і психологинь, соціальних і педагогічних працівників та працівниць провели у Кропивницькому громадська організація “Прес-клуб реформ” у партнерстві з благодійним фондом “Гендер Зед” за активного сприяння та підтримки управління освіти Кропивницької міської ради.

Навчальний захід є особливо актуальним сьогодні, в умовах наростання агресії у поведінці підлітків, спровокованої активними військовими діями, та відсутності достатнього офлайн контакту між педагогами та дітьми.

Навчання проходило у затишній залі простору “KOWO” та складалося із чотирьох модулів, два з яких стосувалися підґрунтя і методик протидії мові ворожнечі та її наслідків, а також СОГІ (ці модулі вела тренерка Ольга Гріднєва), а два інші – арт-терапевтичних практик, які педагоги зможуть застосувати у своїй роботі з дітьми, зокрема, створення свічок із натурального воску та світловідбивних флікерів (цей модуль вела експертка Агенції сталого розвитку “Хмарочос” Ганна Ліщина).

Ольга Гріднєва розповіла про світовий, європейський та український контексти протидії мові ворожнечі, про відповідні європейські директиви, про ідентифікацію мови ворожнечі, про стереотипи та дискримінацію за різними ознаками, про історичні аспекти цієї теми та їх наслідки для країни і світу. Також йшла мова про визначення такого терміну, як СОГІ (сексуальна орієнтація та гендерна ідентичність). Дякуючи чудовій наочності і навчальним карткам та блокнотам, які надав фонд “Гендер Зед”, присутні обговорили “гендерне печивко”, різницю між статтю та гендером, інші важливі питання щодо визначення статі, формування гендерної ідентичності, розшифрування терміну ЛГБТІК+.

Як результат заходу, представники і представниці кожного навчального закладу отримали ґрунтовні знання щодо теми і також набір із матеріалами для подальшої самостійної роботи у своєму навчальному закладі – із дітьми, підлітками чи колегами, на їхній розсуд. Головна умова – поділитися своїм досвідом участі у тренінгу та отриманими знаннями.

Участь у заході взяли майже півсотні осіб, іноді по 2-3 педагоги від гімназії чи ліцею, і всі вони активно брали участь у дискусіях, висловлювали думки та навіть сперечалися, бо тема тренінгу викликала емоції та реакцію. Тож наразі організатори очікують, що у більш ніж трьох десятках навчальних закладів відбудуться, як наслідок, майстер-класи, дискусії та зустрічі на запропоновану тему та за наданими методиками.


Тематика публікації:          

Останні публікації цього розділу:

Поліцейські, освітяни і ОГС обговорили результати спільної трирічної роботи за підтримки ЄС над створенням безпечного цифрового середовища для дітей

У ліцеї на Сумщині з’явилася модернізована система вентиляції, що забезпечує комфортні умови для навчання

В Україні представили унікальний посібник для молодіжних центрів

Козелецька громада пише стратегію розвитку за підтримки Проєкту USAID «ГОВЕРЛА»

Планування розвитку територіальної громади

У Чорнобаївській громаді на Херсонщині буде реалізовано 4 проєкти, запропоновані мешканцями