Стартує Фонд для навчання жінок-переселенок IT

5000 українок, які тимчасово залишили рідні міста, зможуть опанувати creative & tech професії та отримати стипендію за навчання. Про повідомляє Міністерство цифрової трансформації України на ...

навчання
Стартує Фонд для навчання жінок-переселенок IT
5000 українок, які тимчасово залишили рідні міста, зможуть опанувати creative & tech професії та отримати стипендію за навчання. Про повідомляє Міністерство цифрової трансформації України на своїй ФБ-сторінці:
 
“Напад росії на Україну змусив понад 4 млн українців виїхати за межі країни. А 6,5 млн — переселитися в західні та центральні області. Переважна більшість переселенців — це жінки, які рятують своїх дітей.

Спільно з Projector за підтримки Дія.Бізнес, запускаємо фонд, що допоможе жінкам і дівчатам працювати, бути незалежними, інтегруватися у європейське creative & tech середовище. Ми закликаємо розпочати новий карʼєрний шлях після навчання нової креативної чи tech-професії.

Що це буде:
- 10 коротких інтенсивних програм: Interface Design, Graphic Design, Project Management, SEO, PPC, Motion Design, Data Science, Data Analytics, в процесі розробки — Front-End та QA.
- Кар’єрна підтримка — доступ до бази вакансій, комунікація з потенційними tech-компаніями, консультації з написання резюме, проходження співбесіди тощо.

Фонд прийматиме заявки в декілька етапів. Перший етап триває до 26 квітня.

Подати заявку на навчання https://bit.ly/3j8s6Ie
Більше про фонд https://prjctrfoundation.com

Підтримуємо одне одного та рухаємося до перемоги”.


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

Стратегічне планування громади: від людини до сталого розвитку

Бюджет для громад: на Харківщині обговорили підготовку до 2026 року

Від ідей до сценаріїв: практичне застосування AI у навчанні та медіа

МГО “Дитина з майбутнім” представила європейським ГО гайд на випадок російського вторгнення

ХОБФ "Об'єднання" проаналізував державні закупівлі на Херсонщині за жовтень 2025 року

Чому проєктний менеджмент не працює у малих громадах: результати інтерв’ю з 30 учасниками Школи активістів