Результати чотирьох місяців роботи програмного комплексу «e-Poltava»

Минуло чотири місяці від презентації «Інститутом аналітики та адвокації» напрацювань в рамках проєкту «Poltava Smart City». У вересні 2020 відбувся офіційний запуск програмного комплексу «e-Poltava», ...

Додано:
iaa.ukraine

Smart City
Результати чотирьох місяців роботи програмного комплексу «e-Poltava»

Минуло чотири місяці від презентації «Інститутом аналітики та адвокації» напрацювань в рамках проєкту «Poltava Smart City». У вересні 2020 відбувся офіційний запуск програмного комплексу «e-Poltava», в який увійшли мобільний додаток, е-кабінети комунальних установ і портал управління, котрий адмініструють фахівці Відділу оперативного реагування Полтавської міської ради. Що встигли зробити за цей час? Що змінилося в системі? Та якою є взаємодія між містянами та владою?

Цифри та короткі результати

Протягом чотирьох місяців більше 3 тисяч 300 користувачів встановили собі на телефон (iOS, Android) додаток «e-Poltava».  Більше пів тисячі осіб авторизувались в системі як туристи.

Цілком очікувано, та найпопулярнішою функцією в додатку стала «Карта проблем міста». За час дії системи в ній з’явилося понад 430 повідомлень. Більш ніж 145 проблем вже вирішено, решта – у процесі роботи на різних етапах. Комунальні служби отримали додатковий потік заявок від користувачів, які не мали часу телефонувати в спеціальні управління або подавати заявки в паперовому вигляді. Прикметно, що така кількість звернень – третина від всіх телефонних дзвінків до міського Відділу оперативного реагування.

Про деякі проблемні ділянки міста відповідні установи навіть не знали: тепер же небайдужі користувачі додають фото проблеми, описують її й за декілька хвилин відповідальна особа з конкретного комунального підприємства приймає проблему в роботу. Полтавці мають можливість бачити в додатку статус виконавця та етапи вирішення. Користувачі та адміни навіть спілкуються між собою в чаті: відповідальні особи роз’яснюють, надсилають фото виконаних робіт, а полтавці дякують службам за реакцію, що приносить задоволення обом сторонам.

Маленький відступ із прикладами

Зробимо маленьку ремарку. Тече вода з даху, відсутні лампи біля під’їзду або люк на дорозі — це проблеми з якими стикаються полтавці. Звісно, «траблів» не уникнути, але «e-Poltava» допомагає оперативно їх вирішувати. У цьому переконалася вже частина користувачів додатку. Далі – декілька виконаних кейсів. Хоча їх більше, звісно.

1

Приклад №1

2

Приклад №2

3

Приклад №3

«Рука на пульсі»

Друга функція, котра тримає користувачів в курсі про важливі події в місті, – push-сповіщення.  Користувачі за цей період отримали понад 370 попереджень про відключення електропостачання в окремих районах міста, але були й повідомлення про початок опалювального сезону, про штормове попередження.

А місцеві новини в додатку полтавці переглянули більш ніж 15 тисяч разів. Унікальний агрегатор збирав новини з найпопулярніших ЗМІ Полтави. Адміністратори системи у Відділі оперативного реагування сортували їх за актуальністю.

Нова система – нові виклики

Команда проєкту «Poltava Smart City» в «Інституті аналітики та адвокації» продовжує технічну підтримку програмного комплексу, працює над удосконаленням мобільного додатку й порталу управління, а також відслідковує відгуки як від користувачів, так і від адміністраторів системи. Останнім, до речі, вдалося на повну відчути шквал звернень вже не від тестувальників, як це було раніше.

Користувачі повідомляли через Telegram-бота про певні баги на унікальних девайсах, давали свої рекомендації чи навіть просто оцінювали застосунок. Відгуків назбиралось декілька десятків, разом із розробниками їх опрацювали та внесли зміни в додаток. Для зручного й швидкого усунення недоліків створили службу підтримки в профілі застосунку.

Зараз команда «Інституту аналітики та адвокації» готується до презентації нових функцій в програмному комплексі, щоб кожен мешканець міста зміг користуватися додатком на повну.

І що у підсумку?

Завдяки активності полтавців, які вже користуються додатком, сама система змінюється та адаптовується під потреби містян. Це процес двосторонньої взаємодії. Тому команда проєкту активно пропонує долучатися всім небайдужим жителям Полтави.

Мобільний додаток «е-Poltava» доступний для завантаження в «Google Play» та «App Store».

iOS: https://apple.co/3idi8CH

Android: https://bit.ly/347fn0F

Проєкт реалізовується «Інститутом аналітики та адвокації» за підтримки Програми MATRA Посольства Королівства Нідерландів.


Тематика публікації:                            

Останні публікації цього розділу:

Як зберегти традиційну культуру та нашу ідентичність, міркували на триденному заході у Богуславі

До 40 протезів на місяць: як у Полтаві протезують та реабілітують людей після поранень

До своєї природи: у Києві відкрилась виставка з любов’ю до української спадщини

10 років БФ «Твоя опора»: зібрано й надано допомогу на 710 млн грн

Ресурсні центри неурядового сектору Півдня України обмінялись досвідом та обговорили нові ініціативи

Власники пошкодженого чи зруйнованого житла можуть подати заяву до міжнародного Реєстру збитків