Один тренінг, 26 молодіжних центрів і величезниииий UPGRADE

Що може зібрати разом представників Молодіжних центрів з різних куточків України на спільні конференції ? Тааак, навчання на тренінгу «Ефективний менеджмент молодіжних центрів». Три дні ГО «Молодіжна ...

Додано:
zakharii.tkachuk

127485123_3739794206045116_1529216596664898822_o
Один тренінг, 26 молодіжних центрів і величезниииий UPGRADE

Що може зібрати разом представників Молодіжних центрів з різних куточків України на спільні конференції ? Тааак, навчання на тренінгу «Ефективний менеджмент молодіжних центрів». Три дні ГО «Молодіжна платформа» прокачувала 26 центрів, щоб ті могли легко якісно реалізовувати свої проєкти МРІЇ та розвиватися.

Ми розпитали «студентів» (одного-двох представників центру, які взяли участь в тренінгу), чого саме вони навчилися та що вже встигли зробити у своїх МЦ після навчання. Ухх, там така активність та мотивація! Поїхали! 

Обережно, ці історії викликають захват і бажання теж хоча б раз відвідати такий тренінг. Ми попереджали.



Що таке тренінг «Ефективний менеджмент молодіжних центрів»?

Це навчальна програма, метою якої є надати знання та навички для працівників молодіжних центрів України щодо сталої, системної, планованої роботи центру для розвитку молодіжної політики та роботи.

Учасники вчаться планувати, прогнозувати та вимірювати результати позитивного впливу саме свого молодіжного центру на молодь. Також вчаться, як формувати ефективну роботу команди та налагоджувати комунікацію, брендинг та позиціонуванні центру. 

Навчання проводиться NGO Youth Platform \ ГО “Молодіжна Платформа за підтримки British Embassy Kyiv та програми Active Citizens – British Council у співпраці з Міністерство молоді та спорту України.

 За 3,5 роки своєї роботи ГО «Молодіжна платформа» реалізувала вже понад 15 таких навчань.


5 історій успіху Молодіжних центрів

01. Всеукраїнський молодіжний центр, (Київ). Ребрендинг, Співпраця, Сайт.

Віктор Золотаренко

Розповідає Віктор Золотаренко.

Після навчання ми змогли чітко окреслити свою цільову аудиторію, тому що це надзвичайно важливий момент під час роботи над контент-планом. Адже коли ви знаєте для кого саме працюєте, ймовірність, що людина зацікавиться та дасть цінний фідбек значно збільшується.

А ще ми запустили роботу створення сайту для нашого Молодіжного центру. Ми починали працювати над ним ще раніше, але саме навчання мотивувало нас продовжити це робити. Так, після навчання ми добряче перезарядилися, адже з’явилася купа нових свіжих ідей.

А ще у нашому новому проєкті онлайн-квесті «Від «Пили» до «Титаніка» ми зрозуміли, що варто запартнеритися з іншими молодіжними центрами. Співпраця – це завжди хороша можливість підвищити залученість та результат від події. Оскільки квест має класну просвітницьку мету – більше розповісти про сучасне українське кіно та його можливості в Україні, тому той факт, що про це дізнається багато людей не може не радувати.


02. Молодіжний центр «DidUhim» (Копачівська ОТГ, Волинська область). Опитування. Залучення молоді. Mind Game

Розповідає Юрій Собчук

Розповідає Юрій Собчук

Ми прийшли на тренінг з чіткою ціллю – у нас було велике бажання покращити комунікацію з молоддю інших сіл ОТГ. Звісно, через використання різних онлайн-інструментів. Чи вдалося нам цього досягти? О так.

Чому взагалі у нас виникла ця потреба, та якою була основна причина того, що ми не могли встановити нормальну комунікацію? Молодь була досить пасивною та не розуміла, який їй взагалі сенс проходити різного роду опитування. Відкладала «на потім», або ж писала жартівливі та несерйозні відповіді. Іншою причиною стала відсутність у значної кількості молоді ресурсів (наприклад, інтернет-доступ), а також віддаленість деяких сіл ОТГ від центру.

Тому перш за все, після навчання ми почали використовували Google Форми для опитування молоді щодо діяльності МЦ. Таким чином охопили молодь, яка мало відвідує або не відвідує МЦ зовсім. До речі, частково навіть вдалися до спаму (тобто активного поширення форми) для того, щоб залучити якомога більше учасників опитування. Адже без експериментів та спроб нічого не вдасться. 

А тепер найцікавіше – який конкретний результат ми отримали наприкінці? Нам вдалося залучити до МЦ активних членів з сіл Башова, Олександрівка та Тростянка, а також зацікавити молодіжною робою молодь з с. Любче. Спочатку виникало багато запитань (скептичних теж, до речі), але згодом люди, які були зацікавлені, почали приїжджати на заходи (наприклад, Mind Game, який ми організовували) та брати активну участь в житті громади. Учасники з Тростянки долучилися до однієї з команд Mind Game і проявили бажання стати активними відвідувачами МЦ. У них навіть вже були власні ідеї та план їх втілення. Наприклад, вони запропонували провести турнір з настільного тенісу. Це круто!


03. Черкаський молодіжний центр. Найкращий Волонтер. Неформальність. Літературник 

Микола Максьома

Розповідає Микола Максьома.

На цьому тренінгу у нас була чітка та амбітна ціль – це впорядкувати та структурувати роботу з нашими волонтерами. І я без найменшої нотки сумніву можу сказати, що нам це вдалося зробити. Наприклад, після навчання ми вдосконалили проєкт «Паспорт волонтера» та впорядкували Базу волонтерів. А ще створили групу в соціальних мережах «Найкращі волонтери ЧОМРЦ».

Це ще не все, адже ми також організували КОНКУРС «Найкращий волонтер 2020 року в Че» та провели масштабний захід до Дня волонтера «Волонтерський квартирник».

Як це було: ми періодично постили голосування з нашими кандидатами на перемогу у сторіс в Інстаграмі. Там був описаний їхній досвід, найкращі історії з волонтерства та мотивація. У кожного був один голос за кандидата. Ім’я найкращого волонтера ми дізналися на святковому квартирнику. Ним за результатами глядацького голосування став Артем Культенко.

Яких ще результатів нам вдалося досягти по волонтерах? Наприклад, наша постійна учасниця кіноклубу Олександра Костюк тепер проводить ЛІТЕРАТУРНИЙ КЛУБ кожної п’ятниці. А ще наш постійний волонтер Артем Луценко виявив ініціативу допомогти з РЕМОНТОМ в кабінеті національно-патріотичного виховання, у коридорах центру та облаштуванням простору. 

Наші волонтерки Анастасія Богданова, Анастасія Ямборська та Нінель Власенко допомогли створювати ДЕКОР ДО НОВОГО РОКУ та прикрасити центр. Ніщо так не наближає атмосферу Jingle bells, як всілякі яскраві штуки. 

Тренінг закріпив наше переконання про те, що неформальна та дружня комунікація з молоддю – це секрет успіху. Ще один секрет успіху полягає в тому, щоб кожен реалізовував ті заходи, клуби чи проєкти, які йому СПРАВДІ до душі. Таким чином кожен івент центру готують  люди, які зацікавлені його круто провести, знайти більше учасників чи якимось чином «прокачати» його і зробити більш популярним.


04. Молодіжний центр Кіровоградської області (Кропивницький). Стратегія. Перспективи. Розширення площі МЦ.

Світлана Коваленко(міні)

Розповідає Світлана Коваленко.

 Стратегія – це те, що повинно бути в кожного, хто хоче розвиватися. Раніше ми якось взагалі не задумувались над стратегією роботи нашого МЦ. Але тренінг дав нам зрозуміти, що робота МЦ без стратегічного бачення стає не системною, а, отже, менш ефективною. Адже як дивитись в майбутнє без довгострокових планів, правда? 

Отже, після навчання ми  розробили стратегічний план  на 2021- 2023 роки. Уявляєте, як круто! Цей план включає реалізацію як базових програм центру (їх поки що в нас 3) так і ряд заходів поза програмами (грантові, партнерські проєкти).

Також ми розробили пакет послуг, які може надавати МЦ, починаючи з січня 2020 року. Наприклад, оренда відео- та звукоапаратури (проектори, мікрофони, колонки тощо), освітні послуги (заняття з англійської), оренда приміщення для заходів тощо.

До речі, розробляти стратегію – це дуже не легко, але дуже цікаво. Вся наша команда була така заряджена, що ми запланували просто купу всього. Наприклад,  хочемо в травні почати розширяти нашу «жилплощу» – створити кімнату відпочинку, бібліотеку, а дизайн приміщення зробити відповідно до корпоративних кольорів МЦ. Ось до чого доводять такі тренінги! (Неймовірно вдячні організаторам)

Вважаємо, що стратегія роботи МЦ Кіровоградської області – це наш «квиточок на Марс», де ми легко будемо здійснювати все, що включено в МІСІЇ нашої організації. Адже коли «ясно», а не «туман» працювати набагато краще та приємніше!


05. «Нові горизонти» (с. Роздольне, Донецька область). Соціальне партнерство. Можливості. Заходи

Ольга Потурвай(міні)

Розповідають Потурвай Ольга

Завдяки тренінгу ми зробили перелік послуг, які надає наш МЦ – його можна легко знайти, адже він є публічним. Наприклад, наш центр можна використовувати як коворкінг, проводити тут дозвілля тощо. До речі, ми вже поспілкувалися  із місцевою владою стосовно подальшої роботи центру. Адже ми хочемо ще більше можливостей. І було б круто, якби ми могли впроваджувати щоразу щось нове.

Ще після тренінгу ми зрозуміли, що хочемо й надалі проводити понад два онлайн-заходи на місяць. Ми запустили сторінку в Instagram. Бо де найкраще шукати молодь? Правильно, саме через Instagram можна дуже круто залучати людей до наших заходів.

Тренінг допоміг нам залучити більше активної молоді до проєкту «Зробимо це разом», а ще ми вирішили зробити «busy board» (це така спеціальна розвиваюча дошка для дітей, на якій можна виконувати різні дії: «включити-виключити», «відкрити-закрити», «перемістити»). Плануємо, щоб весною ця цікава штука вже опинилася в нашому МЦ.

А ще у нас тепер є новий соціальний партнер – християнська організація «Врятуємо Україну». Ми неймовірно раді такій співпраці, адже гуртом можна робити неймовірні проєкти. На день волонтера вже підготували їм допомогу (домовились з транспортуванням). Поки що не буду розкривати всіх карт, про все розповімо у соцмережах.


 

Закінчення:

І це ми розповіли лише 5 історій Молодіжних центрів, які після тренінгу почали робити крутезні зміни у себе на місцях. А таких історій у нас є 26, адже саме така кількість молодіжних центрів взяла участь у навчанні.

Насправді кожен з них заслуговує на те, щоб про нього почули, адже коли люди дійсно щиро захоплені тим, чим займаються, то й виходить це у них на всі 100%.


Звіт роботи за 2020 рік. 


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Команда Let`s do it Ukraine відвідала Південь в рамках проєкту з подолання наслідків повені

Гуманітарні місії на Півдні тривають: волонтери додатково роздадуть 1000 обідів “Добра кухня”

Тютюнові акцизи рятують життя — податкові преференції неприпустимі

Вишнівецька громада на Тернопільщині отримала цифровий рентген-комплекс від Програми USAID DOBRE

У Києві презентовано напрацювання проекту із залучення жителів до процесів відновлення в громадах

Громади звертаються до держави з закликом переглянути механізм фінансування соціальних послуг для дітей та сімей