Нові кордони мовного волонтерства у Луцьку

Проект «Мовне волонтерство» має новий напрямок – безкоштовні курси турецької мови. Курс є пробним, тож наразі формується лише одна навчальна група, а кількість місць обмежена. «У нас з’явилася ...

Додано:
VikaDvorak

миниатюра
Нові кордони мовного волонтерства у Луцьку

Проект «Мовне волонтерство» має новий напрямок – безкоштовні курси турецької мови. Курс є пробним, тож наразі формується лише одна навчальна група, а кількість місць обмежена.

«У нас з’явилася чудова можливість залучити до участі в проекті 23-річного жителя Турції Бурака Атеса. Хлопець приїхав до Луцька в рамках програми міжнародного обміну «AIESEC: Global Talent». Тут він працює в популярній ІТ-компанії , однак ми також запропонували йому стати волонтером ВОГО «Фундація розвитку громад». Така співпраця відкриває перед лучанами неймовірні можливості: вони можуть безкоштовно освоїти базові знання іноземної й напряму спілкуватися із носієм мови», – розповідає представник волонтерського центру організації Оксана Кривко.

Зареєструватися на участь у проекті можна за посиланням.

Довідка:

Проект «Мовне волонтерство» стартував у березні цього року. Наразі в його рамках проводяться безкоштовні курси із вивчення англійської, французької, німецької та польської мов, а своє бажання долучитися до участі висловили понад 1500 жителів Луцька.

Проект діє під гаслом «Ми обмінюємо знання на волонтерську роботу!». Тож його учасники можуть абсолютно безкоштовно пройти курс з вивчення іноземної мови та отримати відповідний сертифікат. Однак вітається внесення символічної плати, в якості пожертв на підтримку благодійних ініціатив ВОГО «Фундація розвитку громад», а також волонтерська допомога у проведені різноманітних акцій та заходів.


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

Публічні обговорення — це не формальність, а механізм, який допомагає підвищити ефективність місцевої політики

Навчання в добу ШІ: виклики, етика і натхнення на вебсемінарі EDU-AI

В Україні продовжується моніторинг та пріоритизація перинатальної допомоги

Продовження навчання з WEPs: як подолати гендерний розрив в оплаті праці та підтримати професійний розвиток жінок

Громадська участь та кадрове забезпечення держслужби на деокупованих територіях

Від 49 до 56%: що продемонстрував Індекс доброврядності процесу відновлення у пілотних громадах Півдня і Півночі України