Медіа та аналітика: 5 порад для зростання аудиторії та прибутку
Аудиторія, гроші і контент – три ключових питання, над якими думають власники або головні редактори майже кожного медіа. Як знайти аудиторію і зрозуміти, що її цікавить? Як перетворити медіа в ...
Додано:
pereklad
Аудиторія, гроші і контент – три ключових питання, над якими думають власники або головні редактори майже кожного медіа. Як знайти аудиторію і зрозуміти, що її цікавить? Як перетворити медіа в прибутковий бізнес? Як залучити рекламодавців і партнерів?
Отримати відповіді на питання про те, як працювати з аудиторією, контентом і рекламодавцями, допоможе відео-інструктаж про дані та Google Analytics.
А також п’ять порад, які допоможуть поліпшити відвідуваність та читабельність вашого медіа:
1. Зверніться до Google Analytics. Пам’ятайте, що доступ до даних аналітики повинен мати не тільки редактор, але й інші члени команди. Це допоможе їм аналізувати ефективність своєї роботи і вдосконалюватися.
2. Цікавтеся своєю аудиторією. Кількість переглядів – не єдиний показник, на який варто звертати увагу при роботі з даними. Приділіть увагу і тим, хто читає ваше ЗМІ. Хто ці люди, де вони живуть, скільки їм років і з яких пристроїв чи операційних систем вони заходять на ваш сайт?
3. Будьте готові розповісти рекламодавцеві про себе і про свого читача. Сучасний рекламодавець платить не за «місце» на вашому сайті, а за доступ до аудиторії. Можливо, дистриб’ютор нових бігових кросівок захоче розмістити рекламу саме на вашому сайті, тому що люди люблять читати вашу спортивну колонку? Подумайте, яку пропозицію бізнес-партнерам можете зробити саме ви.
4. Відстежуйте трафік. Коли ви розібралися з тим, хто вас читає, можна перейти до наступного пункту – як читачі знаходять ваше медіа? Хтось перейшов по посиланню з Facebook, а хтось шукав новини з певної теми в пошуковику? Проаналізувавши, звідки приходить ваш читач, ви будете знати, які канали слід посилити. Можливо, потрібно більше уваги приділити сторінкам в соціальних медіа, або подумати над SEO-оптимізацією сайту?
5. Не забувайте: медіа – це бізнес. Багато хто вважає, що робота у ЗМІ – це лише креатив та творча робота. Але не варто забувати, що медіа – це теж бізнес і він повинен приносити прибуток. Будьте готові, що бізнес-плани і менеджер з продажу тепер стануть вашими надійними помічниками.
Відео підготовлено громадською організацією «Інтерньюз-Україна» за підтримки Швеції та Internews.