Ключові тенденції, що впливають на розвиток освіти дорослих

Підводячи підсумки проекту «Громада, що навчається: трансформація конфліктів в Україні та Молдові через активну громадську участь», його учасники визначили ключові тенденції, що впливають на розвиток ...

1
Ключові тенденції, що впливають на розвиток освіти дорослих

Підводячи підсумки проекту «Громада, що навчається: трансформація конфліктів в Україні та Молдові через активну громадську участь», його учасники визначили ключові тенденції, що впливають на розвиток освіти дорослих на регіональному та міжрегіональному рівнях, а саме:

Зростання попиту на неформальну освіту.

Включення освіти дорослих у Закон про освіту (Україна).

Зростання зацікавленості з боку влади в розвитку освіти дорослих.

Попит на фахівців з освіти дорослих.

Осучаснення місцевих культурних закладів у рамках децентралізації.

Створення стратегій розвитку ОТГ.

Дефіцит інформації щодо ситуації на ринку праці.

Зростання кількості провайдерів неформальної освіти.

Розширення пропозицій Ценрів освіти дорослих.

Професіоналізація громадського активізму.

Зростання запиту на нову якість життя.

Активізація локальної мови культури через проекти, що реінтерпретують культурну спадщину.

Перетворення культурних закладів і промислових об’єктів на культурні та освітні майданчики.

Формування запиту на партисипаторні моделі роботи культурних установ і появу нових тематичних освітніх продуктів.

Запит на розвиток міжсекторних партнерств.

Брак публічних дискусій про громадянську освіту.

Короткий горизонт планування діяльності у сфері неформальної освіти.

Долучення кількох українських міст до мережi «Learning City».

Зростання дискусій про спільноти.

Нерозуміння відмінностей  між спільнотами та громадами.

Розширення можливостей активізації громади та реалізації спільних дій.

Копіювання освітніх програм різними провайдерами та плагіат ідей.

Розвиток міжпоколіннєвого діалогу через проекти та мистецькі ініціативи.

Цифровізація процесів комунікування.  

Використання засобів візуалізації та гейміфікації в освіті дорослих.

Зростання ролі онлайнплатформ у комунікації НУО.

Прогалини в маркетингу культурних та освітніх продуктів, які пропонують неурядові організації

Старіння населення.

З’являються інноваційні сервіси, зорієнтовані на конкретних клієнтів.  Розширюється досвід успішних соціальних підприємств.

Зростає комерціалізація освітніх послуг.

zvit_25-1

10 найважливіших тенденцій:

  1. Зростання попиту на неформальну освіту.
  2. Попит на фахівців з освіти дорослих.
  3. Розширення пропозицій Ценрів освіти дорослих.
  4. Перетворення культурних закладів і промислових об’єктів на культурні та освітні майданчики.
  5. Формування суспільного запиту на партисипаторні моделі роботи культурних установ і появу нових тематичних освітніх продуктів.
  6. Запит на розвиток міжсекторних партнерств.
  7. Цифровізація процесів комунікування.
  8. Короткий горизонт планування діяльності НУО у сфері неформальної освіти.
  9. Долучення кількох українських міст до мережi «Learning City»
  10. Прогалини в маркетингу культурних та освітніх продуктів, які пропонують неурядові організації.

 

Юлія Голоднікова

Проект «Громада, що навчається: трансформація конфліктів в Україні та Молдові через активну громадську  участь» – спільна ініціатива ГО «Інформаційно дослідний центр “Інтеграція та розвиток”» і DVV International в Україні, спрямована на розвиток партнерства в локальних громадах, поглиблення  знань та вдосконалення  навичок активістів громадянського суспільства, представників  місцевих закладів  культури, органів  влади, орієнтованих на підтримування культурного розмаїття і просування інноваційних підходів  до освіти дорослих.

Проект здійснюється за фінансової підтримки Федерального Міністерства закордонних справ Німеччини.


Тематика публікації:        

Останні публікації цього розділу:

Інклюзивне відновлення та відбудова: конференція та рекомендації від експертів

В Україні запустили безкоштовні онлайн-курси англійської для працівників ДСНС

Українські благодійники отримали високу оцінку від моніторингової місії Americares

Перспективи міжнародної STEM-стандартизації закладів освіти України у 2024 році

Відкриваємо шлях до майбутнього за допомогою "НАВІГАТОРА МАЙБУТНЬОГО"

Що думаєте про тему деінституціалізації?