В 5 містах України відбулись шкільні кампанії зі зміни клімату

У 5 містах України команди активних школярів реалізовують кампанії, присвячені темі зміни клімату. Завдяки 3-денним тренінгам, які провели експерти громадської організації “Світ Освіт” у Калуші, ...

IMG_4008
В 5 містах України відбулись шкільні кампанії зі зміни клімату

У 5 містах України команди активних школярів реалізовують кампанії, присвячені темі зміни клімату. Завдяки 3-денним тренінгам, які провели експерти громадської організації “Світ Освіт” у Калуші, Хмельницькому, Костянтинівці, Шостці та Лугинах, учні вже почали впроваджувати напрацьовані ідеї, аби покращити екологічний стан своїх міст і підготуватися до зміни клімату.

“Найбільше відчують на собі наслідки зміни клімату в майбутньому саме ті, хто зараз навчається в школі, – ділиться своїми міркуваннями Ольга Лаврик, тренерка і голова ГО “Світ Освіт”, – тому ми вирішили реалізувати тренінги в загальноосвітніх навчальних закладах і надати не лише учням, а й вчителям належні екологічні знання, які б у найближчій перспективі допомогли змінити щоденну поведінку у бік екологічно свідомих рішень”.

IMG_4150

У березні стартував унікальний проект під назвою “Міністерство кліматичної магії”, ініційований командою ГО “Світ Освіт”, яка упродовж двох років працює у сфері неформальної екологічної освіти та популяризує тему зміни клімату у школах. Мета проекту – започаткувати кліматичне лідерство серед учнів загальноосвітніх шкіл України. Так звані міністерства кліматичної магії були створені у п’яти українських школах із різних областей.

IMG_4008

“Кліматичне чаклунство” як нова форма знань не просто сподобалась учням, а й спричинила хвилю екологічної активності у шкільній спільноті. Креативна ідея учнів Хмельницької школи № 13 імені Михайла Чекмана перетворилась на флешмоб “#Challenge папероїдів” у соціальних мережах, мета якого створити папероїда (істоту, яка “живиться” папером і допомагає дітям сортувати сміття правильно). У такий спосіб школярі збирають макулатуру, а кошти отримані від неї йдуть на розвиток їхніх навчальних закладів. Ідею хмельницьких школярів підхопили учні з інших міст України. Так, Шосткинська спеціалізована школа № 1 передала еко-естафету своїм одноліткам у п’яти інших школах країни. “Ми всі хочемо до Європи, бо там чистота і порядок, – написала у своєму блозі Світлана Попель, учителька математики та інформатики Вишнівчицької школи, що на Тернопільщині, яка разом зі своїми учнями активно перейняла еко-естафету. – Настав час і в себе виховати риси, притаманні високорозвиненій цивілізації: навчитися економити природні ресурси, уже не просто берегти, а очистити довкілля від сміттєзвалищ, навчитися сортувати сміття і отримувати з цього фінансову користь”.

17190403_1009040425906397_3563844121654303803_n

Екологічна культура здатна змінити ставлення і школярів, і їхніх батьків до навколишнього середовища та проблеми зміни клімату. Учасники вже пропонують організаторам створити Google-карту Challenge папероїдів. Власне, до Міжнародного дня клімату (15 травня) в усіх школах, задіяних у проекті, мають відбутися магічні кліматичні дійства – заходи, спрямовані поінформувати шкільну спільноту про проблему зміни клімату та шляхи її вирішення. Учасники проекту отримають призи: фірмові світшоти з магічним логотипом, цікаву літературу для кліматичного шкільного куточка, плакати та комікс із еко-пригодами. Усе це допоможе створити у школах інформаційні кліматичні куточки. Таким чином проект “Міністерство кліматичної магії” набирає масштабних обертів.

3

Більше про проект “Міністерство кліматичної магії” можна дізнатися на сайті www.sweetosvit.org.ua.


Тематика публікації:          

Останні публікації цього розділу:

Відкриваємо шлях до майбутнього за допомогою "НАВІГАТОРА МАЙБУТНЬОГО"

Що думаєте про тему деінституціалізації?

Skills4Recovery та JA Ukraine провели ярмарок молодіжного підприємництва Junior EXPO-2024 у Чернівцях

У Сумах хаб ІМІ надає медійникам техніку та захисне спорядження

Юридичне\Волонтерське для ГО, волонтерів та активістів

Відбувся круглий стіл “Наш Південь: ідентичності в умовах війни”