Чому робототехніка – це круто знають учні Баранівської ОТГ

За 2018 рік було винайдено 3D-друк з металів, штучні ембріони, навушники-перекладачі і ще багато всього. Те що через декілька років нас будуть оточувати роботи, знають всі. До цього треба готуватись, ...

Додано:
powerreform

на сайт
Чому робототехніка – це круто знають учні Баранівської ОТГ

За 2018 рік було винайдено 3D-друк з металів, штучні ембріони, навушники-перекладачі і ще багато всього. Те що через декілька років нас будуть оточувати роботи, знають всі. До цього треба готуватись, а особливо готувати дітей.

24 і 25 січня в Баранівському міжшкільному ресурсному центрі зі світом робототехніки та програмування познайомилися близько 30 учнів 5-11 класів громади на безкоштовному майстер-класі з робототехніки. Майстер-класи організовано Інститутом громадянського суспільства в рамках реалізації Проекту «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської міської ОТГ» за фінансової підтримки Європейського Союзу. 

«Дуже добре, що в дітей завдяки Проекту ЄС з’явилась можливість взяти участь в майстер-класі з робототехніки використовуючи методи stem освіти. Ця наука цікава як хлопчикам так і дівчаткам. Вона не просто вчить, а показує результат», – сказав Олександр Шевчук, керівник Центру Технічної Творчості, який провів заняття для дітей.

Всього за 2 години учні навчилися запрограмувати простеньку місію на виконання певних дій для свого першого робота, таким чином, відбувається усвідомлення зв’язку між програмою і діями робота. Місія полягала в знаходженні та сортуванні різнокольрових об’єктів на робочому полі. Учні, можливо, вперше користувались комп’ютером як потужним інструментом для досягнення потрібного результату.

«Мені дуже сподобався процес програмування робота. І, звичайно, цікаво бачити, як він виконує задані команди», – поділився враженнями учасник майстер-класу, учень Баранівської гімназії Олександр Турбіцький.

Деякі з учнів не хотіли завершувати урок і казали «Ми тут залишимось на ніч», інші казали «Це цікавіше ніж комп’ютерні ігри». Діти люблять створювати і придумувати, тому легко захоплюються конструюванням та програмуванням.

Робототехніка розвиває навички комплексно використовувати знання з математики, фізики, програмування, також спонукає до абстрактного милення. Діти знайомляться з основами інформатики, починають розуміти принципи роботи різних механізмів: шестерень, гусениць, датчиків руху. І звичайно підтримує фізичну форму, бо за один урок учні пройшли немалу дистанцію з роботом та декілька десятків разів вставали та сідали на стілець та виконували інші рухи.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Проект «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської міської ОТГ» реалізується Баранівською міською радою, Інститутом громадянського суспільства та ПП «Галекс-Агро» за фінансової підтримки Європейського Союзу. 


Тематика публікації:             

Останні публікації цього розділу:

Політична освіта: біля національних вишів з’явилися двометрові пачки гречки

Децентралізація: настрої українців

На Чернігівщині вчились виявляти прямі та непрямі прояви домашнього насильства

На Docudays UA запустять лабораторію для активістів і документалістів

Успішні жінки в STEM розповіли про свої стратегії, таланти, емоції та мотивацію

Переможці першого етапу проекту «Моя кар’єра в Україні» зустрілись із Топ-менеджерами на регіональній конференції у Києві