Як знайти партнера для проєкту?

Дивлячись на рекламні банери під час заходів, конференцій, а то й на футбольних стадіонах, ви точно задавалися питанням: Як отримати спонсорську допомогу для вашого проєкту?Заступниця Міністра ...

Додано:
IvanHolod

офіс тренінг семінар онлайн вебінар

IvanHolod

Дивлячись на рекламні банери під час заходів, конференцій, а то й на футбольних стадіонах, ви точно задавалися питанням: Як отримати спонсорську допомогу для вашого проєкту?

Заступниця Міністра цифрової трансформації, а в минулому успішна підприємниця, Валерія Іонан розповідає про це у статті, підготованій FUNdraiser:

  • Як знайти спонсора для проєкту;
  • Як підготуватися до зустрічі з партнером;
  • та як працювати з партнером?

Валерія більше 5 років займалася власним бізнесом, який працював на аутсорсингу. Тож вона з радістю ділиться досвідом, який допоміг їй успішно керувати та розвинути компанію до більш ніж 80 співробітників.

Мені було 23. Нас з партнеркою було двоє, а грошей не було зовсім. Проте нам вдалося створити компанію і зробити її успішною. Так, для бізнесу на аутсорсингу необов’язково мати великий початковий капітал, але вам він може знадобитись…»

Досвідом Валерії ділимося з читачами FUNdraiser.

Пошук потенційних партнерів

Пам’ятайте, що залучати фінансування можна як на місцеві, так і на національні проєкти, як на громадські, так і на комерційні проєкти.

Та перед тим, як знайомитися з потенційним партнером, вам треба визначити чіткі акценти проєкту. Тож дайте відповіді на наступні питання:

  • Про що ваш проєкт?
  • Чим ваш проєкт відрізняється від інших?
  • Як ви можете виміряти ефективність проєкту?
  • Для кого він? Хто отримає користь в результаті реалізації проєкту?
  • Як ваш проєкт вплине на ком’юніті (країну, громаду, місто)
  • Чим ви будете корисні партнеру? Чому він має підтримати саме вас?

Як підготуватися до зустрічі з партнером?

Перед тим, як написати лист або зателефонувати потенційному партнеру, потрібно визначити коло зацікавлених осіб. Хто буде цікавий вам в якості партнера і кому буде цікавий ваш проєкт?

Тож, перед тим, як звертатися до партнера з пропозицією, проведіть «міні дослідження». Вивчіть бізнес середовище вашої спільноти, оцініть, кому цікаво вас підтримати, а кому – ні.
Можливо, ваш партнер хоче стати більш впізнаваним серед вашої аудиторії або запропонувати свої послуги спільноті. Можливо, він просто соціально відповідальний і має свою громадянську позицію.

З потенційним партнером ви маєте говорити від душі,
щиро вірячи в те, що ви досягнете успіху.

Якісно підготуйтеся до зустрічі, не нехтуйте прописанням чітких пунктів вашого спічу. Ваша промава має бути коротка, чітка та структурована. Будьте готові відповісти на питання, які цікавлять потенційного партнера. 

Як працювати з партнером?

На пошуку партнера робота не завершується, а лиш починається… Коли ви вже знайшли партнера, вам треба налагодити роботу з ним. Одразу домовтеся про формат роботи:

  • Який має бути результат проєкту;
  • Що отримаєте ви, а що партнер в ході роботи;
  • Як ви звітуєтеся перед донором;
  • Чи потрібні вам регулярні зустрічі.

Не соромтеся проговорювати найменші деталі ваших домовленостей. В майбутньому це може захистити вас від недобросовісного партнерства. 

Які питання може поставити партнер?

Валерія Іонан також ділиться питаннями, які обов’язково поставлять потенційні партнери під час зустрічі, тож підготуйте відповідь на кожне з них:

  1. Навіщо вам цей проєкт?
  2. Кому ще він потрібен?
  3. Хто ще реалізовує схожі проєкти?
  4. Чому ви впевнені, що проєкт «вистрілить»?
  5. Що вам від мене потрібно?
  6. Що я отримаю взамін?
  7. Навіщо мені підтримувати ваш проєкт?

І пам’ятайте: 70% успіху залежить від вашої підготовки,
і лише 30% – від роботи.

Тож готуйтеся і обов’язково досягнете успіху!

Детальніше про FUNdraiser читайте за посиланням.


Тематика публікації:            

Останні публікації цього розділу:

Промотувати українську спадщину: які ідеї представили фахівці культурного сектору

«Розширення можливостей жінок у бізнесі»: історія Марії Дворської

Впровадження гендерних підходів на робочому місці дозволяє жінкам впливати на розвиток компанії

Як розвивати громадянське суспільство під час війни

Виклики і можливості розвитку сфери культури та соціальної згуртованості у Тернопільській області

Об’єднання задля відновлення: як ОГС можуть працювати разом для спільного впливу на процеси?