Сценарії виходу з карантину для ЦНАП

Напередодні конференції, присвяченої стратегії виходу з карантину для ЦНАП, експерти Програми «U-LEAD з Європою» змоделювали три сценарії «виходу ЦНАП з карантину» та деталізували кожний з них за ...

Стратегії виходу з карантина для ЦНАП

Громадський Простір

Напередодні конференції, присвяченої стратегії виходу з карантину для ЦНАП, експерти Програми «U-LEAD з Європою» змоделювали три сценарії «виходу ЦНАП з карантину» та деталізували кожний з них за ключовими аспектами роботи ЦНАП:

  • персонал,
  • перелік послуг та споживачі,
  • прийом громадян та інфраструктура,
  • процедури і правила,
  • комунікація та фінансування.

Всі поради дивіться на сайті: tsnap.ulead.org.ua/exit
Проєкт стратегії виходу з карантину для ЦНАП: https://tinyurl.com/y6v2xubg

Вихідною позицією при розробці проєкту є те, що за загальним правилом, держава/органи місцевого самоврядування (ОМС) повинні завжди намагатися зберігати доступ до усіх адміністративних послуг або принаймні до найширшого їх переліку. Адже від можливості отримання адмінпослуг залежить реалізація багатьох прав і свобод громадян, виконання їх обов’язків, а також ведення бізнесу.

Електронні канали надання адмінпослуг можуть суттєво мінімізувати ризики. Але у короткостроковій перспективі завдання електронізації адмінпослуг та переважного задоволення попиту онлайн ще не можуть бути реалізовані. Тому фізичний доступ до адмінпослуг має бути також забезпечений.

Можливо більшість пропозицій, викладених у цьому документі, будуть актуальні насамперед для великих міст, а також громад, які зазнали суттєвого впливу пандемії. Їх використання залежить від епідеміологічної ситуації у конкретний громаді та рішень компетентних органів.

 

Джерело: decentralization.gov.ua.


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Рекомендації для медіа щодо висвітлення ґендерно зумовленого насильства в Україні

Звіт УФБ – 2019

Вийшов у світ травневий випуск щомісячної юридично-просвітницької газети «Правовий вісник»

Посібник для вчителів «Освітні практики із запобігання інфодемії, або Як не ізолюватися від правди»

Як комунікувати реформи?

П’ять років формування нового базового рівня АТУ: успіхи та проблеми реформи в Україні