Посібник Ради Європи «Демократичне врядування в школах»

Ця книга є практичним посібником, що покликаний побудувати міст між теорією та практикою у впровадженні освіти для демократичного громадянства в школі.Що таке демократичне врядування і яким чином ...

Додано:
DOCCU

17

DOCCU

Ця книга є практичним посібником, що покликаний побудувати міст між теорією та практикою у впровадженні освіти для демократичного громадянства в школі.

Що таке демократичне врядування і яким чином воно може бути корисним при підготовці у школах активних і дорослих громадян? Як школи та інші освітні заклади можуть оцінювати свій внесок у навчання учнів і студентів демократичному громадянству?

День у день досліджуючи спосіб, у який функціонують їх школи, обидва автори даного посібника – директори загальноосвітніх шкіл, описали свій шлях до демократії, щоб допомогти читачам оцінити, наскільки їх школи далеко зайшли на шляху впровадження освіти для демократії та запропонувати практичні поради щодо початку, продовження та оцінки цього шляху.

Автори: Елізабет Бекман, Бернард Траффорд.

Загальна редакція української версії: Н. Г. Протасова, доктор педагогічних наук, професор.

Переклад з англійської та адаптація: Л. І. Паращенко, д.н.держ.упр., професор кафедри управління освітою Національної академії державного управління при Президентові України, відповідальний секретар Асоціації керівників шкіл м. Києва, директор Київського ліцею бізнесу.

Координація випуску, адаптація та редагування української версії здійснені в рамках швейцарсько-українського проєкту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU».

Видання підготовлено за підтримки Цюріхського педагогічного університету (ЦПУ), Інституту міжнародних освітніх проектів (www.phzh.ch/ipe).

Видання опубліковано за підтримки Швейцарської агенції розвитку та співробітництва / SDC в рамках реалізації швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU».

Завантажити


Тематика публікації:        

Останні публікації цього розділу:

Коли травматичний досвід триває: як групи підтримки “Моє Коло” працюють під час війни

Що показало дослідження «Реформа управління публічними інвестиціями та роль громадянського суспільства»

Реформа управління публічними інвестиціями: чи стане громадський сектор гарантом прозорості відбудови?

Супервізія як інструмент професійної стійкості: чому соціальним працівникам необхідна регулярна підтримка

Прозорість соціальних та екологічних платежів видобувних компаній: вплив ІПВГ

Дослідження «Навчальні програми для НУО: оцінка та ефективність» від Philanthropy in Ukraine