Заступник/ця керівника/ці з технічних питань Програми охорони здоров’я / Health Deputy Coordinator, Technical

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Vacancy_dfrfycsz(15) prostirjob
Заступник/ця керівника/ці з технічних питань Програми охорони здоров’я / Health Deputy Coordinator, Technical

Міжнародний Медичний Корпус ніколи не вимагає від кандитатів внесків, платежів або інших грошових операцій. Якщо у зв’язку з працевлаштуванням на роботу у вас вимагають гроші, будь ласка, повідомте про це Міжнародному Медичному Корпусу на сайті для повідомлень про неправомірну поведінку: www.InternationalMedicalCorps.ethicspoint.com. Будь ласка, не надсилайте своє резюме або заявку на цей сайт, вони не будуть розглянуті.

Міжнародний Медичний Корпус – це глобальна гуманітарна некомерційна організація, яка займається порятунком життів і полегшенням страждань через проведення навчальних тренінгів в галузі охорони здоров’я та надання програм допомоги та розвитку. Міжнародний Медичний Корпус був заснований у 1984 році лікарями-волонтерами та медсестрами, та є приватною, добровільною, неполітичною та неконфесійною організацією. Місія організації полягає в тому, щоб покращити якість життя за допомогою необхідних втручань у сфері охорони здоров’я, та пов’язаних із цим заходів, спрямованих на розвиток та відтворення місцевого потенціалу в незахищених громадах по всьому світу. Пропонуючи навчання та медичну допомогу місцевому населенню та медичну допомогу людям, які знаходяться у сфері найвищого ризику, а також завдяки гнучкості, що допомагає швидко реагувати на надзвичайні ситуації, Міжнародний Медичний Корпус займається тим, що відновлює зруйновані системи охорони здоров’я та допомагає повернути їм самозабезпечення.  

Наразі ми шукаємо Заступника/цю керівника/ці з технічних питань Програми охорони здоров’я (Health Deputy Coordinator, Technical) в Києві.

Опис вакансії 

Міжнародний Медичний Корпус співпрацює з Міністерством охорони здоров’я України та Гарвардським Гуманітарним Інститутом (HHI) над розробкою стандартних операційних процедур (СОП) та впровадженням віртуальних дистанційних тренінгів під керівництвом інструктора. Це стосується оперативного управління відділеннями екстреної медичної допомоги (OMED) та хімічних, біологічних, радіологічних, ядерних та вибухових речовин (CBRNE). Стандартні операційні процедури (СОП) буде розроблено спільно з МОЗ під час семінару в Києві. Тренінг для тренерів буде проведено в Києві. Навчальні програми будуть проведені в 6 областях, причому в першій області представники Гарвардського Гуманітарного Інституту (HHI) будуть присутні особисто, а потім надаватимуть дистанційну підтримку. Заступник керівника з технічних питань Програми охорони здоров’я буде присутній на всіх тренінгах та координуватиме всі організаційні питання та участь у розробці стандартних операційних процедур (СОП) та навчанні протягом програми. Координатор тренінгів буде тісно співпрацювати з МОЗ та  Гарвардським Гуманітарним Інститутом (HHI),а також з лікарнями та іншими установами, де будуть проводитися тренінги, щоб планувати проведення занять під керівництвом інструктора, контролюючи всі логістичні аспекти реалізації програми. Заступник керівника з технічних питань Програми охорони здоров’я працює разом з проектним менеджером і підпорядковується йому, а також звітує перед Проектним Фахівцем та Медичним Координатором Представництва компанії в країні.

Основні Обов’язки:

  • Підтримувати зв’язок з МОЗ з метою організації семінару з розробки, процесу спільної розробки стандартних операційних процедур (СОП)  та зв’язок з Гарвардським Гуманітарним Інститутом (HHI), а також організовувати семінар з розробки та навчальні семінари.
  • Забезпечувати ефективну комунікацію між ММК, МОЗ, Гарвардським Гуманітарним Інститутом (HHI), обласними керівниками, директорами лікарень, бригадами екстреної медичної допомоги, Службою Швидкої Допомоги, учасниками та всіма іншими зацікавленими сторонами протягом усього періоду реалізації програми.
  • Делегувати деякі види діяльності з управління програмою програмному фахівцю, при цьому він несе відповідальність за успішне виконання всіх заходів програми.
  • Підтримувати зв’язок з МОЗ та адміністрацією лікарень з метою отримання інформації про учасників, резервування місць проведення тренінгів та укладання контрактів на проведення тренінгів за необхідності, делегуючи адміністративні завдання програмному фахівцю.
  • Визначати потреби у приміщеннях для проведення тренінгів
  • Координувати відправлення навчальних матеріалів з командою логістики та отримувати відправлення матеріалів.
  • Координувати отримання навчальних матеріалів від Гарвардського Гуманітарного Інституту (HHI), з метою розповсюдження серед учасників (наприклад, робити копії або розповсюджувати відправлені матеріали для учасників), делегуючи адміністративні функції Програмного Фахівця.
  • Забезпечувати ефективну комунікацію з учасниками курсу для обміну інформацією про курс, час зустрічей, підготовчі матеріали.
  • Забезпечувати заповнення всіх необхідних адміністративних документів, таких як табелі відвідуваності, оцінки за курс, перед- та після тестове оцінювання учасниками курсу, а також інших аспектів Моніторингу, Оцінки, Підзвітності та Навчання (MEAL).
  • Координувати з командою Моніторингу, Оцінки, Підзвітності та Навчання (MEAL) отримання інструментів оцінювання та обмінюватися завершеними оцінками та аналізами.
  • Ділитися результатами оцінювання та аналізів з директорами курсів та/або командою Моніторингу, Оцінки, Підзвітності та Навчання (MEAL).
  • Забезпечувати своєчасну закупівлю та доставку всього навчального обладнання на місця проведення тренінгів.
  • Забезпечувати заповнення всіх сертифікатів донорів установами, що отримують допомогу, та партнерами з ММК.
  • Забезпечити належне витрачання бюджетних коштів відповідно до графіку проекту.
  • Забезпечувати координування з Представництвом Міжнародного Медичного Корпусу в Україні та командою з комунікацій штаб-квартири потреби у засобах масової інформації, пов’язані з освітніми програмами. 
  • Будь-які інші завдання на вимогу керівника або уповноваженої особи.
  • Додаткові обов’язки, такі як тимчасове розширення територіальної відповідальності, заміщення вакантних посад на певний період, підміна колег, які перебувають на лікарняному/щорічній відпустці/відрядженні, внутрішнє дублювання посад, будь-які специфічні завдання, пов’язані з організаційними потребами.
  • Обов’язки та відповідальність, перелічені в цьому документі, є репрезентативними для характеру та рівня дорученої роботи і не обов’язково є вичерпними.

Мінімальні вимоги

  • Бажано мати ступінь магістра в галузі громадського здоров’я, політики охорони здоров’я або аналогічній галузі. Еквівалентна комбінація освіти та досвіду може бути замінена за необхідності
  • 8 років відповідного досвіду координації тренінгів або аналогічного досвіду планування заходів
  • Досвід роботи в Міністерстві охорони здоров’я України, лікарнях та установах. Досвід у зміцненні системи охорони здоров’я
  • Технічний та управлінський досвід у проектній діяльності. Досвід надання невідкладної медичної допомоги та проведення тренінгів з невідкладної медичної допомоги  та хімічних, біологічних, радіологічних, ядерних та вибухових речовин (CBRNE) є перевагою.
  • Досвід роботи з комп’ютерними програмами, особливо з MS Word, MS Outlook, MS Excel, MS PowerPoint, MS Teams.
  • Здатність продемонструвати розсудливість та здатність приймати обґрунтовані рішення, з сильними навичками прийняття рішень і здатністю працювати самостійно.
  • Креативність та вміння працювати з обмеженими ресурсами.
  • Командний гравець: вміння ефективно працювати з людьми різних професій, життєвого досвіду та культур.
  • Сильні комунікативні навички, як усні, так і письмові.
  • Вільне володіння англійською та українською мовами; навички письма англійською мовою.
  • Здатність піднімати вагу до 10 кг.
  • Готовність подорожувати на різні об’єкти в Україні для проведення тренінгів.

Бажано:

  • Досвід координації очних та віртуальних тренінгів або заходів
  • Досвід співпраці з кількома партнерами в різних часових поясах і локаціях

Своє резюме направляйте за посиланням.

Норми поведінки 

Відповідно до даної посади, людина повинна сприяти та заохочувати культуру дотримання та етики в усій організації та підтримувати чітке розуміння стандартів відповідності Міжнародного Медичного Корпусу та етичних стандартів донорства. Співробітники також несуть відповідальність за запобігання порушення нашого кодексу поведінки та етичних норм, які можуть включати конфлікти інтересів чи етичних норм чи політики безпеки. Якщо ви бачите, чуєте або дізнаєтеся про порушення кодексу поведінки та етичних норм чи політики безпеки , ви зобов’язані про це повідомити. 

Якщо це наглядова позиція, слід подавати приклад етичної поведінки через власну поведінку та нагляд за роботою інших; забезпечити, щоб ті, хто звітує перед вами, мали достатні знання та ресурси для дотримання стандартів, викладених у кодексі поведінки та етичних норм; контролювати відповідність підлеглих працівників; забезпечити дотримання кодексу поведінки та етичних норм та політики Міжнародного Медичного Корпусу, включаючи політику безпеки та захисту від приниження, знущання та сексуальних домагань на робочому місці, постійно та справедливо; підтримувати працівників, які сумлінно піднімають такі питання або виражають занепокоєння. 

Безпека 

Всі співробітники поділяють відповідальність та зобов’язання щодо безпеки та захисту населення, з яким ми працюємо, включаючи особливо вразливі категорії дорослих та дітей. Це включає захист від наступної поведінки наших співробітників або партнерів: сексуальна експлуатація та насилля; експлуатація праці, нехтування або насилля над дітьми, дорослими, що відносяться до групи ризику або ЛГБТ-представниками; будь яка форма торгівлі людьми. 

Рівні можливості 

Міжнародний Медичний Корпус з гордістю надає рівні можливості працевлаштування всім співробітникам і кваліфікованим кандидатам без урахування раси, кольору шкіри, релігії, статі, сексуальної орієнтації, національного або етнічного походження, віку, інвалідності або статусу ветерана. 

Міжнародний Медичний Корпус пишається тим, що надає рівні можливості працевлаштування всім співробітникам і кваліфікованим кандидатам незалежно від раси, кольору шкіри, релігії, статі, сексуальної орієнтації, національного чи етнічного походження, віку, інвалідності чи статусу ветерана.


Останні публікації цього розділу:

Менеджер/ка з розвитку партнерств та фандрейзингу

Менеджер/ка напряму навчання в Правозахисний центр "Принцип"

Юрист/ка-аналітик/иня в Правозахисний центр "Принцип"

Асистент/ка проєктного менеджера в Правозахисний центр "Принцип"

Психолог/иня у Центр підтримки жінок Ржищівської громади

Вакансія: Project Coordinator on Urban Infrastructure and Resilience