Закупівля послуг фінансового/ї та адміністративного/ї менеджера/ки
ГС «Освіторія» оголошує конкурс на закупівлю послуг фінансового/ї та адміністративного/ї менеджера/ки в рамках реалізації проєкту «Підтримка безпечної, інклюзивної та якісної освіти дітей, постраждалих від збройного конфлікту у Чернігівській, Харківській та Полтавській областях», що реалізується у партнерстві між ГС «Освіторія» та Finn Church Aid Foundation (FCA).
Просимо вас надсилати свої заявки на електронну пошту [email protected] із темою листа «PR-UKR-07: Фінансовий/а та адміністративний/а менеджер/ка» не пізніше 23:59, 24 листопада 2025 р. (за київським часом).
Всі деталі щодо конкурсу відображено в ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ_PR-UKR-07.
Основні обов’язки в рамках співпраці:
- Фінансове планування та управління бюджетом проєкту відповідно до вимог.
- Підготовка фінансових звітів (щомісячних, квартальних, річних) і подання їх спільно з керівником проєкту.
- Контроль витрат — перевірка фінансових документів, рахунків, актів, договорів та забезпечення відповідності кошторису.
- Контроль фінансових операцій і витрат у межах проєкту, узгодження траншів, моніторинг залишків і відповідності витрат бюджетним лініям.
- Розробка та контроль графіка виплат (підрядники, консультанти, тренери, постачальники), взаємодія з бухгалтером проєкту.
- Координація роботи з Procurement Officer щодо проведення закупівель, дотримання порогів і процедур.
- Забезпечення адміністративної підтримки — договори оренди, логістика заходів, тощо. Координація та взаємодія з юристом проєкту.
- Підготовка документів для аудитів і перевірок, взаємодія з аудиторами.
- Контроль дотримання політик у фінансових процесах.
- Підтримка керівника проєкту у частині бюджетного прогнозування, планування траншів і оновлення бюджетних ліній.
- Забезпечення зберігання первинної документації, ведення архіву договорів і фінансових звітів.
Ключові показники ефективності (KPI):
- Усі фінансові звіти подано до вчасно (до 15 числа кожного місяця/кварталу).
- Відсутні фінансові невідповідності чи зауваження з боку партнерів та/або аудитора.
- Витрати проєкту відповідають затвердженому бюджету.
- Вчасно здійснюються всі виплати персоналу й підрядникам.
- Закупівлі проведені відповідно до порогів і процедур.
- Забезпечено повноту документів для аудиту.
Умови співпраці:
- Гнучкий графік та формат співпраці.
- Ринкова винагорода.
- Наявність або готовність відкрити ФОП (3 група).
- Гнучкий формат співпраці (офіс у Києві + дистанційно).
Вимоги до кандидата/ки:
- Вища освіта у сфері публічного управління, економіки, фінансів або адміністрування.
- Досвід роботи у фінансовому менеджменті або грантовому адмініструванні, бажано у міжнародних чи донорських проєктах.
- Знання бюджетування, фінансового планування, звітності.
- Володіння Excel, Google Sheets та цифровими інструментами управління проєктами (Asana, Slack, Google Workspace).
- Англійська мова на рівні не нижче B1–B2.
- Досвід комунікації з міжнародними донорами, підготовки грантових заявок і звітів
- Відповідальність, точність, уважність до деталей, дотримання принципів доброчесності.
Документи, які подає підрядник/ця:
- Документ про державну реєстрацію або лист-готовність зареєструвати ФОП;
- Документ, що підтверджує перебування учасника/-ці на відповідній системі оподаткування або лист-готовність зареєструвати ФОП;
- Підписаний ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ_PR-UKR-07 у форматі .pdf;
- Резюме з підтвердженням релевантного досвіду.
- Копія диплому про вищу освіту.
У разі відсутності будь-якого з обов’язкових документів подана заявка вважається недійсною та не підлягає подальшому розгляду.
У разі запитань, просимо звертатися за електронною адресою: [email protected].

