Виконавчий/а директор/ка у БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
network

Vacancy prostirjob
Виконавчий/а директор/ка у БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ»

БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора виконавчого.

БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» є найбільшою пацієнтською організацією та працює у всіх без винятку областях України задля ВІЛ-позитивних людей, а також пацієнтів з туберкульозом, гепатитами та представників ключових груп ризику.

Посада передбачає здатність до лідерства, готовність забезпечувати стратегічний розвиток Організації та належне управління.

Основні обов’язки кандидата/кандидатки:

  1. Забезпечення дотримання місії та цілей Організації, а також законності її діяльності.
  2. Розробка довгострокової стратегії розвитку Організації, стратегії позиціонування та стратегічної комунікації й популяризації діяльності Організації.
  3. Пошук і залучення фінансових ресурсів, розробка операційних планів і бюджетів, фінансове планування, планування залучення коштів на локальному та міжнародному рівнях, планування і забезпечення виконання річних бюджетів, бюджетів проектів.
  4. Представлення інтересів Організації в її взаємовідносинах (взаєминах) з іншими особами, організаціями, установами, в т.ч. міжнародними установами, органами влади України та інших країн.
  5. Забезпечення узгодженої діяльності Організації, спрямованої на досягнення стратегічних цілей, інтеграція проєктів та координація робіт.
  6. Управління ризиками в діяльності Організації.
  7. Загальне керівництво та контроль за роботою структурних підрозділів Організації. Організація трудових відносин – затвердження посадових обов’язків працівників Організації, прийняття, переведення на іншу роботу, відсторонення від неї та звільнення працівників Організації, а також контроль усього комплексу заходів щодо ефективного використання людських ресурсів (адаптація, мотивація, оцінювання та навчання персоналу).
  8. Затвердження штатного розкладу, умови та порядок оплати праці працівникам організації.
  9. Поточний контроль та керування фінансами організації.
  10. Забезпечення і контроль дотримання Організацією вимог законодавства та зобов’язань перед зовнішніми контрагентами.
  11. Формування та затвердження внутрішніх політик Організації, контроль за дотриманням політик Організації в усіх процесах Організації.
  12. Забезпечення належного документообігу, діловодства, ведення бухгалтерського обліку та звітності Організації відповідно до вимог законодавства України.
  13. За дорученням Голови Координаційної ради представлення інтересів організації у виконавчих органах державної влади, судах та інших закладах.
  14. Підписання офіційних документів організації.

Вимоги до кандидата/кандидатки:

Освіта: вища освіта (в економічній, соціальній, медичній або управлінській сфері).

Досвід роботи: не менше 5 років управлінського досвіду, не менше 3 років управлінського досвіду в національній/міжнародній неурядовій організації або установах національного рівня.

Навички:

Професійні навички:

  • Чітке розуміння політик та принципів Організації, обізнаність та чутливість щодо проблем людей, які живуть з ВІЛ.
  • Стратегічне бачення розвитку неурядового сектору України, зокрема у сфері подолання ВІЛ.
  • Розуміння адміністративної політики та процедур надання грантів та звітності перед міжнародними донорами і державними організаціями.
  • Продемонстрована спроможність приймати рішення, базовані на консенсусі, та у співпраці з топ менеджерами.
  • Продемонстроване розуміння політик найму, збереження та управління високоякісним та ефективним персоналом.
  • Навички командного лідерства та спроможність делегувати повноваження та підтримувати незалежне прийняття рішень.
  • Знання основ трудового законодавства.

Особисті навички:

  • Націленість на досягнення результату.
  • Вміння ефективно планувати робочий час.
  • Професійна етика та дотримання правил зберігання конфіденційної інформації.
  • Аналітичне мислення.
  • Відповідальність.
  • Наполегливість.
  • Комунікабельність.
  • Акуратність. 

Знання мов:

  • Вільне володіння українською мовою (усно/письмово).
  • Вільне володіння англійською мовою (усно/письмово).

Загальні вимоги для роботи у БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ»

  • Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб.
  • Результативність роботи.
  • Уміння працювати у команді.
  • Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями.
  • Підтримка та промотування місії, цілі та задач Організації.

Додаткова інформація:

Співробітники БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» мають право на:

  • оплачувану відпустку відповідно до чинного законодавства;
  • після проходження випробувального терміну – медичне страхування;
  • додаткові пільги, що встановлені в Організації.

Як подати заявку на участь в конкурсі:

Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист до 31 січня 2024 року  на адресу [email protected].

У мотиваційному листі просимо відобразити конкретний досвід і навички, що описані у тексті оголошення.

Кінцевий термін подання резюме: 31 січня 2024 року.

За результатами відбору резюме успішні кандидати будуть запрошені до участі у співбесіді.

Зверніть увагу:

БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» залишає за собою право повторно розмістити оголошення про вакансію, так само як скасувати конкурс на заміщення вакансії.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель