Провідний/а фахівець/чиня з питань психосоціальної підтримки / Psycho-Social Support Officer

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Tetyana

Данська рада у справах біженців (ДРБ) є провідним агентством із захисту, адвокації та просування довгострокових рішень для населення, яке постраждало від переміщення.

ДРБ працює в Україні з 2014 року, наразі в ДРБ працює понад 400 співробітників в Україні і у 2023 році продовжить значне розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації у сферах соціально-правового захисту, засобів до існування, відновлення житла та непродовольчих товарів, гуманітарного роззброєння та миробудівництва (гуманітарна протимінна діяльність), шляхом прямого втручання, підтримки громадських організацій (ОГС) та партнерства з ОГС.

Наразі ДРБ шукає провідного фахівця з питань психосоціальної підтримки для своєї діяльності в Xарківській та Донецькій областях.  

Ця посада підпорядковуватиметься Керівнику групи соціально-правового захисту.

Загальна мета ролі:

Під керівництвом менеджера з соціально-правового захисту та керівника групи, провідний фахівець з питань психосоціальної підтримки надаватиме комплексні послуги психосоціальної підтримки (ПСП) цільовим особам і громадам. Тісно співпрацюватиме з окремими особами, сім’ями та громадами, щоб задовольнити їхні потреби в сфері емоційного, соціального та психічного здоров’я та сприяти процесам відновлення та формування стійкості.

Обов’язки:

Під наглядом Керівника групи, провідний фахівець з питань психосоціальної підтримки буде:

  • Разом з асистентами з психо-соціальної підтримки, проводити групові сесії для дорослих та дітей для сприяння взаємній підтримці, соціалізації та позитивним стратегіям подолання.
  • Підтримувати розробку програми заходів з психосоціальної підтримки для різних груп.
  • Підтримувати розробку та проведення освітніх інфосесій (як змісту, так і матеріалів) на психосоціальні теми, включаючи управління стресом, доступні послуги для психічного здоров’я та навички подолання стресу.
  • Проводити оцінку потреб в психосоціальній підтримці на рівні громади та збирати іншу релевантну інформація для покращення діяльності з ПСП.
  • Співпрацювати з іншими постачальниками послуг, такими як медичні працівники та соціальні працівники, і за потреби робити відповідні перенаправлення та подальше спостереження, коли це необхідно.
  • Проактивно налагоджувати зв’язки з членами та представниками громад для проведення сесій ПСП, а також визначати громадські простори, які підходять для проведення діяльності з ПСП.
  • Сприяти участі та залученню громади до заходів ПСП, заохочуючи активну участь окремих осіб, сімей та зацікавлених сторін громади.
  • Визначати та здійснювати підтримку громадських організацій та/або волонтерів, у тому числі шляхом підвищення обізнаності та нарощування потенціалу, для підвищення доступності психосоціальної підтримки на рівні громади.
  • Планувати та брати участь у сесіях з розвитку потенціалу, якщо це необхідно та потрібно, в тому числі щодо першої психологічної допомоги.
  • Сприяти розробці та постійному оновленню системи відстеження послуг із детальним описом доступних послуг і допомоги на територіях діяльності ДРБ.
  • Забезпечувати якісне проведення діяльності ПСП за підтримки команди ПСП.
  • Моніторинг діяльності ПСП, її оцінка та підготовка регулярних звітів щодо досягнень, викликів та рекомендацій.
  • Здійснювати підтримку перекладу документів та матеріалів щодо ПСП.
  • Будь-які інші обов’язки, які можуть бути призначені менеджером із соціально-правового захисту, пов’язані з досягненням цілей соціально-правового захисту.

Необхідний досвід та компетенції:

  • Освіта в галузі психології або соціальної роботи є перевагою.
  • Бажано, але необов’язково, знання з соціальної роботи, кейс-менеджмент чи консультування тощо.
  • Вміння говорити на делікатні теми та працювати з людьми, які перебувають у скрутному становищі.
  • Відмінні міжособистісні та комунікативні навички, включно зі здатністю ефективно працювати з вразливими особами, співробітниками та зацікавленими сторонами різного походження.
  • Досвід управління персоналом є бажаним.
  • Відмінні організаційні навички та навички тайм-менеджменту, здатність визначати пріоритети завдань і справлятись з кількома обов’язками.
  • Висока професійна етика та розуміння конфіденційності та етики.
  • Впевнені знання Microsoft Office, Internet Explorer, Outlook/Exchange, операційні системи Windows.
  • Добре знання англійської мови є перевагою.
  • Знання української мови обов’язкове, знання англійської та російської є перевагою.

Усі посади в ДРБ вимагають володіння основними компетенціями ДРБ

  • Прагнення до досконалості: фокусування на досягненні результатів при забезпеченні ефективності процесів.
  • Співпраця: Залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв’язку.
  • Вміння взяти на себе ініціативу: Прийняття відповідальності та ініціативи з одночасним прагненням до інновацій.
  • Спілкування: Слухати та говорити ефективно та чесно.
  • Демонстрація порядності: Підтримка та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки відповідно до цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, зловживань та домагань.

Необхідна освіта: освіта в галузі психології або соціальної роботи буде перевагою.

Ми пропонуємо:

Тривалість контракту: 3 місяці, з подовженням після успішного випробувального терміну
Рівень: H некерівник
Місце роботи: Харків
Дата початку: Якомога швидше
Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Процес подання:

Ця посада відкрита тільки для кандидатів громадян-резидентів України. Усі заявники повинні завантажити супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою.

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подання заявок: 24 листопад 2023 р., проте набір буде відбуватися на постійній основі.

ДРБ як роботодавець

Працюючи в ДРБ, ви приєднаєтеся до глобальної команди, яка налічує близько 8000 співробітників у 40 країнах світу. Ми пишаємося нашими:

  • Професіоналізмом, впливом та досвідом.
  • Гуманітарним підходом та роботою, яку ми виконуємо.
  • Цілеспрямованістю, значущістю та власним внеском.
  • Культурою, цінностями та сильним лідерством.
  • Справедлива компенсація та постійний розвиток.

Здатність ДРБ забезпечити захист та допомогу біженцям, ВПО та іншим особам, що потребують допомоги, залежить від здатності наших співробітників підтримувати та просувати найвищі стандарти етичної та професійної поведінки щодо цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, жорстокого поводження та домагань. ДРБ проводить ретельні та всебічні перевірки особистих даних як частину процесу набору персоналу.

Якщо у вас є питання або виникають проблеми з процесом подання онлайн-заявки, будь ласка, відвідайте drc.ngo/about-us/job-and-career/support-for-job-seekers.

https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=169651&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Данська Рада у справах біженців є роботодавцем з рівними можливостями. Ми прагнемо створити інклюзивне та позитивне робоче середовище, засноване на взаємній повазі всіх співробітників. Всі претенденти на працевлаштування розглядаються без урахування раси, віку, здібностей, етнічної приналежності, національності, релігії, гендерної ідентичності, сексуальної орієнтації, сімейного стану або будь-якого іншого фактора. У ДРБ ми відзначаємо різноманітність та цінуємо наших співробітників за те, якими особистостями вони є, та їх унікальні навички, досвід та перспективність. Запрошуємо всіх зацікавлених кандидатів подати заявку!


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель