Провідний/а фахівець/чиня з питань психосоціальної підтримки / PSS Officer

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Vacancy вакансія dfrfycsz(11)
Провідний/а фахівець/чиня з питань психосоціальної підтримки / PSS Officer

Представництво Датської ради у справах біженців в Україні (далі – DRC) є міжнародною гуманітарною організацією, яка допомогає внутрішньо-переміщеним особам в Україні з 2014 року. 

Наразі ми шукаємо Провідного фахівця з питань психосоціальної підтримки для роботи у Харкові.

Загальна мета посади  

  • Забезпечити якість планування, реалізації та подальшого контролю за всіма технічними аспектами галузевої діяльності, що впроваджується DRC
  • Розвивати та підтримувати добрі стосунки з зацікавленими особами, відповідними зацікавленими сторонами та іншими гуманітарними суб’єктами, щоб підтримувати належне впровадження та координацію секторальної діяльності DRC 

Основні обов’язки: 

Програмування та операції:

  • Сприяти розробці та реалізації планів розвитку потенціалу PSS для офіцерів PSS та іншого персоналу програм захисту щодо методологій і матеріалів PSS (основи PSS, PFA та інші)
  • Підтримувати контекстуалізацію навчальних матеріалів та інструментів планування діяльності, якщо це необхідно
  • Очолювати планування та проводити групові заняття з першої психосоціальної допомоги (PFA)
  • Планувати, сприяти та забезпечувати заходи PSS, що відповідають культурним та віковим особливостям 
  • Складати звіти про сеанси діяльності та стежити за сферами технічної реалізації/додатковими програмними потребами
  • Очолювати збір даних для попередньої та після оцінки та підтримувати базу даних, забезпечуючи точність та перемаркування даних
  • Керувати та зберігати дані, забезпечуючи конфіденційність зібраної інформації та наданих послуг
  • Своєчасно складати та подавати тижневі та місячні плани роботи
  • Проводити коучинг і супервізійні сесії
  • Брати участь у сесіях з підвищення обізнаності щодо доступності послуг психічного здоров’я, психосоціальної підтримки та захисту
  • Визначати та направляти справи до більш спеціалізованих служб управління справами
  • Брати участь у тренінгах з підвищення кваліфікації за потреби та необхідності
  • Сприяти розробці та постійному оновленню системи відображення послуг із детальним описом доступних послуг і допомоги в наших сферах діяльності та забезпечення своєчасного контролю за направленнями
  • Підтримувати групи захисту, ефективно та конфіденційно пересилаючи справи
  • Підтримувати зв’язок із командою програми захисту та відвідувати внутрішні зустрічі щодо оновлення конкретних проектів, підтримуючи плани дій і контролюючи ключові дії, пов’язані з наданням PSS
  • Розвивати відносини з іншими координаційними центрами-партнерами, щоб сприяти ефективній реалізації програми PSS і здійснювати подальші дії
  • Будь-які інші обов’язки, які можуть бути призначені менеджером, пов’язані з досягненням цілей захисту

Логістика/Фінанси

  • Підтримка моніторингу фінансових зобов’язань і витрат у порівнянні з бюджетами та надання своєчасного зворотного зв’язку щодо виконання бюджету
  • Завчасно планувати та координувати матеріально-технічне забезпечення та переміщення персоналу з та до різних операційних зон
  • Ініціювати закупівлі та забезпечувати їх виконання

Необхідний досвід та компетенції:  

  • Відповідний університетський ступінь або еквівалентна професійна кваліфікація
  • Мінімум 2 роки досвіду роботи в сфері захисту, соціальної роботи або в суміжній сфері
  • Глибоке розуміння проблем захисту, включаючи захист дітей і гендерне насильство
  • Здатність обговорювати делікатні питання з повагою та співчуттям, включаючи здатність надавати базові послуги першої психологічної допомоги
  • Відмінні навички міжособистісного, усного та письмового спілкування
  • Сильне почуття особистої цілісності та розуміння конфіденційності та етики.
  • Бажано знання глобальних рекомендацій MHPSS, включаючи рекомендації IASC щодо послуг психічного здоров’я та психосоціальної підтримки.
  • Володіння операційними системами Microsoft Office, Internet Explorer, Outlook/Exchange, Windows
  • Бажано володіти письмовою та розмовною англійською мовою (середній рівень)

Усі ролі DRC вимагають від працівника, який обіймає посаду, оволодіння основними компетенціями DRC:

  • Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів
  • Співпраця: Залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв’язку
  • Взяти на себе ініціативу: Взяття на себе відповідальності та ініціативи з одночасним прагненням до інновацій
  • Спілкування: Слухати і говорити ефективно і чесно
  • Демонструвати доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки відповідно до цінностей та Кодексу поведінки DRC, включаючи захист від сексуальної експлуатації, зловживань та домагань

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: 3 місяці з можливістю продовження за умови успішного проходження випробувального терміну;
  • Місце роботи: м. Харків;
  • Дата початку: якнайшвидше.

Процес подачі заявки:

Усі заявники повинні завантажити супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=167956&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подання заявок: 07 травня 2023 року.

Щоб отримати додаткову інформацію про Данську раду у справах біженців, відвідайте наш вебсайт drc.ngo


Останні публікації цього розділу:

Кейсменеджер/ка у м. Чернігові

Фахівець/чиня із закупівель напряму "Підтримка реформи професійної освіти в Україні"

Менеджер/ка з питань закупівель та надання грантів

Rehab4U Monitoring & Evaluation (M&E) and Learning Officer / Фахівець/чиня з моніторингу, оцінки та навчання

Logistics and Procurement Officer / Офіцер/ка з логістики та закупівель - дистанційно

Programme Analyst, NOA, TA, DS-Kyiv, (National Рosition)