Проєктний менеджер / проєктна менеджерка з розроблення та впровадження онлайн-платформи управління орендою державного майна
ЗАВЕРШЕНО
Фонд Східна Європа в межах проєкту USAID / UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах» (TAPAS) оголошує конкурс на позицію проєктного менеджера / проєктної менеджерки з розроблення та впровадження онлайн-платформи управління орендою державного майна (далі – онлайн-платформа) для Фонду держмайна України.
Онлайн-платформа є рішенням, яке забезпечуватиме створення, відправлення, прийняття, зберігання, захист, облік та надання інформації у сфері оренди державного майна, а також електронну взаємодію між потенційними орендарями, балансоутримувачами, їх органами управління, орендодавцями, чинними орендарями і електронною торговою системою «Prozorro.Продажі» з метою передачі в оренду державного майна.
Автоматизація процесу оренди державного майна поліпшить прозорість та конкурентність умов між потенційними орендарями й зменшить можливості для зловживань.
Термін співпраці: 6-9 місяців.
Місце роботи: переважно офлайн, з можливістю віддаленого режиму роботи.
Обсяг робіт і обов’язки експерта:
- Планування, координація та контроль за виконанням проєкту в межах визначених завдань.
- Проведення регулярних зустрічей із зацікавленими сторонами щодо з’ясування вимог до онлайн-платформи.
- Своєчасне визначення ризиків проєкту та управління ними, включно зі змінами обсягу, затримками в термінах і перевитратами бюджету, а також оперативне застосування заходів для пом’якшення цих ризиків.
- Узгодження і відстеження термінів виконання робіт з розроблення онлайн-платформи.
- Координація співпраці сторін проєкту з метою забезпечення відповідності очікуваним результатам проєкту.
- Керування процесом прийняття продукту на кожному з етапів.
- Координація погодження технічних вимог за кожним етапом виконання робіт розробником.
- Координація проведення тестування та впровадження онлайн-платформи.
- Систематичне інформування та звітність про статус і прогрес проєкту зацікавленим сторонам, зокрема Проєкту TAPAS та керівництву ФДМУ, надаючи регулярні оновлення ключових етапів і показників.
- Підтримка розроблення проєктної документації онлайн-платформи, включно з планами, оцінкою ризиків, звітами про стан та хід виконання проєкту.
- Організація робіт з виявлення вимог до онлайн-платформи загалом та надання консультацій розробнику відповідного технічного завдання.
Вимоги до кваліфікації:
- Досвід координації у створенні цифрових рішень, аналітичних систем тощо.
- Принаймні 3 роки досвіду роботи на посадах управління проєктами з впровадження та підтримки інформаційних рішень.
- Досвід роботи у сфері орендних відносин буде перевагою.
- Розуміння та навички управління проєктами з IT-розробки за методологіями Waterfall та Agile.
- Глибоке розуміння SDLC, вміння ставити задачі та контролювати їх виконання, координація учасників проєкту.
- Розуміння процесу проєктування та розробки програмного забезпечення, формулювання високорівневих та детальних технічних вимог до програмного продукту.
- Письмова та розмовна англійська мова не нижче рівня B2.
- Вміння працювати в команді.
- Відмінні навички планування та управління часом.
Бажані навички та досвід роботи:
- Досвід у комунікаціях з державними органами (з’ясування вимог, проведення презентацій).
- Знання HTML/CSS, Python 3, MSSQL, GitHub, Canva/Kanban.
- Розвинені організаційні навички та увага до деталей.
- Вміння визначати пріоритетність завдань для команди.
- Відмінні комунікативні здібності.
Заявки (резюме, яке містить відповідний досвід роботи та навички, прямі контактні дані) прохання надсилати до 23:00 год. 15 червня 2023 року на адресу: [email protected] з відміткою «PM оренда ФДМУ».
Контактна інформація:
Юлія Заплавна, менеджерка проєкту, Фонд Східна Європа
[email protected]