Програма USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО) шукає консультанта/ку з розвитку міжнародних торгівельних відносин в Кенії

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Chemonics logo
Програма USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО) шукає консультанта/ку з розвитку міжнародних торгівельних відносин в Кенії

Загальна інформація про Програму «АГРО»:

Програма USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО) є семирічним проектом міжнародної технічної допомоги, що впроваджується компанією «Кімонікс Інтернешнл Інк.» у рамках Договору про співпрацю з Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) починаючи з 15 листопада 2019 р.

Метою Програми є прискорення економічного розвитку сільських громад України, що потребують найбільшої підтримки, шляхом покращення управління в сільськогосподарському секторі, що сприятиме розвитку більш продуктивних, сучасних та прибуткових мікро-, малих та середніх сільськогосподарських підприємств (ММСП), які успішно інтегруватимуться в конкурентні українські та міжнародні ринки.

З метою забезпечення швидкого реагування на продовольчу кризу, що розгортається в Україні та світі, АГРО працює задля відновлення сільськогосподарського сектору, зокрема його модернізації, підвищення ефективності та диверсифікації, що в свою чергу сприятиме довгостроковому економічному відновленню України та покращенню глобальної продовольчої безпеки.

Кімонікс-АГРО працює над втіленням започаткованої USAID Ініціативи на підтримку стійкості агросектору (Agriculture Resilience Initiative) – AGRI-Україна, яка допоможе Україні зберегти бл. 1,5 млн. т зерна в рамках більш широких зусиль USAID зі збереження темпів виробництва та експорту зерна з України до інших країн світу.

Мета завдання:

Метою роботи експерта є консультаційна підтримка ММСП, щоб налагодити нові зв’язки в ланцюгах постачання до національних та локальних партнерів в Кенії. Серед іншого експерт розробить інформаційний довідник для українських виробників з рекомендаціями щодо плану дій під час поставки продукції до Кенії для збільшення об’ємів продажу , та сприятиме розповсюдженню цієї інформації серед галузевих асоціацій та бізнес об’єднань.

Основні функції:

  • Підготовка загального огляду ринку Нігерії в обраних ланцюгах постачання (зернові, олійні та бобові ):

а) обсяги імпорту;
б) темпи зростання імпорту;
в) темпи урбанізації;
г) чисельність населення та демографія (очікуване зростання населення протягом наступних 10-15 років);
д) макроекономіка (ВВП на душу населення та темпи зростання ВВП);
е) види продукції, що імпортується;
є) витрати на логістику з України;
з) режим імпорту, що включає тарифні та нетарифні бар’єри.

  • Збір інформації, включаючи детальну структуру імпорту за видами продукції та динаміку імпорту; посилання на будь-які відповідні історії про досвід іноземних постачальників; перелік корисних посилань і контактів (органи влади, українські посольства та торгівельні представництва тощо) та інша необхідна інформація.
  • Організація ділових візитів українських агропідприємств, а саме: пошук потенційних компаній партнерів, складання маршруту подорожі та супровід делегації під час поїздки.
  • Розробка рекомендацій щодо виходу української агро продукції на ринок Кенії.
  • Здійснення консалтингового супроводу ММСП в процесі підготовки та під час самого постачання продукції згідно запитів (від складання переліку критично важливих продуктів, які може виробляти підприємство до виявлення потенційних партнерів та закупівельників в регіоні).
  • Взаємодія з експертами з інших регіонів щодо обміну контактами та створення інформаційного довідника з рекомендаціями щодо плану дій для збільшення об’ємів продажу локальним виробникам.
  • Презентація рекомендацій та довідника.
  • Підготовка фінального звіту з викладенням досягнутих уроків та рекомендацій для ММСП щодо інструментів, механізмів пошуку та налагодження зав’язків зі збуту.

Умови, терміни та місце виконання завдання:

Для залучення на цю посаду передбачається укладення короткострокового договору підряду, термін якого визначатиметься в залежності від обсягу визначених завдань, що включені до Річних планів робіт Проекту.

Місце виконання завдання – за місцем розташування виконавця з можливістю короткотермінових виїздів.

Строк виконання завдання: з 15/03/2024 по 19/09/2024, загальна кількість днів: 120.

Необхідні навички та професійна кваліфікація:

  • Досвід роботи: Практичний досвід (щонайменше 1 рік) побудови системних каналів збуту та налагоджені ділові зв’язки в Кенії
  • Технічна сертифікація: Досвід управління ланцюгами постачання продуктів харчування буде перевагою
  • Вимоги щодо освіти: Ступінь бакалавра, спеціаліста або магістра з економіки, соціології, маркетингу, телекомунікації    
  • Знання мов: українська, англійська                  
  • Зв’язок/комунікація: так
  • Необхідність подорожувати: так
  • Навички та вміння: Підтримка каналів збуту на всьому шляху до успішної поставки на поличку рітейлу або ж кінцевому споживачу
  • Комп’ютерні навички на рівні досвідченого користувача: спроможність використовувати в роботі такі програмні продукти як MS Project та інші програми Office 365 (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, OneNote, Power BI та інші)

Порядок подання резюме

Просимо надсилати резюме та супровідний лист на електронну адресу [email protected] не пізніше 10 березня 2024 р. з поміткою Короткостроковий консультант з розвитку міжнародних торгівельних відносин в Кенії та Вашим прізвищем у темі листа. Будь-ласка, жодних запитів за телефоном, ми зв’яжемося тільки з фіналістами.


Останні публікації цього розділу:

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад

Старший/а експерт/експертка (управління та фінанси) з дошкільної освіти до Команди підтримки відновлення та реформ Міністерства освіти і науки України