Помічник/-ця програмного радника з медицини для проекту ЮНІСЕФ в Житомирській області

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
INTOUCH

Дизайн без названия
Помічник/-ця програмного радника з медицини для проекту ЮНІСЕФ в Житомирській області

Громадська організація «ІН ТАЧ ЮКРЕЙН ФУНДЕЙШН» запрошує до співпраці помічника програмного радника з медицини для  супроводу Проекту Дитячого фонду ООН – ЮНІСЕФ в Житомирській області. Термін реалізації проекту – 9 місяців (до травня 2022 року).

Основні вимоги:

  • Наявність закінченої вищої освіти акредитаційного рівня «Бакалавр»;
  • Досвід роботи у сфері проектного менеджменту соціальних проектів не менше 3-х років;
  • Навички діловодства: написання листів, формування звітів;
  • Досвід роботи у сфері охорони здоров’я буде перевагою;
  • Володіння ПК, користувач Інтернет, ел. пошти;
  • Особисті якості: комунікабельність, навички кризового менеджменту;
  • Нульова толерантність до будь-яких проявів насилля та дискримінації, дотримання етичних норм.

 Основні обов’язки:

  • Координувати виконання заходів у сфері охорони здоров’я за проектом;
  • Слідкувати за виконанням план-графіків реалізації заходів;
  • Сприяти написанню проектної звітності за напрямком;
  • Організовувати роботу залучених фахівців для виконання заходів;
  • Підтримувати комунікацію з партнерами проекту;
  • Брати участь у робочих зустрічах, робочих нарадах щодо реалізації проекту.

Ми гарантуємо Вам:

  • комфортні умови праці: п’ятиденний робочий день з 9:00 до 18:00 в офісі в центрі міста Житомир;
  • своєчасну оплату послуг за господарським договором.

Прохання надсилати резюме на ел. пошту: [email protected]. Після опрацювання резюме, наш менеджер зв’яжеться з Вами.


Останні публікації цього розділу:

Citizеns Engagеment Expert, STTA

Старший/ша експерт/ка реформи державного управління

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка