Операційний/на менеджер/ка в GladPet

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
k.taran

GladPet — це онлайн-ресурс з прилаштування (адопції) та допомоги безхатнім тваринам.

Наразі ми у пошуку Upper Junior операційного менеджера, який разом з нами буде допомагати тваринкам знаходити свої люблячі родини та розвивати адопцію в Україні. Будемо раді бачити тебе в команді GladPet, яка допомагає тисячі тваринкам отримати допомогу кормом та знайти свої домівки. Запрошуємо тебе стати частиною майбутніх змін в житті хвостатих друзів.

Твої скіли:
1. Вміння вільно працювати в Google Docs, Sheets, Calendar, Meet та інструментах організації робочого процесу (наприклад, PlanFix).
2. Вміння працювати з підрядниками (договори, акти прийняття-передання, рахунки)
3. Комунікабельність та емпатія у співпраці з кінцевими отримувачами допомоги, благодійниками, колегами.
4. Прагнення систематизувати та автоматизовувати процеси роботи, але й залишати простір для можливостей.
5. Уміти самостійно планувати, ініціювати, брати відповідальність за свої рішення, бути уважним до деталей.
6. Розділяєте наші цінності, якими є — любов до тварин, всебічна допомога хвостикам та кураторам безхатніх тварин, довіра, ефективність, відповідальність, професіоналізм, взаємодопомога, відкритість, чесність.
7. Завзятість, щоб досягти бажаного результату та амбітність, щоб досягати більшого.

Буде плюсом:
1. Досвід роботи, або волонтерства від 6-12 місяців в напрямку благодійної/гуманітарної допомоги.
2. Розуміння роботи неприбуткової організації та навички роботи з донорами, благодійниками.

Команда чекає від тебе:‍
1. Організацію та координацію процесів видачі благодійної допомоги для досягнення цілей проєкту.
2. Приймання та обробку заявок на отримання благодійної допомоги, згідно з обраними пріоритетами.
3. Комунікацію з кінцевими отримувачами благодійної допомоги.
4. Організацію роботи зі складом при видачі корму.
5. Проведення видачі корму кінцевим отримувачам зі складу (у випадку, якщо буде самовивіз допомоги).
6. Підготовку публічної та внутрішньої звітності для благодійників за надану допомогу.
7. Запуск на збір проєктів на краудфандинговій платформі Моє Місто та їх реалізація.
8. Комунікацію з партнерами щодо реалізації та звітності за проєктом.

Ми пропонуємо:‍
1. Оплату — ставку + щомісячний бонус. Це означає, що ти сам впливаєш на свій дохід, але маєш «подушку безпеки» у вигляді фіксованої оплати.
2. Гнучкий графік роботи з можливістю починати робочий день із 8:00 до 10:00, та завершувати з 17:00 до 19:00.
3. Офіс в центрі Одеси (автономний на випадок відключення світла). Також ми допомагаємо із купівлею зарядних станцій.
4. Індивідуальну та групову роботу з корпоративним психологом.
5. Оплачувану відпустку (24 дні) та 5 лікарняних на рік.
6. Можливість використання корпоративного бота, що поєднує в собі найпотужніший штучний інтелект, котрий доступний зараз.
7. Можливість навчання та розвитку: досвід та підтримку наших співробітників, допомогу в професійній адаптації та навчання куратора протягом усього випробувального терміну.
8. Внутрішні корпоративні знижки на різні послуги, у тому числі знижки на курси англійської.
9. Швидке прийняття рішень та тестування ідей — відсутність зайвої бюрократії та мікроменеджменту. Робота в компанії, у якій тебе чують і до тебе прислухаються, а керівник відкритий до діалогу та пропозицій.
10. Профільні івенти та чати для обміну досвідом у рамках групи компаній.
11. Корпоративні заходи та розваги.

https://career.netpeak.group/ua/vacancy/81e099/


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель