Національний експерт з питань управління освітою в Асоціації ОТГ

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
DOCCU

конкурс
Національний експерт з питань управління освітою в Асоціації ОТГ

Асоціація об’єднаних територіальних громад оголошує конкурс на вакантну посаду Національного експерта з питань управління освітою в Асоціації ОТГ (модератора тематичної платформи «Освіта в ОТГ»)

Серед посадових обов’язків модератора, зокрема:

✔ аналіз законодавства та підготовка аналітичних та інших документів щодо управління у сфері освіти;
✔ експертна підтримка розробки рекомендацій щодо співробітництва ОТГ у сфері освіти;
✔ експертна підтримка процесу оптимізації шкільної мережі в громадах;
✔ підготовка рекомендацій до нормативно-правових актів, звернень до органів влади;
✔ підготовка інформаційних повідомлень, рекомендацій громадам-членам Асоціації ОТГ;
✔ співпраця з ЗМІ.

Термін подачі: до 29 червня 2020 на ел адресу: [email protected] із зазначенням: Конкурс «Освіта»

Подаються наступні документи :
Аплікаційна форма
контакти ( телефон, ел. пошта) для двох професійних рекомендацій

Процес оцінки:
Кандидати оцінюються на основі даних, наведених в аплікаційній формі щодо необхідних навичок та досвіду згідно карти компетентності, рекомендацій з попереднього місця роботи.
За потреби будуть проведені індивідуальні інтерв’ю.
Укладення контракту буде здійснено з кандидатом, пропозиція якого буде визначена конкурсною комісією Асоціації ОТГ як найбільш відповідною займаній посаді.
Рішення конкурсної комісії є остаточним і не підлягає подальшому оскарженню.

Фінансування оплати праці в рамках посади здійснюється за рахунок Швейцарсько-українського проєкту DECIDE – «Децентралізація для розвитку демократичної освіти».
Детальніше про конкурс на вакантну посаду Національного експерта з питань управління освітою в Асоціації ОТГ (модератора тематичної платформи «Освіта в ОТГ»):

Технічні вимоги до посади
Національний експерт з питань управління освітою в Асоціації ОТГ
(на посаду модератора тематичної платформи «Освіта в ОТГ»)

1. ОПИС ПЛАТФОРМИ «ОСВІТА В ОТГ»
Для реалізації стратегічної цілі Б.2. «Розвиток гуманітарного простору» Асоціація ОТГ створила секторальну платформу, яка покликана забезпечити взаємодію всіх зацікавлених сторін для сприяння розвитку системи освіти в ОТГ. Діяльність платформи має забезпечити досягнення результатів по стратегічному напрямку «Сприяння гармонійному розвитку ОТГ». Платформа спрямована на сприяння розвитку освіти в ОТГ.
Напрями діяльності Платформи:
– Удосконалення нормативно-правової бази у сфері освіти та місцевого самоврядування.
– Сприяння розвитку ефективних моделей управління освітою в ОТГ.
– Сприяння створенню системи стратегічного планування розвитку освіти в ОТГ.
– Розробка та поширення кращих практик залучення громадян до управління освітою в ОТГ.
– Сприяння міжмуніципальній співпраці.
– Розробка контенту та підтримка платформи управління знаннями Асоціації ОТГ.
– Вивчення суспільної думки щодо розвитку освіти в ОТГ.

2. ТРИВАЛІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ТРУДОВОГО КОНТРАКТУ
Посада передбачає укладання контракту з повною зайнятістю до 30.06.2021 року з можливістю подальшої пролонгації.
Не передбачається покриття витрат на оренду офісу, житла та інших супутніх витрат. Додатково компенсуються витрати на відрядження в регіони України.
Розмір заробітної плати обговорюється під час співбесіди та визначається в залежності від професійного досвіду та кваліфікації кандидатів/ок, але не більше 30 000 грн.
Фінансування оплати праці в рамках посади здійснюється за рахунок Швейцарсько-українського проєкту «Децентралізація для розвитку демократичної освіти» – DECIDE.

3. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ/ОК В РАМКАХ ПОСАДИ
– Надавати всебічну підтримку та допомогу у впровадженні децентралізації управління освітою. Співпрацювати з органами державної влади; посадовими особами місцевого самоврядування, зокрема з головами ОТГ, депутатами місцевих рад, керівниками структурних одиниць, які відповідають за освіту в ОТГ; керівниками шкіл, учителями, учнями та їх батьками, громадою в цілому;
– Бути готовими працювати як самостійно, так і в команді, застосовувати свої навички та досвід, спираючись на розуміння процесів розвитку громад в рамках реформи децентралізації та реформи освіти.
– Бути обізнаними в сфері державного управління та місцевого самоврядування, мати досвід роботи в системі управління освітою.
– Бути готовими до регулярних відряджень.

4. ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ
Посадові обов’язки передбачають виконання завдань, відповідно до напрямів діяльності Платформи (зокрема діяльність в рамках Швейцарсько-українського проєкту “DECIDE”):
– Аналіз законодавства та підготовка аналітичних та інших документів щодо управління у сфері освіти (зокрема щоквартального аналітичного огляду).
– Формування бази експертів у сфері управління освітою в ОТГ.
– Сприяння обміну досвідом у сфері управління освітою в ОТГ. Збір та розповсюдження інформації про успішний досвід управління освітою із залученням представників громади.
-Експертна підтримка розробки рекомендацій щодо співробітництва територіальних громад у сфері освіти.
– Сприяння укладанню договорів про міжмуніципальну співпрацю.
– Підготовка матеріалів для сторінки Асоціації ОТГ в ФБ та ін. соціальних мереж з питань управління освітою в ОТГ (у співпраці з менеджером з комунікацій Асоціації ОТГ).
– Підготовка щомісячних дайджестів з питань освіти для членів Асоціації.
– Розробка та наповнення розділу “Освіта” електронної платформи Асоціації ОТГ (розміщення навчальних та інформаційних матеріалів, відео, онлайн-курсів тощо).
– Експертна підтримка процесу оптимізації шкільної мережі в ОТГ.
– Участь у організації соціологічних досліджень, опитувань.
– Організація і проведення засідань Платформи (формування порядку денного, ведення протоколу засідання, підготовка матеріалів тощо).
– Підготовка (за результатами засідань Платформи) рекомендацій до нормативно-правових актів, звернень до органів влади, інформаційних повідомлень, рекомендацій громадам-членам Асоціації ОТГ, повідомлень для ЗМІ та ін.
– Налагодження партнерських зв’язків з українськими та міжнародними донорськими інституціями (організаціями, фондами, програмами тощо) для організації та проведення спільних заходів, реалізації ініціатив, спрямованих на розвиток освіти в громадах.
– За дорученням представляє Асоціацію на відповідних заходах та бере участь у засіданнях відповідних комісій та робочих груп, забезпечує підготовку аналітичних документів та рекомендацій за результатами відповідних заходів.
– Участь у підготовці звітів.

5. КВАЛІФІКАЦІЯ, НАВИЧКИ ТА ДОСВІД
5.1. Кваліфікація та навички
– Вища освіта (ступінь магістра з педагогіки, економіки, менеджменту або у суміжних галузях).
– Вільне володіння українською мовою, знання англійської мови буде перевагою.
– Високий рівень організаційних і комунікаційних якостей.
– Навички з організації та проведення заходів, управління та планування.
– Здатність вирішувати проблеми та дотримуватися строків.
– Навички з підготовки аналітичних документів, звітів, угод і контрактів тощо.
– Відмінне володіння основними програмами Microsoft, Google.

5.2. Професійний досвід та знання:
– Не менше 3 років аналітичної/експертної роботи у сфері децентралізації та/або управління освітою, наявність публікацій з даної тематики, досвід у стратегічному плануванні.
– Ґрунтовні знання у сфері місцевого самоврядування, управління освітою, а також обізнаність щодо порядку денного впровадження реформ освіти та децентралізації в Україні.
– Досвід роботи у міжнародних проєктах або/та співпраці з ними буде перевагою.

5.3. Особисті якості:
– Прихильність до місії, бачення та цінностей демократії, прав людини та громадянського суспільства, основних принципів та засад роботи Aсоціації ОТГ.
– Відкритість до змін та культурної інакшості, переконань, світоглядів та практик інших людей.
– Відповідальність та громадянська свідомість.


Останні публікації цього розділу:

Консультант/ка з програмного та інформаційно-технічного забезпечення розроблення технічного завдання на створення геоінформаційної системи бази топографічних даних

Консультант/ка з бізнес-аналітичного забезпечення розроблення технічного завдання на створення геоінформаційної системи бази топографічних даних

Консультант/ка з нормативно-технічного та методичного забезпечення розроблення технічного завдання на створення геоінформаційної системи бази топографічних даних

Консультант/ка з розроблення технічного завдання на створення геоінформаційної системи бази топографічних даних

Фахівець(чиня) з розвитку спроможності громад

Менеджер/ка з навчання підприємництву