Молодший/а фахівець/чиня з соціально-правового захисту
ЗАВЕРШЕНО
Данська рада у справах біженців (ДРБ) є провідною організацією з питань соціально-правового захисту, уповноваженою захищати, відстоювати права і просувати довгострокові рішення для постраждалого від переміщення населення. ДРБ працює в Україні з 2014 року, на даний час ДРБ має понад 250 співробітників в Україні і продовжить значне розширення в 2023 році з метою впровадження реагування на надзвичайні ситуації в секторах соціально-правового захисту, забезпечення засобів до існування, житла/ непродуктового забезпечення, Гуманітарного розмінування та миротворчості (гуманітарна діяльність з розмінування), використовуючи пряме втручання, підтримку відповідальних осіб та організацій громадського суспільства (ОГС), а також партнерства з ОГС. ДРБ продовжить адаптувати своє портфоліо довгострокових рішень до контексту, що змінюється.
ДРБ в даний час шукає молодшого фахівця з соціально-правового захистув сфері протидії гендерно зумрвленому насильству (ГН) для роботи в Харкові.
Ця посада підпорядковуватиметься Керівнику групи соціально-правового захисту (ГН).
Загальна мета посади:
Під керівництвом Керівника групи соціально-правового захисту (ГН), Молодший фахівець соціально-правового захисту (ГН) підтримуватиме впровадження заходів із запобігання та протидії ГН у Харківській області. Молодший фахівець соціально-правового захисту (ГН) відповідатиме за надання послуг з ведення справ потерпілих від ГН, включаючи психологічну підтримку, перенаправлення до відповідних служб і подальший супровід. Вона також працюватиме над підвищенням обізнаності в сфері ГН і доступних послуг, а також просуватиме стратегії профілактики в цільових громадах. Вона базуватиметься в Харківському офісі ДРБ, з проведенням діяльності на місцях в Харкові та Харківській області.
Основні обов’язки:
Під наглядом Керівника групи соціально-правового захисту (ГН), Молодший фахівець соціально-правового захисту (ГН) буде:
- Надавати послуги з ведення справ відповідно до СОП і процедур, включаючи міжвідомчі вказівки з ведення справ про ГН.
- Ефективно використовувати та дотримуватись усіх інструментів, форм і стандартних операційних процедур, пов’язаних із веденням справ, відповідно до повідомлень Менеджера із захисту/ Керівника групи.
- Працювати в тісному зв’язку з перенаправленнями, узгодженими на міжвідомчому рівні.
- Надавати емоційне консультування та психологічну підтримку постраждалим.
- Тісно співпрацювате з постачальниками послуг, щоб забезпечити надання високоякісних послуг постраждалим та особам, які перебувають у групі ризику ГН (включаючи медичну допомогу, підтримку психічного здоров’я та матеріальну/безпекову допомогу).
- Забезпечувати належне документування даних та інформації про справи відповідно до керівних принципів ведення справ про ГН, дотримуючись принципу конфіденційності. Забезпечувати дотримання усіх чинних протоколів обміну інформацією.
- Проводити інформаційно-роз’яснювальну діяльність (включаючи заходи з підвищення обізнаності та нарощування потенціалу) з громадами в безпечних і відповідних місцях.
- Визначати та взаємодіяти з місцевими ключовими зацікавленими сторонами та координувати роботу з іншими організаціями та службами.
- Поширювати орієнтовані на дії, конкретні, інклюзивні та підтримуючі повідомлення про доступні послуги для постраждалих від ГН.
- Надавати допомогу в індивідуальному захисті/ кошти на допомогу захисту у надзвичайних ситуаціях, щоб задовольнити нагальні потреби постраждалих від ГН.
- Мобілізувати та створювати міцні зв’язки з громадами, дотримуючись гідних, культурно чутливих підходів.
- Готувати якісні та точні звіти та супровідну документацію щодо діяльності в сфері управління справами і забезпечувати їх своєчасне подання Керівнику групи для перегляду та внутрішнього обміну інформацією. З цією метою забезпечувати, щоб як друковані, так і електронні копії всіх звітів про діяльність і файли управління справами були безпечно архівовані. Загалом, ефективно використовувати інструменти та дотримуватись процесів, пов’язаних із моніторингом і звітністю, у тому числі за допомогою спільного носія та спеціальних платформ для управління інформацією, таких як GBVIMS.
- Будь-які інші обов’язки, які можуть бути призначені Керівником групи та/або Менеджером, пов’язані з досягненням цілей захисту.
Необхідний досвід та компетенції:
- Мінімум 2 роки досвіду роботи у сфері протидії ГН, соціальної роботи або в суміжній сфері
- Глибоке розуміння проблем захисту, включаючи захист дітей і гендерне насильство
- Знання інструкцій щодо ведення справ про ГН
- Попередній досвід роботи з громадами та впровадження заходів з профілактики ГН
- Здатність обговорювати делікатні питання з повагою та співчуттям
- Можливість надати першу психологічну допомогу та базову психологічну підтримку
- Відмінні навички міжособистісного, усного та письмового спілкування
- Сильне почуття особистої порядності та розуміння конфіденційності та етики
- Володіння операційними системами Microsoft Office, Internet Explorer, Outlook/Exchange, Windows
Усі ролі ДРБ вимагають від посадовців володіння основними компетенціями ДРБ:
- Прагнення до досконалості: зосередження уваги на досягненні результатів при забезпеченні ефективності процесів.
- Співпраця: залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв’язку.
- Ініціативність: готовність взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
- Спілкування: слухати і говорити ефективно і чесно.
- Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки стосовно цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, зловживань та домагань.
Необхідна освіта:
Відповідний університетський ступінь або еквівалентна професійна кваліфікація
Ми пропонуємо: Термін контракту: 3 місяці (з можливістю продовження відповідно до проходження випробувального терміну) Рівень: І не-керівник Призначення до місця виконання обов’язків: Харків Дата початку: Терміново. Заробітна плата та умови відповідатимуть Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.
Процес подання заявки: Всі претенденти мають завантажити супровідний лист та оновлене резюме на сайті ДРБ (не більше чотирьох сторінок англійською мовою).
Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться.
Кінцева дата подання заявки: набір до працевлаштування відбуватиметься на постійній основі.
ДРБ як роботодавець Працюючи в ДРБ, ви приєднаєтесь до глобальної команди співробітників, яка налічує близько 8000 співробітників у 40 країнах. Те, чим ми пишаємось:
- Професіоналізм, вплив і досвід
- Гуманітарний підхід і наша робота
- Мета, змістовність і власний внесок
- Культура, цінності та сильне лідерство
- Справедлива винагорода та постійний розвиток
Здатність ДРБ забезпечувати захист та допомогу біженцям, ВПО та іншим особам, яких це стосується, залежить від здатності нашого персоналу підтримувати та просувати найвищі стандарти етичної та професійної поведінки щодо цінностей ДРБ та Кодексу поведінки, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань. ДРБ проводить ретельну та всебічну перевірку особистих даних як частину процесу найму. Якщо у вас виникли запитання або проблеми з процесом подання заявки онлайн, відвідайте drc.ngo/about-us/job-and-career/support-for-job-seekers. Данська рада у справах біженців є роботодавцем рівних можливостей. Ми прагнемо створити інклюзивне та позитивне робоче середовище, засноване на взаємній повазі до всіх працівників. Усі заявники розглядаються для працевлаштування без урахування раси, віку, здібностей, етнічного походження, національності, релігії, гендерної приналежності, сексуальної орієнтації, сімейного стану або будь-якого іншого фактора. У ДРБ ми відзначаємо різноманітність і цінуємо наших співробітників за те, якими особистостями вони є, і їхні унікальні навички досвід і перспективність. Запрошуємо всіх бажаючих подати заявку!