Методолог/иня-координатор/ка

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Stop_sexting

Громадська організація #stop_sexтинг – провідна організація в Україні з захисту дітей від сексуального насильства в Інтернеті. 

Ми запрошуємо в команду людину, яка має досвід планування та розробки навчальних програм, координації освітніх заходів,  оцінки їх ефективності, аби діти, батьки та фахівці мали знання та навички, необхідні для онлайн-безпеки дітей.

Основні посадові обов’язки:

Розвиток освітнього напрямку:

  • вивчення основних тенденцій, актуальних тем та досліджень в сфері захисту дітей у цифровому середовищі в Україні та світі;
  • розробка та аналіз анкет оцінки потреб у навчанні;
  • формування пропозиції щодо розробки освітніх програм та матеріалів (визначення теми, ЦА, формату та каналів реалізації);
  • співпраця з українськими та міжнародними партнерами щодо розвитку освітнього напрямку.

Розробка освітніх програм та матеріалів:

  • планування та розробка навчальних програм, посібників та інших освітніх матеріалів за значної участі фахівців відділу; проведення онлайн та офлайн коротких програм;
  • координація розробки анкет зворотного зв’язку для учасників навчання, аналіз результатів.

Координація розробки, реалізації та оцінки ефективності навчальних матеріалів:

  • координація роботи фахівців під час підготовки освітніх матеріалів;
  • координація дизайнерів та інших фахівців для візуального оформлення освітніх матеріалів, ведення бюджету;
  • координація тренерів для проведення навчальних заходів, проведення з ними зустрічей та надання зворотного зв’язку;
  • залучення та співпраця індивідуальних фахівців, державних та громадських організацій для реалізації освітніх заходів організації.

Підтримка освітнього напрямку:

  • організація освітніх заходів організації;
  • можливі виступи на освітніх заходах партнерів (конференції; семінари; презентації);
  • підготовка інших нотаток, коментарів та тез в рамках освітньої кампанії.

Обов’язкові компетентності та досвід:      

  • вища освіта за напрямками “соціальна робота”, “соціологія”, “психологія”  або інші, пов’язані із суспільними науками та/або управлінням;
  • розуміння методологій розробок навчальних програм різного формату;
  • досвід роботи розробником-методологом від 1 року;
  • досвід роботи менеджером щонайменше одного члена команди від 1 року;
  • високий рівень самоорганізації, мотивації та дисципліни;
  • навички роботи з партнерами та ведення перемовин;
  • навички формування технічних завдань до освітніх продуктів;
  • навички надання зворотного зв’язку та розвитку співробітників;
  • відповідальність, уважність до деталей, стресостійкість;
  • критичне мислення;
  • навички публічних виступів;
  • володіння англійською не нижче рівня В2;
  • цінність роботи в команді та соціальній сфері;
  • гнучкість та креативність.

Додатковою перевагою будуть:

* безпосередній досвід у проведенні тренінгів та інших інтерактивних навчань;
* досвід координації та розвитку тренерів або волонтерських груп. 

Організаційні умови роботи:

Наразі команда працює у змішаному форматі – 1 раз на тиждень в офісі, 4 дні віддалено. Кожного тижня в команді проводиться speaking club, раз на півтора місяця є запрошені гостьові лектори з різних сфер та країн світу, додатковий вихідний для всієї команди та персональні зустрічі по складанню плану розвитку для кожного співробітника.

Робочий тиждень 40 годин або 30 годин. 

Оплата праці щомісячна.

Якщо ви хочете стати частиною нашої команди – розкажіть про свій досвід, заповнивши анкету.

Посада буде закрита, як тільки знайдеться відповідний фахівець або фахівчиня. 

З кандидат(к)ами, які відповідають критеріям вакансії, буде призначено співбесіди.


Останні публікації цього розділу:

Менеджер/ка з розвитку партнерств та фандрейзингу

Менеджер/ка напряму навчання в Правозахисний центр "Принцип"

Юрист/ка-аналітик/иня в Правозахисний центр "Принцип"

Асистент/ка проєктного менеджера в Правозахисний центр "Принцип"

Психолог/иня у Центр підтримки жінок Ржищівської громади

Вакансія: Project Coordinator on Urban Infrastructure and Resilience