Менеджер/ка з постачання і матеріально-технічного забезпечення

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
yourpalms

Vacancy prostirjob
Менеджер/ка з постачання і матеріально-технічного забезпечення

Діяльність громадського об’єднання «Твій шлях» першочергово направлена на допомогу дітям та їх сім’ям, яка реалізується через профільний проект організації «Твої Долоні».

На даний час залишаються ті, на яких відбився відтиск війни, і які дуже потребують допомоги. Тому що, а) якщо не допомогти зараз, ситуація лише погіршиться, б) попри війну, життя має продовжуватися – мають працювати школи, має бути хоч мінімальне забезпечення життєвого рівня, щоб ті ж діти мали що їсти, дах над головою тощо. Є ще багато інших пунктів. Тому ми прикладаємо максимум зусиль, щоб простягнути руку допомоги на деокупованій території Київщині, як потім на Чернігівщині… Ще багато справ і зусиль. І це теж будування нашої перемоги. У тилу. Бо подолання наслідків війни – це теж крок до перемоги. Тож, чи хочете бути з нами на цьому шляху?

Якщо Ваша відповідь – «так», то запрошуємо на посаду «Менеджер/ка з постачання і матеріально-технічного забезпечення».

Вимоги до кандидата:

  • проживання в Києві або передмістях;
  • рівень письмової та усної англійської не нижче В2;
  • грамотна українська мова;
  • розуміння роботи неприбуткової організації та навички роботи (досвід роботи в громадських (волонтерських) організаціях буде перевагою);
  • володіння навичками складання кошторисів;
  • вміння розробляти дозвільну та іншу документацію, договори поставок тощо;
  • вільне володіння комп’ютером та відповідними програми: MS Office, Excel, електронними таблицями, документами тощо (графічні редактори будуть бонусом), знання 1С;
  • знання азів економіки;
  • знання роботи транспортної, логістичної і митної системи;
  • знання поставок і контрактних умов;
  • досвід проведення тендерів і роботи з тендерною документацією.
  • навик ефективного планування діяльності та розстановки пріоритетів;
  • навички пошуку нових надійних постачальників;
  • навички роботи з запереченнями;
  • навички оформлення договорів поставки / про надання послуг;
  • вміння планувати і організовувати свій робочий день;
  • досвід роботи з великими обсягами інформації;
  • вміння легко та швидко навчатися;
  • організаційні навички;
  • високій рівень відповідальності, обов’язковості, порядності;
  • самоорганізація;
  • аналітичний склад розуму;
  • готовність брати відповідальність;
  • стресостійкість, витримка, терпіння, врівноваженість, неконфліктність;
  • вміння встановлювати чіткі, реальні, досяжні групові чи індивідуальні цілі та пріоритети, працювати на результат;
  • уважність, дипломатичність, комунікабельність;
  • вміння вести перемовини;
  • здатність ефективно взаємодіяти – дослухатися, сприймати та викладати думку;
  • вміння ідентифікувати проблему та її причини, обґрунтувати варіанти вирішення;
  • здатність переконувати інших за допомогою аргументів та послідовної комунікації;
  • вміння йти на компроміс;
  • здатність швидко орієнтуватися в ситуаціях;
  • системність мислення;
  • активна життєва позиція;
  • русофобія.

Основні завдання:

  • Проведення якісної та ефективної закупівельної діяльності, забезпечення прозорості та підзвітності.
  • Приймання рішення про співпрацю з тим чи іншим постачальником, обумовлення умови роботи і визначання, які переваги одержить організація.
  • Успішне ведення перемовин із постачальниками з забезпеченням виконання умов організації щодо співпраці з ними.
  • Перевірка і ветування постачальників згідно вимог організації, забезпечення економічної безпеки.
  • Участь в обліку взаєморозрахунків із постачальниками, обмін первинною документацією.
  • Організація та проведення тендерів, ведення тендерної та іншої закупівельної документації згідно з внутрішніми правилами організації та донорів.
  • Підготовка митної та іншої профільної документації.
  • Контроль за строками укладання та виконання договорів про закупівлі товарів, робіт та послуг.
  • Моніторинг та відстеження закупівельної діяльності та стану доставки товарів/послуг.
  • Забезпечення чесності, точності та відкритості у процесі закупівель.
  • Складання бюджетів на ремонтні роботи для домогосподарств, постраждалих від обстрілів, інших об’єктів, формування бюджетів закупівель для діяльності дитячих просторів тощо.
  • Взаємодія з працівниками для розробки проектів устаткування дитячих просторів.
  • Комунікація з представниками влади, місцевого самоврядування, іншими організаціями у контексті реалізації допомоги населенню та інших завдань.
  • Підготовка запитів, зведеної інформації.
  • Ефективна комунікація з іншими представниками та підрозділами організації щодо реалізації напрямку діяльності.
  • У взаємодії з гуманітарним менеджером забезпечення логістики доставки гуманітарної допомоги та інша логістична діяльність.
  • Координація діяльності з гуманітарним складом організації та відповідними працівниками щодо постачання гуманітарної продукції згідно з визначеними потребами.
  • Матеріально-технічне забезпечення офісу та дитячих просторів.
  • Контроль за безпекою праці.
  • Підготовка звітів закупівель.
  • Інші узгоджені обов’язки.

Ми пропонуємо:

  • офіційне працевлаштування;
  • належний рівень оплати праці;
  • гнучкий графік роботи, значна частина якої може проводитися дистанційно;
  • можливість професійно навчатись;
  • соціально-корисну справу, якісний власний внесок у допомогу потребуючим, подолання наслідків війни.

Резюме з обов’язковим посиланням на сторінки в соцмережах приймаємо за адресою: [email protected].

Термін подання: до 05 жовтня 2022 року.


Останні публікації цього розділу:

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій

Фахівець/чиня проектів з протимінної діяльності / HMA Officer