Менеджер(ка) з навчання на досвіді компоненту 4/ Outcome 4 Learning Manager

Зафіксувати у Google календарі!


prostirjob_vacancy_dfrfycsz
Менеджер(ка) з навчання на досвіді компоненту 4/ Outcome 4 Learning Manager

Загальна інформація

Фонд «Партнерство за сильну Україну» Фаза 2 (ФПСУ-2) — це багаторічна донорська програма, що реалізується під управлінням Міністерства закордонних справ, справ Співдружності націй та розвитку (МЗС) Великої Британії у співпраці з українським урядом.

Основні послуги та обов’язки (основні функції):

Як програма, що керується в своїй роботі стабілізаційними принципами та працює у складному, динамічному контексті, ФПСУ застосовує гнучкий, адаптивний підхід у програмній діяльності. У зв’язку з цим Фонд повинен постійно аналізувати та навчатися на досвіді реалізації програмних заходів, а також враховувати винесені уроки при прийнятті рішень та реалізації проєктів. Для цього потрібні інструменти та процеси для забезпечення такого навчання та адаптації. Крім того, як велика програма, що реалізується безпосередньо в найбільш постраждалих від війни регіонах України, ФПСУ має глибокий досвід успішних рішень і генерує значний багаж уроків, корисних для прийняття різних рішень на українському та міжнародному рівні. Головним завданням компоненту 4 ФПСУ-2, що займається збором і обміном даними та досвідом, є обидва ці напрями, а саме на внутрішніх процесах навчання на досвіті та на обміні даними та досвідом з іншими організаціями. Повне формулювання результату роботи компоненту 4 виглядає наступним чином: «Розуміння місцевих потреб, настроїв та ризиків щодо збереження стійкості та винесення уроків із програмних заходів ФПСУ; використання цієї інформації для адаптації програмної діяльності ФПСУ та поширення серед відповідних державних органів і програм з метою сприяння врахуванню місцевого контексту в національних політиках, зокрема в сфері відновлення та реінтеграції».

Підрозділ ФПСУ з навчання на досвіді, адаптації та політики (LAP) складається з експертів ФПСУ з різних галузей, у тому числі досліджень, моніторингу, оцінки та навчання на досвіді (MEL); стабілізації та конфліктної чутливості; стратегічних комунікацій; довкілля. LAP тісно співпрацює з тематичними проєктними підрозділами ФПСУ з метою забезпечення врахування міждисциплінарних міркувань при розробці та реалізації заходів ФПСУ, а також для обміну досвідом і передовими практиками в середині ФПСУ. У досягнення результату 4 беруть участь усі підрозділи ФПСУ, але основну відповідальність за забезпечення та контроль за його досягненням несе LAP.

Менеджер(ка) з навчання відіграватиме вирішальну роль у досягненні результату 4 в рамках проєкту ФПСУ-2. Він(вона) керуватиме повсякденною діяльністю цього компоненту, координуватиме роботу в рамках ФПСУ з метою забезпечення якості та послідовного використання навчальних інструментів, процесів і продуктів. Це передбачає тісну співпрацю з керівником LAP (DTL LAP), який несе повну відповідальність за результат 4; до менеджера(ки) з навчання на досвіді також звертатимуться за підтримкою інших напрямів роботи LAP (за потреби).

Серед основних завдань менеджера(ки) з навчання на досвіді:

Координація ходу досягнення результату 4:

  • У співпраці з тематичними підрозділами підтримка актуальності робочого плану із зазначенням усіх відповідних програмних заходів ФПСУ-2, пов’язаних із досягненням результату 4, у тому числі внутрішні заходи з навчання на досвіді та адаптації, а також усі заплановані дослідницькі та навчальні продукти.
  • У співпраці з підрозділом MEL моніторинг ходу досягнення результату 4 та інформування DTL LAP про всі питання, що викликають занепокоєння або є надзвичайно важливими.
  • У співпраці з підрозділами MEL та звітності підготовка розділів щодо ходу досягнення результату 4 для щоквартальних звітів і звітів для донорів.

Впровадження навчання на досвіді та адаптації

  • Розробка інструментів та процесів для забезпечення внутрішнього навчання на досвіді та адаптації.
  • У співпраці з тематичними підрозділами та підрозділами досліджень і MEL визначення напрямів / питань, де навчання на досвіді є надзвичайно важливим (наприклад, вони є критично важливими для успішної роботи ФПСУ, вони базуються на припущеннях, які можуть не відповідати дійсності (в тому числі припущеннях щодо контексту), та/або проводиться цілеспрямоване випробовування нового підходу), та узгодження способів і термінів навчання на досвіді.
  • Сприяння реалізації процесів навчання на досвіді (за потреби) та/або узгодження з іншими співробітниками питань управління цими процесами та їхнього супроводу.
  • У співпраці зі старшим радником із стабілізації (що керує супроводом щоквартального аналізу результатів роботи ФПСУ) та DTL LAP підготовка та сприяння проведенню щоквартального аналізу. Окрім цих заходів, регулярно відбувається також внутрішній аналіз та «стратегічний аналіз» на вищому рівні, в тому числі рівні фінансових партнерів.
  • Забезпечення фіксування та поширення винесених уроків у доступних форматах, у тому числі забезпечення якості всіх навчальних продуктів.
  • Забезпечення врахування отриманого досвіду в процесі прийняття рішень щодо програмної діяльності та (за можливості) фіксація даних стосовно того, як це сприяло адаптації програми.
  • Допомога тематичним підрозділам у їхній роботі з забезпечення врахування результатів навчання на досвіді при розробці та адаптації національних політик

Підготовка та обмін даними й уроками

  • Підтримка зведеної інформації щодо існуючих і запланованих досліджень, даних і навчальних продуктів.
  • Співпраця з провідними авторами з метою забезпечення врахування ними найкращих способів поширення даних ФПСУ серед зовнішніх аудиторій, у тому числі: визначення ключових цільових аудиторій, найрелевантніших форматів і повідомлень для цих аудиторій, стратегій поширення.
  • Написання та/або редагування, форматування та забезпечення якості всіх відповідних зовнішніх продуктів, особливо тих, що призначені для забезпечення адаптації політик і програм (українського уряду та/або міжнародних донорів).

Підтримка LAP/міжсекторальної діяльності в цілому

  • Підтримка LAP/міжсекторальної діяльності в цілому (за потреби) за вказівкою DTL LAP.

Необхідні навички та кваліфікація:

Для успішного виконання обов’язків кандидат(ка) повинен(на) відповідати на прийнятному рівні всім вимогам. Наведені нижче вимоги до кваліфікації відображають необхідні знання, навички та/або здібності, необхідні для виконання основних обов’язків.

Обов’язково:

Мінімум п’ять років досвіду в деяких або всіх із перелічених нижче сфер:

  • підготовка звітів щодо політик/досліджень для осіб, що приймають рішення (для міжнародних донорів та/або національних державних органів);
  • управління процесами навчання на досвіді в рамках донорської програми;
  • забезпечення гнучкого та адаптивного підходу до програмної діяльності;
  • робота в стабілізаційних програмах, програмах із врегулювання конфліктів або подібних програмах;
  • Сильні навички міжособистісного спілкування: здатність співпрацювати з різноманітним колективом українських і міжнародних співробітників, незалежно від їхнього досвіду та рівня посади.
  • Вільне володіння англійською мовою, необхідне для всіх співробітників ФПСУ.
  • Відмінні комунікативні та письмові навички – зокрема, написання документів англійською мовою на високому рівні.

Бажано

  • Дуже бажано знання української мови.
  • Досвід роботи в попередніх програмах FCDO (CSSF), зокрема в Українію
  • Досвід роботи з зацікавленими сторонами різного рівня; місцевими суб’єктами, місцевими та міжнародними НУО, бажано в Україні.
  • Навички управління, вирішення проблем та стратегічного планування.

Період роботи/ рівень залученості (LOE): Це довгострокова посада з повною зайнятістю.

Місце роботи: Основне місце роботи на цій посаді з повною зайнятістю – Київ (Україна) з відрядженнями до інших частин України.

Деталі подання заявки:

Подайте заявку за наступним посиланням до 3 червня. Для ролей, що вимагають знання англійської мови, англомовні резюме є бажаними (але не обов’язковими). Ми заохочуємо подавати заявки людей з інвалідністю. Заявки будуть розглядатися на постійній основі. Будь ласка, не телефонуйте. Chemonics зв’яжеться з фіналістами. 

PFRU-2 Recruitment – Candidate Application

 

Background

The Partnership Fund for a Resilient Ukraine – Phase 2 (PFRU-2) is a multi-year, multi-donor funded programme managed by the UK’s Foreign, Commonwealth and Development Office (FCDO) and governed in collaboration with the Government of Ukraine.  

Principal Services and Responsibilities (Essential Functions):

 As a stabilisation-informed programme operating in a challenging and fluid context, PFRU is committed to flexible and adaptive programming. To do this, it must consistently reflect and learn on its activities and feed this learning back into decision-making and implementation. This requires tools and processes that facilitate this learning and adaptation. Moreover, as a major programme delivering on the ground in Ukraine’s most war-affected regions, PFRU has deep experience of ‘what works’, and is generating considerable learning that is useful to various Ukrainian and international decision-makers. PFRU-2’s Outcome 4 on ‘generating and sharing lessons’ focuses on both of these elements, i.e. PFRU’s internal learning processes and its sharing of data and lessons with others. The full Outcome 4 statement is as follows: “Local resilience needs, perceptions and risks are understood, and lessons drawn from PFRU activities; this information is used to inform PFRU and shared with relevant policy-makers and programmes to encourage national policies (e.g. on recovery and reintegration) which take account of local dynamics.” 

PFRU’s Learning Adaptation and Policy (LAP) Team brings together PFRU’s cross-cutting experts, including: Research; Monitoring Evaluation and Learning (MEL); Stabilisation & Conflict Sensitivity; Strategic Communications; and Environment. The LAP Team works closely with PFRU’s thematic project teams, both to ensure that cross-cutting considerations are built into the design and delivery of PFRU activities and to share learning and good practices across PFRU. Although all PFRU teams contribute to the delivery of Outcome 4, the LAP Team has primary responsibility for facilitating and overseeing achievement against this outcome.  

 The Learning Manager will play a critical role in driving PFRU-2’s achievements under Outcome 4. They will lead day-to-day activity under this outcome, coordinating across PFRU to ensure the quality, and consistent use, of learning tools, processes and products. This will involve working closely with the head of the LAP team (DTL LAP), who is ultimately accountable for Outcome 4; the Learning Manager will also be asked to support other LAP team activities as required. 

 Key tasks for the Learning Manager are as follows: 

Coordinating delivery of Outcome 4

  • In cooperation with thematic teams, maintain an up-to-date workplan that identifies all relevant PFRU-2 activities corresponding to the delivery of Outcome 4. This includes all internal learning and adaptation activities, and all planned research and lessons products.
  • In cooperation with the MEL Team, monitor delivery against Outcome 4 – and highlight to the DTL LAP any areas of concern or particular importance.
  • In cooperating with the MEL Team and the Reporting Team, prepare sections on Outcome 4 progress for Quarterly Reports and other reporting to Financing Partners.  

 Driving learning and adaptation

  • Develop tools and processes to support internal learning and adaptation. 
  • Working with thematic teams and the Research and MEL teams, identify areas/issues where learning processes are particularly important (e.g. they are critical for PFRU’s success, they rest on assumptions which may not hold true (including contextual assumptions), and/or they are deliberately piloting a new approach), and agree how and when learning processes will take place. 
  • Facilitate learning processes as required, and/or agree with others how learning processes will be managed and facilitated. 
  • In cooperation with the Senior Stabilisation Adviser (who leads facilitation of quarterly reviews) and the DTL LAP, prepare, and contribute to the delivery of, quarterly reviews. These alternate between internal reviews and higher-level ‘strategic reviews’ including Financing Partners.   
  • Ensure that learning is written up and shared in accessible formats, including quality assurance of all learning products. 
  • Ensure that lessons are fed into programme decision-making, and (where possible) capture evidence of how this has led to adaptive programming. 
  • Support the thematic teams with feeding learning into national policy designs and adaptations. 

 Preparation and sharing of data and lessons 

  • Maintain an overview of existing and upcoming research, data and lessons products.
  • Work with lead authors to ensure that they have considered how best to share PFRU’s data with others, including: identifying key target audiences; considering what formats and messages are most relevant for this audience; and dissemination strategies.
  • Write and/or edit, format and quality assure all relevant external products, particularly those that are intended to inform policy and programming (of either the Government of Ukraine and/or international donors). 

 Supporting broader LAP/cross-cutting activity 

  • Support broader LAP/cross-cutting activity as required, as directed by DTL LAP.

Required Skills and Qualifications

To provide the services successfully, an individual must be able to meet each of the requirements satisfactorily. The qualifications listed below are representative of the required knowledge, skills, and/or abilities needed to provide the principal services.   

 Essential 

At least five years’ experience in some or all of the following:  

  • Preparing policy/research reports for a decision-making audience (for international donors and/or national governments);
  • Managing learning processes within a donor programme;
  • Delivering flexible and adaptive programming
  • Working on stabilisation, conflict or similar programmes;
  • Strong interpersonal skills: ability to work cooperative with a diverse team of Ukrainian and international staff, across all levels of experience and seniority;
  • Fluent English essential for all PFRU staff;
  • Excellent communication and writing skills – in particular writing in English to a high standard; 

 Desirable 

  • Ukrainian language skills are highly desirable. 
  • Experience working on prior FCDO (CSSF) programmes, particularly in Ukraine.   
  • Experience working with different levels of stakeholders; local actors, local and international NGOs, preferably in Ukraine.   
  • Managerial, problem solving and strategic planning skills.  

 Duration of Assignment/LOE: This will be a full-time, long-term position.

Location of Assignment: The principal full-time location of this assignment is Kyiv, Ukraine, with travel to other parts of Ukraine.

 Application Details: 

Apply using the following link by June 3rd. For roles requiring English language skills, English language CVs are preferred (but not required). We encourage to apply people with disabilities. Applications will be considered on a rolling basis. No telephone inquiries, please. Chemonics will contact finalists. 

PFRU-2 Recruitment – Candidate Application


Останні публікації цього розділу:

Кейс-менеджер/ка у сфері захисту дітей

Тренер/ка для проведення просвітницького заходу у сфері забезпечення прав дитини

Послуги аналітика/ині

Fundraising and Partnership Manager / Менеджер(-ка) із фандрейзингу та партнерств

Кейс-менеджер/-ка

Консультант/-ка із роботи з потенційними прийомними батьками