Менеджер/ка із закупівель
Громадська спілка «Фонд підтримки реформ в Україні» (ГС «ФПРУ») оголошує конкурс на вакансію Менеджера/ки із закупівель!
ГС «ФПРУ» — незалежна неурядова спілка, заснована у 2015 році. Першочерговою метою є сприяння розвитку України та зростанню благополуччя її громадян шляхом надання підтримки у розробці та впровадженні реформ в Україні.
Основне завдання:
Забезпечення прозорої, ефективної та своєчасної організації закупівельної діяльності Фонду відповідно до вимог законодавства, політик донорів та внутрішніх регламентів організації, а також підтримка принципів доброчесності, конкурентності та раціонального використання ресурсів.
Кваліфікаційні вимоги:
- Вища освіта у сфері економіки, фінансів, менеджменту, логістики або суміжних напрямках;
- Підтверджений досвід роботи у проєктах;
- Мінімум 2 роки досвіду роботи на аналогічній посаді;
- Знання англійської мови на рівні не нижче рівня Intermediate та професійне володіння українською;
- Хороші аналітичні, організаційні та комунікативні здібності;
- Знання основ діловодства;
- Хороші навички міжособистісного спілкування, включаючи хорошу координацію та ефективну комунікацію із зацікавленими сторонами;
- Знання офісних комп’ютерних програм;
- Проактивність та відповідальність до поставлених задач
Перелік ключових обов’язків:
- організація та проведення закупівель відповідно до внутрішніх політик Фонду, вимог донорів та чинного законодавства;
- забезпечення прозорості та дотримання встановлених процедур закупівель;
- координація процесів закупівлі обладнання, матеріалів, послуг для потреб організації та проєктів;
- підготовка технічних завдань, специфікацій та інших необхідних документів для проведення закупівель;
- ведення та оновлення бази даних постачальників, включно з умовами співпраці та історією виконання договорів;
- контроль наявності та відповідності супровідної документації (цінові пропозиції, рахунки, акти виконаних робіт тощо) та контроль виконання умов договорів, термінів поставок та надання послуг;
- відстеження ризиків у процесі закупівель та підготовка пропозицій щодо їх мінімізації;
- підготовка регулярних аналітичних звітів про стан закупівель для керівництва та донорів;
- пошук і відбір постачальників, проведення переговорів, отримання цінових пропозицій;
- оцінка та кваліфікація постачальників з урахуванням критеріїв якості, вартості та термінів виконання;
- підтримка ефективної комунікації з контрагентами на всіх етапах закупівельного процесу;
- взаємодія з внутрішніми підрозділами організації для визначення потреб у товарах та послугах;
- регулярна координація дій з керівництвом та своєчасне інформування щодо стану закупівель;
- забезпечення збереження та конфіденційності закупівельної документації;
- представництво Фонду у питаннях, що стосуються закупівель;
- дотримання принципів доброчесності, економічності та ефективності.
Умови зайнятості та оплати праці обговорюються на співбесіді.
Організація залишає за собою право запрошувати на співбесіду тільки відібраних кандидатів. Якщо відповідного кандидата/кандидатку буде знайдено раніше, вакансія буде закрита до закінчення терміну подачі документів.
Якщо Вас зацікавила ця вакансія, надсилайте своє резюме та супровідний лист із зазначенням бажаного рівня оплати на електронну адресу [email protected], вказавши у темі листа: « ПІБ Менеджер із закупівель FSR».
Надсилаючи резюме, Ви надаєте згоду на обробку персональних даних Фондом підтримки реформ в Україні або партнером з розвитку.
Кінцевий термін подачі аплікаційних документів: 24.09.2025.