Координатор/ка з розробки соціальних паспортів до Благодійної організації «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез»
ЗАВЕРШЕНО
Координатор/ка з розробки соціальних паспортів
Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» (БО «БФ «ССС») оголошує відкритий конкурс на посаду координатора/ки з розробки соціальних паспортів (Старший менеджер у соціальній сфері) в проєкт “Підтримка спроможності системи соціального захисту населення щодо реєстрації внутрішньо переміщених осіб”, який реалізується БО “БФ “ССС” за фінансової підтримки УВКБ ООН.
Тип договору: трудовий договір
Термін договору: лютий 2024-грудень 2024 року
Про нас:
Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.
Команда БО “БФ “ССС” працює як на локальному рівні з регіональними координаторами, так і на національному – із залученням наших національних експертів. Наш основний напрямок — робота із внутрішньо переміщеними особами, а також з вразливими категоріями населення.
Робота у БО “БФ “ССС” — це можливість можливість допомогти сотням тисяч людей, які зараз потребують підтримки. Наша організація постійно зростає та додає в наше широке портфоліо нові проєкти як на всеукраїнському, так і на локальному рівні, які ми реалізуємо в партнерстві з міжнародними організаціями.
Більше про нас: https://sss-ua.org/
Обовʼязки:
- Адаптація методології до потреб цільових громад та її презентація представникам цільових громад.
- Проведення тренінгів щодо складання соціальних паспортів для представників цільових громад
- Розробка планів підготовки соціальних паспортів у цільових громадах.
- Загальна координація заходів з розробки соціальних паспортів у цільових громадах.
- Верифікація та модерування публічних обговорень звітів за результатами проведених заходів та проектів соціальних паспортів в громадах.
Повний обсяг посадових обов’язків буде наданий на запит кандидата
Вимоги до кваліфікації:
- Вища юридична освіта.
- Від 3-х років відповідного професійного досвіду в гуманітарному секторі.
- Звертаємо Вашу увагу на те, що ця вакансія передбачає проведення низки перевірок, зокрема перевірка рекомендацій від попередніх працедавців та даних щодо судимостей.
- Ініціативність та оперативність.
- Вміння працювати як у команді, так і самостійно.
- Вміння результативно працювати з обмеженим прямим контролем.
- Знання кластерної системи.
- Навички управління проєктами, аналізу, вирішення проблем і ведення переговорів.
- Досвід роботи з міжнародними програмами, зокрема їхня координація, звітність та моніторинг.
- Відмінні навички письма та спілкування українською й англійською мовами.
- Комп’ютерна грамотність у Microsoft Office, GS.
- Наявність ФОП 3 групи або готовність відкрити.
Резюме необхідно надіслати до 30 січня 2024 року на електронну адресу: [email protected] (у темі листа обов’язково вказувати «Вакансія – Координатор/ка з розробки соціальних паспортів»).
Конкурс відбуватиметься у три етапи: перший – оцінка резюме, другий етап – співбесіди з кандидатами, запрошеними за результатами першого етапу, третій етап – надання рекомендацій.