Координатор/ка гарячої лінії
ЗАВЕРШЕНО
В межах проєкту “Життєво важлива, гендерно чутлива та інклюзивна допомога у сфері СРЗ та ГОН для постраждалих від конфлікту людей усіх статей в Україні та Польщі”, що реалізується Благодійним Фондом “Здоров’я жінки і планування сім’ї” спільно з міжнародною гуманітарною організацією CARE за підтримки Федерального міністерства закордонних справ Німеччини відкривається конкурс на посаду Координатора гарячої лінії з питань сексуального та репродуктивного здоров’я.
1. Вступ
Координатор гарячої лінії працюватиме під керівництвом координатора проєкту для реалізації запланованих заходів за проєктом з метою запуску і підтримки роботи телефонної гарячої лінії для консультацій з питань сексуального та репродуктивного здоров’я / СРЗ, таких як профілактика та лікування ІПСШ, сучасні методи контрацепції, безпечні методи переривання вагітності, безпечна вагітність і пологи, грудне вигодовування, в тому числі з урахуванням потреб людей, постраждалих від домашнього та гендерного зумовленого насильства та людей у віддалених районах або на непідконтрольних уряду України територіях, які не мають доступу до спеціалізованих медичних послуг.
Координатор гарячої лінії зобов’язаний виконувати свої обов’язки, дотримуючись рекомендацій по боротьбі з інфекційними захворюваннями, включаючи COVID-19. Посадова інструкція може періодично переглядатися з урахуванням змін та вимог до виконання послуг. Обраний фахівець буде поінформований про обов’язки дотримання організаційної політики. Дотримання принципів прав людини, визнанні рівності та різноманіття є частиною повсякденної практики проєкту.
Місце розташування/надання послуг – м. Київ (можливі періодичні відрядження до Дніпропетровської та Запорізької областей).
Посада на часткову зайнятість.
2. Обсяг робіт
Основним завданням Координатора гарячої лінії є підготовка, запуск, налагодження та контроль роботи телефонної гарячої лінії у відповідності до цілей та завдань проєкту.
Координатор гарячої лінії підпорядковується та працює у тісній співпраці з координатором проєкту.
3. Основні обов’язки:
- Участь у доопрацюванні концепції гарячої лінії у співпраці із командою проєкту;
- Організація, участь та контроль якості створення посібників та методичних матеріалів для консультантів гарячої лінії із вичерпною інформацією про ті аспекти СРЗ та пов’язаних послуг (включаючи перенаправлення), що мають бути включені у такі матеріали у відповідності до концепції гарячої лінії та цілей проєкту;
- У співпраці із командою проєкту – організація технічного забезпечення роботи гарячої лінії, забезпечення її належного функціонування;
- У співпраці із командою проєкту – відбір та формування команди консультантів гарячої лінії;
- Організація навчання/тренінгів для відібраних консультантів гарячої лінії у відповідності до цілей та завдань проєкту;
- Створення та контроль ведення реєстру звернень на гарячу лінію;
- Спільно із командою проєкту, здійснення поточного моніторингу якості роботи гарячої лінії, наданих консультантами послуг (консультацій), збір, обробка та аналіз отриманих відгуків, а також планування та вжиття заходів для покращення якості роботи гарячої лінії;
- Збір та аналіз результатів роботи гарячої лінії, підготовка проміжних (щомісячних, фінального та ін.) звітів щодо роботи гарячої лінії;
- Участь у розробці та втіленні інформаційної кампанії в межах проєкту, спрямованої на поширення інформації про запуск та роботу гарячої лінії;
Загальне залучення до проєкту:
- Забезпечення взаємодії команди гарячої лінії з командою проєкту;
- Надання консультацій в межах планування та втілення діяльності у відповідності з робочим планом проєкту;
- Участь у тренінгах та інших заходах проєкту (за потреби);
- Співпраця з координатором проєкту в частині комунікації із представниками цільових груп з метою моніторингу їх нагальних потреб.
Технічна допомога
- Здійснювати збір і попередню обробку інформації, що надходить на гарячу лінію, а також узагальнювати та систематизувати таку інформацію;
- Оновлювати інформацію, яка може слугувати ресурсом для роботи гарячої ліній.
Співпраця із командою проєкту в межах виконання діяльності за проєктом
- Розроблення з командою проєкту системи перенаправлення для належної переадресації до послуг чи інформації, яку може потребувати постраждала особа;
- Спільне вирішення ситуацій, які виникають в ході надання консультацій чи по ходу роботи гарячої лінії;
- Обмін рекомендаціями для покращення надання консультацій та допомоги особам, що постраждали внаслідок конфлікту.
Звітування
- Здійснювати моніторинг діяльності гарячої лінії, аналіз звернень та якості наданих консультаційних послуг, систематизувати інформацію у формі звіту з наданням пропозицій на наступний період;
- Сприяти підготовці своєчасних та якісних щомісячних та фінального звітів про роботу гарячої лінії для подання донорам та партнерам.
Професійні вимоги
- Управлінські навички, включаючи здатність здійснювати стратегічне керівництво та створювати сильні команди, досвід консультування;
- Вища освіта в галузі охорони громадського здоров’я / охорони здоров’я / соціальної роботи / психології / управління / економіки тощо;
- Щонайменше 3 роки досвіду роботи в галузі охорони громадського здоров’я / охорони здоров’я / соціальної роботи та управління регіональною діяльністю з визнаною технічною експертизою;
- Гарні комунікаційні навички, у тому числі вміння комунікувати з людьми, які перебувають у стресі;
- Навички підготовки письмових документів, звітів, презентацій тощо;
- Вільне володіння письмовою та розмовною українською мовою, знання англійської мови буде вагомою перевагою.
Дата початку роботи – 01 травня 2023р.
Тривалість – 8 місяців (з можливістю продовження терміну співпраці із Фондом)
Резюме просимо надіслати не пізніше 25 квітня 2023 року за такими адресами:
- Тетяна Слободян [email protected]
- Анжеліка Мазньова [email protected]