Консультант/ка – бізнес-аналітик/иня

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Проєкт «Кредитування сільськогосподарських виробників (КЕП)» в Україні, що реалізується Всесвітньою радою кредитних спілок (WOCCU) за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), прагне посилити спроможності сектору кредитних спілок в Україні шляхом створення прозорішої нормативно-правової бази для діяльності кредитних спілок в Україні, що сприятиме їхньому зростанню, а також зниженню ризиків, одночасно покращуючи доступ до фінансування для сільськогосподарського та сільського мікро, малого та середнього бізнесу (ММСП) з боку кредитних спілок.

Проєкт КЕП працює з партнерськими об’єднаними кредитними спілками (ОКС) і надає їм технічну допомогу у відповідності до рекомендацій інвестора з метою підвищення інституційної спроможності установ для отримання коштів від третіх осіб, управління цими коштами та мінімізації їхніх операційних ризиків.

Нові нормативно-правові акти, прийняті  Національним банком України у лютому 2024 року, запроваджують вимоги до системи управління кредитними спілками та вимагають від кредитних спілок документування їхніх бізнес- та операційних процесів з описом запроваджених внутрішніх контролів. Це також вбачається критично необхідним для забезпечення безперервності діяльності щодо адміністрування Фонду ліквідності, що фінансується USAID та Всесвітньою радою кредитних спілок, та операційної стійкості відповідно до викликів, обумовлених війною.

За підтримки КЕП, УОКС також взяла участь у ініціативі щодо цифровізації, що включає перехід на нову автоматизовану облікову систему (CBS). Належне документування ключових бізнес- та операційних процесів вбачається критично важливим для використання в якості дорожньої карти для їх автоматизації в CBS, таким чином, мінімізуючи операційні ризики через запровадження внутрішніх контролів.

ОБСЯГ РОБІТ

Попередній обсяг робіт спрямований на перегляд та документування операційних та бізнес-процесів організації з урахуванням її поточних цілей, регуляторних вимог та усталеної ділової практики. Це завдання включає таке:

  • У тісній співпраці з керівництвом ОКС ідентифікувати, проаналізувати та здійснити мапування поточних (“as is”) бізнес- та операційних процесів та відповідних внутрішніх контролів в УОКС.
  • Надати консультації керівництву УОКС щодо виявлення пробілів та слабкостей у внутрішніх контролях, що застосовуються до бізнес- та операційних процесів.
  • Задокументувати поточні бізнес- та операційні процеси, застосовані в їх межах внутрішні контролі, згідно з формою, погодженою з керівництвом УОКС (наприклад, схеми, мапи, описи процесів).

У ході виконання завдання, консультант має також, по мірі необхідності, проводити консультації та обговорення з УОКС щодо наявних політик, процедур, процесів та внесення в них змін.

ВИМОГИ

  • Вища освіта в галузі управління та адміністрування (фінанси, економіка) або іншої суміжної галузі;
  • Мінімум 3 років роботи в операційний діяльності, комплаєнсі або на суміжних ролях у фінансовій сфері, консалтингу та/або в якості регулятора.
  • Досвід та навички у документуванні процесів є обов’язковим.
  • Попередній досвід роботи в якості операційного директора у банках або інших фінансових установах, знання нормативної бази щодо систем внутрішнього контролю – бажано, але не обов’язково.
  • Попередній досвід роботи з проєктами міжнародної технічної допомоги – бажано, але не обов’язково.
  • Відмінні навички бізнес-аналізу, комунікацій та ведення переговорів, розробки методологій.
  • Вміння дотримуватися термінів та командно працювати для досягнення спільної мети.
  • Рідна українська мова, досвід роботи в Україні.
  • Культурна чутливість і здатність працювати з багатьма зацікавленими сторонами в Україні та розуміти їхні різні позиції/точки зору.
  • Реєстрація як ФОП (3-я група) – бажано

ПЕРІОД РОБОТИ

Очікується, що завдання будуть виконані до 31 травня 2024 року.

Із консультантом укладається договір про надання послуг. Оплата послуг здійснюється за результатами надання послуг та після  підписання Акту прийому-передачі надання послуг.

Звіт за результатами ідентифікації та аналізу поточних бізнес- та операційних процесів.

Детальна документація щодо бізнес- та операційних процесів та застосовані в їх межах внутрішні контролі у формі схем, описів процесів.

ВИМОГИ ДЛЯ ПОДАЧІ ЗАЯВКИ

Щоб подати заявку, надішліть, будь ласка, до 15 березня 2024 року наступні документи на електронну адресу [email protected] та зазначте у темі листа «Business analysis consultant»:

  • Копія резюме;
  • Пропозиція, що включає супровідний лист із детальним описом того, чому ви зможете виконати роботу, у т. ч. відповідний досвід роботи;
  • Запропонована цінова пропозиція за годину роботи;
  • Контактна інформація 2-3 осіб, які зможуть надати рекомендації.

Цей запит на тендерну пропозицію жодним чином не зобов’язує Всесвітню раду кредитних спілок укладати контракт, а також не зобов’язує Всесвітню раду кредитних спілок відшкодовувати будь-які витрати, понесені під час підготовки та подання заявки. Всесвітня рада кредитних спілок залишає за собою право змінювати будь-яку частину запиту на участь у тендері під час укладання договору, якщо це буде необхідно.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель