Комунікаційний/а менеджер/ка
Громадська спілка «Центр розвитку інновацій» (cid.center) запрошує долучитись до своєї команди комунікаційного менеджера/менеджерку.
Запрошуємо до команди аналітичного центру, який понад 10 років розвиває цифрову демократію, інноваційну економіку та культуру управління на основі даних з використанням цифрових технологій. Наша команда вдало поєднує різні ідеї, дані та цифрові рішення в проєкти, що змінюють підходи до ефективного управління й розвитку громад.
Наша місія: сприяти людиноцентричному розвитку України як демократичної держави з інноваційною економікою через посилення євроінтеграційних процесів, цифрової демократії та впровадження управління на основі даних із використанням цифрових рішень. Наші цінності та принципи: демократія, свобода, довіра, ефективність, відповідальність та партнерство.
Ключові напрями діяльності організації:
- Цифрова демократія та соціальна згуртованість
- Євроінтеграція, залучення інвестицій та Інноваційна економіка
- Управління на основі даних та цифрова трансформація
Якщо ви поділяєте нашу місію та цінності, маєте експертизу в розробці стратегічних комунікацій і прагнете популяризувати інноваційні рішення в галузях цифрової демократії, інноваційної економіки та управління на основі даних – долучайтеся до нашої команди!
Ми шукаємо енергійного та креативного професіонала, здатного розробляти комунікаційні стратегії, промо кампанії, створювати чіпкі меседжі й контент, що резонує зі стейкхолдерами, бенефіціарами та медіа.
Основні обов’язки :
- Розробка комунікаційної стратегії організації на основі цінностей, місії та візії.
- Проведення ребрендингу й створення брендбуку, бренд-стратегії та message box.
- Формування матриці цільових аудиторій і вибір оптимальних каналів комунікації й єдиних комунікаційних меседжів.
- Розробка контент- та медіапланів проєктів у межах загальної стратегії організації та в рамках кожного окремого проекту.
- Формулювання та підтримка єдиних ключових повідомлень, забезпечення їхньої узгодженості в усіх матеріалах.
- Написання й редагування інформаційних матеріалів: пресрелізів, статей, історій успіху бенефіціарів, експертних коментарів.
- Наповнення веб-сайту організації, а також ведення й просування сторінок у Facebook, LinkedIn та Instagram, моніторинг і аналіз залученості аудиторії.
- Організація та інформаційний супровід публічних заходів (пресконференції, брифінги, круглі столи тощо) та навчальних заходів (тренінги, вебінари тощо).
- Налагодження партнерств із громадськими організаціями, владою та бізнесом, формування й ведення бази контактів ЗМІ.
- Координація роботи дизайнера, контроль якості візуальних матеріалів згідно з бренд-стандартами організації.
- Аналіз ефективності комунікацій за ключовими метриками та оптимізація стратегій на основі даних.
- Підготовка звітних і промоційних матеріалів для донорів, партнерів і внутрішніх команд.
Вимоги:
- Вища освіта (гуманітарна, соціальна, журналістська або інша суміжна спеціальність).
- Мінімум 2 роки досвіду роботи у сфері журналістики, комунікацій або суміжних галузях.
- Вільне володіння українською мовою, володіння англійською мовою є перевагою.
- Високий рівень письмових і усних комунікаційних навичок.
Фахові компетенції:
- Досвід розробки, впровадження та оцінки ефективності комунікаційних стратегій, контент- та медіапланів.
- Досвід побудови матриці цільових аудиторій і каналів комунікації, меседж-боксу для кожної цільової аудиторії.
- Досвід взаємодії із зацікавленими сторонами, включно з медіа, партнерами, донорами, органами влади.
- Досвід створення брендбуку, бренд-стратегії та побудови меседж-боксу організації.
- Володіння аналітичними інструментами для оцінки результатів комунікаційної діяльності.
- Високий рівень володіння комп’ютером, зокрема: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Google сервісами, інструментами з медіа моніторингу та аналізу метрик, робота з пошуковими системами, базові навички користування графічними редакторами (Canva, Photoshop тощо).
Умови роботи:
- Офіс розташований у центрі Києва зі зручним доступом громадським транспортом.
- Гібридний формат: поєднання роботи в офісі та віддалено. Свіжа кава, чай та легкі перекуси в офісі.
- Робочий графік з 09:00 до 18:00 з годинною перервою на обід.
- Компанія організовує для своїх співробітників курси англійської мови для підтримки та підвищення рівня володіння.
- Конкурентна заробітна плата.
- Можливості професійного розвитку: участь у тренінгах, конференціях і внутрішніх воркшопах.
- Щорічні тімбілдінги та виїзди для згуртування й стратегування команди.
Для участі у конкурсі необхідно заповнити аплікаційну форму за посиланням, та надіслати з CV разом з мотиваційним листом до 23.59 15 серпня 2025 року на електронну адресу: [email protected].
У темі листа просимо зазначити: «Комунікаційний менеджер/менеджерка»_ваше ПІБ.
За результатами розгляду документів до співбесіди буде запрошено лише кандидатів/кандидаток, які успішно пройдуть перший етап відбору.
З нетерпінням чекаємо вас у нашій команді!