Кар’єрний/-а радник/-ця

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Благодійний фонд “Посмішка ЮА”, запрошує Кар’єрного/у радника/цю в проєкт Захист та забезпечення життєдіяльності постраждалих внутрішньо переміщених дітей та дорослих у Тернопільській області, який/а буде надавати послуги з забезпечення комунікації та співпраці з бенефіціарами;  розробки, планування та реалізація заходів пов’язані з пошуком роботи у Тернопільській області; контроль досягнення ефективних результатів та запланованих показників; ведення проєктної документації, реєстрація заходів; індивідуальний супровід та консультації щодо працевлаштування; організація тренінгів та навчальних заходів для бенефіціарів.

Локація: м. Тернопільська область

Вимоги до виконавців:

- вища освіта в галузі “Соціальна робота”, “Соціальна педагогіка”, “Психологія”, “Соціологія”, “Менеджмент”, “Управління персоналом”, або за іншими напрямами гуманітарної підготовки;
- від двох років досвіду у подібній сфері;
- сильні навички міжособистісного спілкування;
- відкритість, готовність надавати якісні консультації;
- розсудливе, самостійне та швидке прийняття рішення в екстрених та кризових ситуаціях;
- здатність продуктивно працювати в команді, а також під мінімальним контролем;
- досвід роботи з гуманітарними організаціями та знання гуманітарних питань  від 1 року;
- досвід роботи в HR (масовий підбір персоналу, навчання, кадрове діловодство) буде перевагою
- міцні навички роботи з комп’ютером;
- сильні аналітичні та організаційні здібності.

Пропозиція має містити:
резюме, в якому вказано досвід вказаний в вимогах.

Пропозиції необхідно надіслати на електронну адресу [email protected] з приміткою у темі листа «Кар’єрний/у радник/ця Тернопільська обл.».


Останні публікації цього розділу:

Citizеns Engagеment Expert, STTA

Старший/ша експерт/ка реформи державного управління

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка