Головний_на фахівець_чиня проекту з питань відновлення житла / Shelter and Settlement Coordinator

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
DarynaH

Vacancy_dfrfycsz вакансія
Головний_на фахівець_чиня проекту з питань відновлення житла / Shelter and Settlement Coordinator

Данська Рада у справах біженців (ДРБ) є провідною міжнародною гуманітарною організацією, основною метою якої є захист, підтримка та просування довгострокових рішень для постраждалого від переміщення населення.

ДРБ існує в Україні з 2014 року. На даний момент у ДРБ працює понад 700 співробітників загалом на території України. У 2024 році DRC продовжить суттєве розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації в секторах соціально-правового захисту, засобів до існування, відновлення житла та гуманітарного роззброєння і розбудови миру (гуманітарного розмінування), надаючи пряму підтримку відповідальним особам та громадським організаціям (ГО), а також їх партнерам. ДРБ надалі розвиватиме довгострокові рішення, адаптуючи їх до ситуації, що змінюється.

Наразі ДРБ шукає висококваліфікованого Головного фахівця проекту з питань відновлення житла для роботи в нашому офісі у Києві.

Загальні цілі посади:

Ви забезпечуватимете технічний та стратегічний нагляд за реалізацією проекту з питань відновлення житла ДРБ в Україні. Ви відповідатимете за якісне реагування на потреби житлового забезпечення шляхом розробки стандартних операційних процедур (СОП), керівних принципів та інструментів, а також підтримуватимете програмні команди у розбудові потенціалу та проведенні тренінгів у співпраці з іншими галузевими керівниками. Ви допомагатимете розробляти якісні пропозиції та концептуальні документи у співпраці з грантовими командами, Керівником з програмної діяльності та іншими технічними координаторами.

Крім того, у координації з Керівником з програмної діяльності ви розроблятимете стратегію з питань відновлення житла в ДРБ, яка враховує як гуманітарні потреби, так і потреби розвитку/вирішення проблем вразливих груп населення, а також відстежуватимете прогрес у виконанні заходів, пов’язаних з її реалізацією/введенням у дію. Ви також сприятимете забезпеченню успішної інтеграції проекту з питань відновлення житла з іншими секторами реагування ДРБ (наприклад, захистом, протимінною діяльністю, економічним відновленням).

Вашими основними обов’язками будуть:

Координація, розробка програм та стратегія 

- Брати участь у відповідних кластерних зустрічах та технічних робочих групах. Мати глибоке розуміння стандартів кластера для розробки програм та підтримки програмних команд у їх послідовному застосуванні під час реалізації проектів.   

- Допомагати Керівнику з програмної діяльності та грантовому відділу розробляти високоякісні проекти з відновлення житла відповідно до стратегії ДРБ, визначених потреб та пріоритетів донорів.

- Допомагати ДРБ розробляти та впроваджувати стратегічні цілі та пріоритети у секторі житла та інфраструктури.

- Допомагати грантовому відділу у поданні високоякісних звітів відповідно до вимог донорів.

- Координувати з відділом моніторингу, оцінки, підзвітності та навчання (MEAL) ДРБ розробку та проведення високоякісних оцінок потреб для розробки програм, адвокації та визначення пріоритетів.

Технічна підтримка та забезпечення якості

- Надавати послідовну технічну підтримку та рекомендації програмним командам, забезпечуючи якісну технічну реалізацію житлових та інфраструктурних проєктів.

- Очолювати розробку та перегляд технічних інструментів (у координації відділом Моніторингу, оцінки, підзвітності та навчання), які відповідають стандартам кластерів, вимогам донорів, стандартам і критеріям підзвітності та вразливості тощо. Співпраця з командою з управління інформацією (ІМ) для забезпечення того, щоб інструменти були інтегровані в більш широку систему управління інформацією (ІМ) ДРБ.

- У взаємодії з координаторами операційних програм надавати підтримку в пошуку рішень проблем, пов’язаних із впровадженням.

- Здійснювати регулярні польові візити до районів діяльності ДРБ для налагодження тісної співпраці з програмними командами, забезпечення технічного навчання та підтримки, а також визначення сфер, які потребують посилення в рамках програми з питань відновлення житла.

- Забезпечувати інтеграцію діяльності команди з питань відновлення житла з іншими секторами ДРБ, такими як економічне відновлення, захист, гуманітарне роззброєння та миробудівництво

Про вас:

Щоб бути успішним на посаді Головного фахівця проекту з питань відновлення житла, ми очікуємо, що ви матимете щонайменше 5 років досвіду роботи на аналогічній посаді в складних кризових ситуаціях. Крім того, ми також очікуємо від вас наступне: 

  • Вищу освіту в галузі будівництва або еквівалентну, або 7+ років відповідного досвіду. 
  • Досвід участі в тендерах та управління підрядними роботами.
  • Досвід управління в будівельному контексті.
  • Продемонстровані навички вирішення проблем
  • Інноваційні, гнучкі та високі навички адаптації в складних умовах
  • Відмінні аналітичні навички, дотримання принципів гендерної рівності/справедливості
  • Продемонстровані навички застосування гуманітарних інструментів і стандартів у попередніх роботах
  • Навички представництва інтересів та відмінні навички комунікації та написання звітів
  • Вільне володіння англійською мовою (письмово та усно) є обов’язковим
  • Готовність до регулярних поїздок до сільської місцевості/віддалених об’єктів проекту

Для усіх посад ДРБ вимагається, щоб особи, які їх займають, володіли ключовими компетенціями, визначеними ДРБ: 

  • Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів з одночасним забезпеченням ефективності процесів.
  • Співпраця: Залучення відповідних сторін та їх заохочення до надання зворотного зв’язку.
  • Ініціативність: Особистий контроль ситуації та взяття на себе ініціативи, з одночасним прагненням до інновацій.
  • Спілкування: Вміння ефективно і чесно слухати та говорити.
  • Доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки стосовно цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та домагань. 

Ми пропонуємо:

  • Контракт: Однорічний контракт (до 30 червня 2025 року)
  • Рівень: F – неуправлінський 
  • Місце виконання обов’язків: Київ 
  • Дата початку: 1 липня 2024

Заробітна плата та умови відповідно до Умов працевлаштування Данської ради у справах біженців.

Процес подачі заявки:

Усі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою). Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться.

Щоб відгукнутися, натисність ТУТ

Кінцевий термін подачі заявок: 17 травня 2024

Будь ласка, зверніть увагу, що заявки будуть розглядатися на регулярній основі, і вакансія може бути закрита достроково, якщо буде знайдено відповідного кандидата. ДРБ залишає за собою право обрати кандидата до дати закриття вакансії.


Останні публікації цього розділу:

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад

Старший/а експерт/експертка (управління та фінанси) з дошкільної освіти до Команди підтримки відновлення та реформ Міністерства освіти і науки України