Fundraising and Partnership Manager / Менеджер(-ка) із фандрейзингу та партнерств

Зафіксувати у Google календарі!


Знімок екрана 2025-05-18 о 20.52.35
Fundraising and Partnership Manager / Менеджер(-ка) із фандрейзингу та партнерств

Ти не боїшся працювати з великим обʼємом інформації?
Любиш працювати з текстом та табличками?
Можеш додзвонитись і в Вашингтон, і в Сідней?

Якщо тобі знайомі такі слова як фандрейзинг, краудфандинг, грантрайтинг, а ще краще — ти вже маєш результати, які говорять самі за себе — тоді читай повну вакансію нижче й надсилай резюме.

Національна мережа розвитку локальної філантропії (скорочено Філантропи) — це мережева організація, що обʼєднує фонди громад України задля розвитку локальної філантропії та волонтерства в громадах, активізації жителів і підтримці громадських ініціатив.

Fundraising and Partnership Manager (Менеджер/менеджерка із фандрейзингу та партнерства) – це надважлива позиція для нас, оскільки відповідає за ефективне залучення ресурсів та встановлення довготривалих партнерств з донорами та партнерами організації.

Основні обов’язки – забезпечення фінансування для операційної діяльності та окремих проєктів.

  • Менеджмент наявних партнерств: побудова довготривалих відносин з бізнесом і донорами, регулярна комунікація, звітність та надання оновлень партнерам.
  • Залучення нових партнерів:Розробка та реалізація стратегії пошуку потенційних партнерів, участь у подіях, конференціях та професійних зустрічах, пошук бізнес-партнерів під потреби організації.
  • Грантрайтинг:  написання заявок разом з PM, обґрунтування бюджету та узгодження документів згідно з вимогами донора.
  • Супровід краудфандингу: супровід та аналіз краудфандингових кампаній, швидке реагування на екстрені потреби в коштах.

Необхідний досвід та навички:

  • Знання англійської мови від B2 (розмовна та письмова). 
  • Досвід роботи на аналогічній позиції з наявними результатами. 
  • Досвід у написанні грантових заявок та роботі з донорами.
  • Вміння розробляти фандрейзингові та краудфандингові кампанії.
  • Навички залучення бізнес-партнерів, ведення переговорів.
  • Вміння формувати бюджети та фінансову звітність.
  • Вміння вести ділову комунікацію, готувати релевантні пропозиції партерам. 
  • Комунікабельність, здатність будувати ефективні стосунки.
  • Орієнтація на результат.
  • Організованість та самодисципліна.
  • Здатність працювати в команді.

Важливо!
Щоб лишатися ефективним у своїй роботі, тобі необхідна можливість їздити у відрядження по Україні та за кордон за потреби.

Робота з нами має цілий ряд переваг:

  • Проактивний колектив, який завжди готовий прийти на допомогу.
  • Міжнародні відрядження, поїздки по Україні.
  • Оплата професійного навчання, постійний розвиток.
  • Компенсація психолога для підтримки твого ментального стану.
  • Ретрити з командою двічі на рік.
  • Відпустка, яку ти плануєш самостійно.
  • Конкурентоспроможну оплату, виплата щомісячно на ФОП.
  • Гнучкий графік, години роботи ти визначаєш самостійно, ми орієнтовані на результат, а не на години роботи.
  • Можливість працювати як в офісі в м.Київ (обладнаний генератором) так і віддалено за твоїм вибором.

Надсилай CV/резюме та бажаний рівень оплати праці на електрону адресу [email protected] до 25 травня. 

Чекаємо твоє CV!


Останні публікації цього розділу:

Кейс-менеджер/ка у сфері захисту дітей

Тренер/ка для проведення просвітницького заходу у сфері забезпечення прав дитини

Послуги аналітика/ині

Кейс-менеджер/-ка

Консультант/-ка із роботи з потенційними прийомними батьками