Фінансово-операційний/а менеджер/ка
Громадська спілка «Фонд підтримки реформ в Україні» (ГС «ФПРУ») оголошує конкурс на вакансію ФІНАНСОВО-ОПЕРАЦІЙНОГО МЕНЕДЖЕРА/КИ!
ГС «ФПРУ» — незалежна неурядова спілка, заснована у 2015 році. Першочерговою метою є сприяння розвитку України та зростанню благополуччя її громадян шляхом надання підтримки у розробці та впровадженні реформ.
Дана роль спрямована на налагодження системи фінансово-операційного управління проєктами, яка забезпечує ефективне використання бюджетів, повну фінансову прозорість, відсутність затримок у платежах і звітності, відповідність усім вимогам донорів і внутрішніх процедур організації.
Кваліфікаційні вимоги:
- вищу освіту у сфері фінансів, економіки, менеджменту, бухгалтерського обліку чи суміжних спеціальностях;
- щонайменше 3 роки досвіду фінансової та/або операційної підтримки проєктів (досвід у міжнародних/донорських організаціях буде перевагою);
- знання правил та процедур міжнародних донорів щодо фінансів, звітності та закупівель;
- знання англійської мови на рівні не нижче рівня Intermediate;
- досвід роботи з бюджетами, підготовкою фінансових звітів і аудитамиЗнання основ діловодства;
- хороші навички міжособистісного спілкування, включаючи хорошу координацію та ефективну комунікацію із зацікавленими сторонами;
- знання офісних комп’ютерних програм;
- організаційні, комунікаційні та аналітичні навички, уважність до деталей;
- проактивність та відповідальність до поставлених задач;
Перелік ключових обов’язків:
- контрактинг зовнішніх експертів проєктів, підготовка первинної документації з виконавцями, ведення документообігу організації та проєктів, ведення реєстрів;
- моніторинг бюджету та аналіз фінансової діяльності;
- управління розрахунками з постачальниками та підрядниками;
- контроль за наявністю первинних документів;
- допомога в підготовці та здійсненні платежів;
- контроль за використанням бюджетів проектів;
- забезпечення своєчасного звітування відповідно до вимог проєктів;
- забезпечення прозорості процесів відповідно до вимог донорів і законодавства;
- керування платежами постачальникам та контроль наявності супровідної документації, включаючи цінові пропозиції відповідно до процедур закупівель;
- регулярна координація дій з керівництвом організації та своєчасне надання оновлень з питань фінансів та операцій;
- надання інформаційно-консультаційної підтримки координаторам та виконавцям проєктів щодо проведення розрахунків та оформлення фінансових документів та іншої проєктної діяльності;
- координація закупівлі обладнання та розповсюдження інформаційних та інших матеріалів як для потреб організації, так і проєктів. Підбір товарів, специфікацій, підготовка та розміщення оголошень на сайті організації та інших інформаційних ресурсах, підготовка договорів та комунікація з постачальниками.
Робота в м. Києві. Умови зайнятості та оплати праці обговорюються на співбесіді.
Фонд залишає за собою право запрошувати на співбесіду тільки відібраних кандидатів. Якщо відповідного кандидата/кандидатку буде знайдено раніше, вакансія буде закрита до закінчення терміну подачі документів.
Кандидати з числа ветеранів або членів ветеранських спільнот заохочуються до подачі та матимуть перевагу відповідно до політики Фонду.
Якщо Вас зацікавила ця вакансія, надсилайте своє резюме та супровідний лист із зазначенням бажаного рівня оплати на електронну адресу [email protected], вказавши у темі листа: «ФІНАНСОВО-ОПЕРАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖЕР ».
Надсилаючи резюме, Ви надаєте згоду на обробку персональних даних Фондом підтримки реформ в Україні.
Кінцевий термін подачі документів: 31.012.2025.

