Фахівець/Фахівчиня проєктів програмної протимінної діяльності/HMA Officer

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Hanna Muzychenko

Vacancy_dfrfycsz3
Фахівець/Фахівчиня проєктів програмної протимінної діяльності/HMA Officer

Данська Рада у справах біженців (ДРБ) є провідною міжнародною гуманітарною організацією, основною метою якої є захист, підтримка та просування довгострокових рішень для постраждалого від переміщення населення.

ДРБ існує в Україні з 2014 року. На даний момент у ДРБ працює понад 700 співробітників загалом на території України. У 2024 році ДРБ продовжить суттєве розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації в секторах соціально-правового захисту, засобів до існування, відновлення житла та гуманітарного роззброєння і розбудови миру (гуманітарного розмінування), надаючи пряму підтримку відповідальним особам та громадським організаціям (ГО), а також їх партнерам.

Наразі ДРБ шукає Фахівця проєктів програмної протимінної діяльності для свого офісу в місті Київ.

Про роботу:

До Ваших обов’язків входитиме підтримка програмної діяльності сектору гуманітарного роззброєння та миробудівництва (ГРМ). Ви будете складати та переклади офіційні листи, брати участь у складанні комунікаційних матеріалів та забезпечувати своєчасну подачу звітів співробітниками ГРМ під технічним наглядом провідного фахівця проєктів з питань гуманітарного розмінування (ГР). Дана позиція вимагає здійснення польових виїздів (Чернігів, Суми, Харків, Дніпро, Миколаїв, тощо).

Вашими основними обов’язками будуть:

Підтримка програмної діяльності сектору гуманітарного роззброєння та миробудівництва (ГРМ)

  • Підтримка провідного фахівця ГРМ у моніторингу дозволів Центру протимінної діяльності на діяльність, пов’язану з гуманітарним розмінуванням, та підтримка зв’язків з персоналом ГРМ для своєчасного поновлення дозволів.
  • Підтримка провідного фахівця ГРМ щодо адміністративних вимог для отримання/ поновлення сертифікатів протимінної діяльності.
  • Підтримка провідного фахівця ГРМ та команд ГРМ під час моніторингових візитів органу з акредитації протимінної діяльності.
  • Під технічним наглядом провідного фахівця проєктів ГР, підготовка проєктів листів українською, російською або англійською мовами від імені менеджера програми ГРМ або керівника ГРМ та подання всіх офіційних повідомлень.
  • Співпраця з менеджером програми ГРМ, фахівцями ГРМ, польовими командами ГРМ та будь-яким іншим відповідним персоналом ГРМ (наприклад, на центральному та регіональному рівнях) для збору звітної інформації та підготовки високоякісних, своєчасних звітів для донорів, партнерів та уряду відповідно до вимог до звітності.
  • Відвідування внутрішніх та зовнішніх засідань сектору ГРМ за запитом керівника та менеджера програми ГРМ, та здійснення підтримки з ведення записів і порядків денних засідань та їх розповсюдження.
  • Підтримка керівника ГРМ та менеджера програми ГРМ з перекладом матеріалів сектору та усним перекладом під час зустрічей на внутрішньо-національному рівні, за необхідності.
  • Допомога в організації зустрічей для команди ГРМ.
  • Забезпечення своєчасного збору та належного упорядкування сертифікатів ГРМ разом з внутрішньою командою з управління якістю.
  • Забезпечення своєчасного збору та належної підтримки системи реєстрації ГРМ із зовнішніми сторонами, пов’язаними з протимінною діяльністю, як урядовими, так і неурядовими.
  • Здійснення стійкої і якісної комунікації та співпраці з урядовими та громадськими партнерськими організаціями, а також зовнішніми зацікавленими сторонами.
  • За необхідності підтримка зв’язку з підрозділом партнерства ДРБ щодо менеджменту організацій-партнерів в сфері протимінної діяльності.
  • Виконання будь-яких інших завдань підтримки програми ГРМ під технічним наглядом провідного фахівця ГРМ.

Логістична підтримка команди ГРМ

  • Підтримка логістики та організації поїздок, надання допомоги персоналу ГРМ з підготовки запитів на закупівлю, замовлення для сектору ГРМ.
  • Виконання завдань щодо логістики та адміністрування, забезпечуючи ефективне виконання заходів, таких як тренінги для партнерів з урядового сектору та сектору громадянського суспільства, дотримуючись плану роботи та моніторингу бюджету.
  • Підготовка документів щодо діяльності з навчання та тренінгів (наприклад, накази, кошториси, списки присутності, звіти) відповідно до українського бухгалтерського обліку, включаючи його перевірку бухгалтером ДРБ та збір усіх необхідних підписів.

Основні очікувані результати:

  • Офіційні листи українською або англійською мовами для забезпечення офіційного зв’язку між сектором ГРМ та ключовими зацікавленими сторонами в Україні.
  • Ведення записів і порядків денних засідань та їх розповсюдження.
  • Координація зустрічей, тренінгів та заходів.

Про Вас

Щоб бути успішним на цій посаді, ми очікуємо від Вас мінімум 2 роки практичного досвіду роботи на посаді адміністратора/логіста. Крім того, ми також очікуємо від вас наступне:

Обов’язково

  • Вища освіта в галузі управління проектами, бізнес-адміністрування або аналогічна професійна кваліфікація.
  • Відмінні навички роботи з MS Word, Excel та PowerPoint.
  • Письмові навички з англійської та української мов.
  • Управління часом та організаційні навички.
  • Повне професійне володіння англійською мовою.
  • Вільне володіння українською мовою.

Буде перевагою

  • Знання сектору протимінної діяльності в Україні.
  • Досвід роботи в гуманітарній НУО.
  • Знання українського національного законодавства та бухгалтерського обліку.

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: Залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв’язку.
  • Вміння взяти на себе ініціативу: Взяття на себе відповідальності та ініціативи з одночасним прагненням до інновацій.
  • Спілкування: Слухати і говорити ефективно і чесно.
  • Демонструвати доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки відповідно до цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, зловживань та домагань.

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: Річний контракт після успішного завершення початкового 3-місячного випробувального терміну.
  • Місце роботи: Київ (30% відрядження).
  • Дата початку роботи: вересень.
  • Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Процес подачі резюме:

Усі кандидати повинні завантажити супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою.

Подати резюме можна ТУТ

Резюме, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подання заявок: 8 вересня 2024.


Останні публікації цього розділу:

Молодший/а фахівець/чиня з питань безпеки

Керівник/ця групи з навчання інструкторів Навчання Ризикам пов'язаних з вибухонебезпечними предметами

Events and Logistics Assistant / Асистент/ка з логістики та організації заходів

Асистент/ка проекту

Finance Assistant / Фінансовий/а асистент/ка

Керівник/ця бухгалтерського підрозділу