Фахівець/чиня з публічних закупівель / Supply Chain Officer

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

Vacancy
Фахівець/чиня з публічних закупівель / Supply Chain Officer

Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.

Наразі Датська рада у справах біженців шукає Фахівця з публічних закупівель у місто Херсон.

Загальна мета вакансії:

Працівник відповідатиме за всі закупівлі товарів і послуг, складування, транспортування товарів і людей, управління автопарком і загальну матеріально-технічну підтримку програм ДРБ в Херсонській зоні діяльності. 

Ця роль сприяє забезпеченню ефективної роботи та наданню необхідної підтримки діяльності ДРБ в Херсонській області.  Він/вона зможе приймати самостійні рішення та діяти у своїй сфері діяльності, допомагаючи виконувати основні вимоги до організації та розвитку команди реагування.

Географічне охоплення: Базується у Херсоні. Місце роботи в м. Херсон з можливими поїздками до Херсонської та Миколаївської областей.

Основні обов’язки:

  • Закупівля всіх товарів і послуг, необхідних для проведення заходів ДРБ. Забезпечення відповідності усіх процесів закупівель Посібнику з операцій ДРБ.
  • Допомога в наборі, навчанні та розвитку потенціалу команди логістики.
  • Управління автопарком.
  • Управління складом, включно з підготовкою звітності та механізмом оповіщення працівників програмної діяльності.
  • Ефективна підтримка потреб програм.
  • Розробка та підтримка відповідної бази даних.
  • Ведення переліку активів.
  • Щотижневі та місячні звіти.
  • Допомагати в наборі, навчанні та розвитку потенціалу команди логістики.
  • Відстежувати всі замовлення, покупки та доставки.
  • Забезпечувати розуміння та дотримання всіх правил і політик донорів, що стосуються логістики.
  • Нагляд за всіма контрактами на купівлю та обслуговування для забезпечення захисту інтересів ДРБ.
  • Керувати основними засобами.
  • Правильно застосовувати процеси ланцюжка постачання ERP.

 Необхідний досвід та компетенції: 

    • Знання місцевих громадських організацій у Херсонській області є перевагою.
    • Мінімум 2 роки досвіду гуманітарної/комерційної логістики, закупівель, транспортування та розподілу, складування та управління запасами.
    • Добре розуміння правил закупівель і положень основних міжнародних донорів.
    • Обов’язкове володіння англійською мовою на рівні B2 (Upper-Intermediate).
    • Вільне володіння державною мовою.
    • Досвід роботи в міжнародних неурядових організаціях є перевагою.
    • Аналітичність, увага до деталей, комунікабельність.
    • Чудове володіння MS Word, Excel та PowerPoint.
    • Диплом бізнес-адміністрування, логістики і/або менеджменту закупівель або еквівалентна професійна кваліфікація.

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ: 

  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
  • Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
  • Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань. 

Ми пропонуємо:

  • Цікаву роботу у міжнародній гуманітарній організації.
  • Офіційне працевлаштування. Контракт: 12 місяців із можливістю продовження залежно від результатів роботи та фінансування. Попередньо відбувається проходження 3-х місячного випробувального терміну 
  • Медичне страхування та страхування життя.

Процес подачі заявки

Заявки відкриті лише для громадян України.

Заробітна плата та умови будуть відповідати умовам працевлаштування національного персоналу ДРБ в Україні. 

Усі кандидати повинні надіслати супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською або українською мовами за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=170238&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою розглядатися не будуть.

Кінцева дата подачі резюме: 26 лютого 2024 р.


Останні публікації цього розділу:

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад

Старший/а експерт/експертка (управління та фінанси) з дошкільної освіти до Команди підтримки відновлення та реформ Міністерства освіти і науки України